***Klusbabes 33***

Hallo meiden,
Dat is weer lang geleden.
Ik heb snel even gescrolled en zag dat de echo goed is gegaan bij linda. Super meid. Hoe ver ben je nu?
@bambi: de prik zit er alweer op en ze lachte meteen na de prik. Kan me voorstellen dat ze raar keken.
@rimke: ik heb nog niet gekeken voor de cursus. Eerlijk gezegd mag ik al blij zijn als ik iets kan doen op een dag, dus dat wordt denk ik nog een paar maandjes wachten.
Voor de rest niks gelezen. Ik hoop dat t gauw komt.
Hier gaat alles goed. Nou ja, weinig slaap en heel druk. Ik ben laatst ook weer een dag ziek thuis geweest. Maar goed al met al hebben we de 6 maanden bv gehaald en zijn we nu bezig met bijvoeding.
De kleine heeft liever dingen om te kauwen dan puree. Een banaan in de hand, een wortel, een stukje brood. De pap vond ze echt helemaal niks. En de liga vindt ze heerlijk.
Komende weken is het waarschijnlijk iets rustiger. Ik moet even kijken als ik tijd heb om even bij te lezen. Ik ben jullie iig zeker niet vergeten.
@rimke: lief gezegd, dat ik me de tijd voor mijn gezin en zo moet nemen.

meiden, dikke kus

hey meiden

ik kon het niet meer voor me houden en heb me broer gebeld vanmiddag dat ie even wat eerder naar me pa moest komen en heb gezegd dat ik wat met ze moest bespreken, ik had me pa het even eerder verteld voordat ze kwamen en was erg blij ik moest huilen, Ik had de echo meegenomen en gezegd dat ik een pasfoto van joey heb laten maken, dus me pa kreeg die echo en zei wat is dit nou , ik zei ik ben zwanger en hij was blij en me broer en schoonzus ook,
Morgen zitten we bij me schoonfam allemaal bij elkaar en dan zeg ik het tegen hun, of je het nu met 8 weken of 9 weken verteld maakt ook niet meer uit hahaha

bieb; wat een leuk idee van de surprise zeg, hopelijk gaat het allemaal zo lukken zoals je wilt, en niet ongi worden hoor!!!!!!!!!!

rimke; vanmiddag niet   veel meer gedaan meid, nou ik geef je gelijk je hebt je best gedaan zeg haha, en maudy is lekker aan het keuvelen heerlijk.

sterretje; fijn weer wat van je te horen neem je wel een beetje tijd voor jezelf en gezin? en  de kleine heeft lekker bijvoeding en ze vind het heerlijk gelukkig maar, hahah

happy: hoe is het bij jou?

xx linda

Hoi meiden, zo lekker drie dagen vrij !!!!!! Heb koppijn dus ga ff uurtje op de bank.....nog geen rd s ..........zag dat sterretje er weer ff was, gezellie ! Rimke, wist al via de sms dat je druk was, knap hoor, kan je dan genieten he als het gedaan is ! Linnie, leuk leuk, je hebt het verteld, geniet maar hoor meis. Biebje, ook gewerkt......crea hoor met je surprise...meiden, ga lekker ff plat, zou vanaaf ff wat gaan drinken met de meiden, dus hopen dat het zakt.......fijne avond lieverds

Knuf happy

Ha meiden!

De dag is voorbij voor mijn kleintje, er zit nog een wasje in de droger, en ik doe helemaal niets meer. Hoop op een rustige avond, heb lekker toastjes en smeerseltjes voor mezelf gehaald en ga zo lekker naar "ik hou van Holland" kijken, hilarisch programma!

Sterretje: goed van je te horen meis. Nog steeds zo druk! En slechte nachten? Slaapt je meisje zo slecht of heb je heel veel aan je hoofd? Wel leuk he, dat vaste eten? Geef je nu helemaal geen bv meer of alleen de ochtend en avondvoeding nog? Knap hoor, petje af! En als je zometeen in wat rustiger vaarwater komt, krijg je vast de tijd om wat beter na te denken over wat je wil. Denk maar zo, je werk kost nu minder energie dan een nieuwe baan. Niet altijd positief, maar wel als je het naast je werk nog zo druk bent.........

Linnie: OOO! Je hebt het verteld! Leuk!! Fijn he, die lieve reacties! Ga maar lekker genieten meis!

Nou, ik ga lekker op de bank liggen, even relaxen na deze drukke dag!
Tot morgen meisjes!

Ha meis!!
Wat raar dat er nog geen rd's te bekennen zijn!
Het zal toch niet???
Fijne avond meisje, als ik het nou weer koud krijg vannacht, sms ik je wel even!!!
Dikke kus!

Hahahaha rimke, hoor het wel van je, hou mn sokken wel weer aan he !!!! Ga ook naar hou van holland kijken, erg leuk he ! Ik hoop alleen dat ik het afzie, ben bang dat mn luiken dicht vallen....fijne avond lieverd...kus happy

rimke; maudy ligt al lekker op bedje, ik heb joey er ook net op gegooid hah, en je hebt lekkere dingentjes voor jezelf gehaald lekker meid, ik denk dat ik een zak chips van kant ga maken

happy: hoofdpijn meid, lekker vroeg je bedje in in plaats van wat gaan drinken met je vriendinnen, en nog geen rd's o toch weer spannend meid, ik hoop het zo ondanks dat je niet gericht hebt geklust je weet maa rnooit

xxx linda

He lieverds!

Happy: hou je sokjes dan maar aan ja.............wat is het nu al weer koud buiten!! Brrrrrrrr. Blijf lekker thuis joh, als je zo moe bent..............is niet goed voor je eitjes!!

Linnie: heerlijk, joey op bed en lekker een zak chips leegvreten! Ga lekker genieten en niet misselijk worden he!

Ik ga mijn lekkere dingetjes uit de koelkast halen!! Kus!!!
Kom later nog wel effe spieken!!

Terug
Bovenaan