***Klusbabes 33***

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje
.

November
16)
17)
18)
19)
20) Phoebe afspraak gyn hoe en wat nu??
21)
22)
23)
24) Jacqy 18e ronde
25)
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
           Happy, ronde 16, 1ste kindje
29) Phoebe ronde 19 1e kindje
30)

December
1)
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje  (alvast Sinterklaas cadeautje??)
4)
5)
6) anoeska 15eronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

JaCQY; hoe was het vandaag??

Happy; vandaag is ook je NOD. Vertel??

Ha! Daar was ik................

Happy!? Je nod is vandaag................................EN???? Natuurlijk niet serieus aan de klus geweest maar je weet het niet...........
Alvast voor   de komende tijden, sterkte met de drukte maar ik spreek je vast nog, whahahaha!! Hou je een beetje kalm als het lukt........Ik ga dat mens idd de pestpokken laten krijgen............

Linnie: een zwarte piet voor de deur?? Ik zou me ook te pletter schrikken geloof ik!

Bieb: ik kom je helpen met meppen hoor............whahaha!! Kan me voorstellen dat je dan heel verdrietig zou zijn. Is toch ook waardeloos, je bent al zolang bezig en iedereen piept maar voor...........ik duim op volle toeren hoor. (heb alleen het idee dat het niets helpt maar ach............een steun in de rug kan af en toe geen kwaad!)

Klaasje: fijn dat het weer beter gaat meid! Met jou dan...............Akelig om een dierbaar iemand zo te zien he............heel veel sterkte de komende tijd. December zal voor jullie altijd een speciale herinnering brengen.........maar helaas geen vrolijke. Dikke kus voor jullie.

We zijn vanmorgen bij mijn schoonzus geweest, was gezellig.
Daarna Fons op de trein gezet richting schiphol en die hangt nu een uur of twee in de lucht. Kreeg al een sms dat de vlucht helemaal niet vol zat, dus dat is wel gunstig voor ze. Kunnen ze nog een beetje slapen aan boord.
Verder had ik natuurlijk het fototoestel laten vallen, kapot.
Dus fons had gister een nieuwe gekocht, dus ik heb zojuist de boel geinstalleerd en weer wat nieuwe foto's op mijn hyves en de site van maudy gezet.
Weet alleen nog niet hoe ik de rode oogjes wegkrijg........

Haha toch nog maar ff langs wapperen he.......taj idd mn nod vandaag en nog niks...ga ook nergens van uit en wil gewoon heeeeel graag weer serieus aan de slag dus kom maar op met die hap hahaha......

Biebje, ik mep ook mee haha....snap je wel hoor, het is wat rimke al zegt, iedereen piept maar voor he.......het is niet eerlijk   ! Ook al gun je het haar nog zo, het is nu jouw beurt hoor lieverd !

Rimke, nou je zal me zeker nog spreken hier hoor hihi....goed zo, mooie reaktie, weg met die doos ! Fons ook weer weg........fijn dat de vlucht niet helemaal vol zat voor hem ! Nieuwe camera, goed vasthouden nu he hihi...

Klaasje, fijn dat het met jou wat beter gaat meis......wat vervelend om een dierbaar iemand zo te zien he meisje, sterkte ermee en goed voor jezelf blijven zorgen he...

liefs happy

Ach dank je wel lieve schat ......wat een scheetje is het toch he !!!!!

Geen dank schat.

Ik ga lekker vroeg naar bed, even wat uurtjes slaap in halen. Lekker met een kruikje, bij gebrek aan beter.................

Terug
Bovenaan