***Klusbabes 33***

Slaap lekker meisje........anders kom ik wel bij je liggen.........whahahaha

xxx

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje

.

November
16)
17)
18)
19)
20) Phoebe afspraak gyn hoe en wat nu??
21)
22)
23)
24)
25)Jacqy 18e ronde
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
           Happy, ronde 16, 1ste kindje
29) Phoebe ronde 19 1e kindje
30)

December
1)
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje  (alvast Sinterklaas cadeautje??)
4)
5)
6) anoeska 15eronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy ronde 19
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

he meiden,

vandaag met tom naar de gyn geweest. En vooralsnog zit bij hem alles goed. dus geen duidelijke aanwijzing waardoor het zaad zo slecht is. Hij heeft ook nog bloed moeten laten prikken, maar verwacht er niets van.
Dinsdag weer terug bij onze eigen gyn, en dan is de intake... wel heel spannend.
Vind het allemaal toch moeilijker dan ik van te voren had verwacht.
Als ik er de komende tijd iets minder ben, weten jullie hoe het komt. Kan niet zonder jullie, en jullie zijn stuk voor stuk schatten, maar kan op dit moment alle zwanger zijn, mamma zijn verhalen niet zo goed hebben, hoe leuk ik dat altijd ook vind!!

Kom snel weer buurten als ik iets beter in mijn vel zit.

Liefs Jacqy

oja, happy, ik duim voor je meis! Je weet nooit he, op de meest onverwachte momenten(maanden) raken mensen zwanger!!!

Rimke, zag een prachtige foto voorbij komen. Wat een schat!

Jacqy; het wordt nu toch wel spannend voor jullie. En geen echte reden voor t slechte zaad.....
Ik vindt t hier ook wel spannend worden hoor, we zitten natuurlijk wel min of meer al in de MM, maar als het de komende maanden niet lukt, dan wordt het IUI, en dan wordt het al een stuk echter. IK begrijp het goed hoor dat je hier wat minder komt, maar je moet vooral aan jezelf blijven denken, als je je er niet goed bij voelt, doe het dan niet.

Happy, Rimke  and the other girls, ik wilde jullie toch nog even bedanken voor de steun. Nee, dit is geen afscheid haha. maarja, af en toe kan ik ook zo lekker klagen over van alles, en krijg altijd een lief woordje van steun. Thanks

Rimke; lekker  meissie op de foto...

Vanavond lopen switsen op tv, eerst vermist, toen popstars en tussendoor een film en een serie, pff echt niks aan allemaal. Ga zo naar bed, morgen werken om 10 uur

dames, trusten alvast!

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2008 20:17:31'));

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda  zwanger, uitgerekend 10 juli 2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje
.

November
16)
17)
18)
19)
20) Phoebe afspraak gyn hoe en wat nu??
21)
22)
23)
24) Jacqy 18e ronde
25)
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
           Happy, ronde 16, 1ste kindje
29) Phoebe ronde 19 1e kindje
30)

December
1)
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje  (alvast Sinterklaas cadeautje??)
4)
5)
6) anoeska 15eronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Lieve meiden,

Ik kan jullie vreselijk goed begrijpen.
Als je afstand wil nemen moet je dat gewoon doen (ik heb het ook een keer of 6 geprobeerd maar mij lukte het niet), als dat beter voelt.
Het geduld is gewoon helemaal op en dat is begrijpelijk, jullie zitten in een klote positie en ik weet niet goed wat ik moet zeggen om het beter te laten worden voor jullie.
Ik kan meeleven met verdriet en boosheid, en zometeen ook met de vreugde, maar het liefst zou ik naar jullie toe komen om een stevige knuffel uit te delen!
Nogmaals, ik weet niet goed wat ik moet zeggen om het jullie beter te maken.................maar ik denk wel aan jullie!!

Jacq: was er maar wat te vinden he, dan was er een duidelijk aanwijsbare oorzaak waar misschien wel wat aan te doen was.............lieverd, dikke knuffel voor jullie. Het zal vreselijk zwaar zijn!

Bieb:werkze meis...........laten we hopen dat jullie de IUI ontspringen en binnen nu en drie maanden zwanger zijn!

Hier weer vroeg dag as usual. Gister maudy in bad gedaan en heel leuke schone kleertjes aan, en vanmorgen zat alles, maar dan ook echt alles, onder de poep..........zelfs de slaapzak...............kan weer overnieuw beginnen...........alles was net zo lekker schoon! Zucht..............

goeiemorgen meiden

jacqy: geen duidelijke reden waardoor het zaad niet goed is, misschien dat er nu evengoed iets uit de bloeduitslagen komt, en ik snap je lieverd dat je even niet goed in je vel zit, maar laat wel af en toe even weten hoe het met je gaat

bieb; lekker weer wezen shoppen en nu weer blut hahaha, en wat je vriendin betreft, ik mep ook wel even mee hahahah, ik zou gewoon een maandag de stoute schoenen aantrekken en bellen je merkt het snel genoeg aan haar reactie, en voor jouw hoop ik dat het bij haar niet raak is want ik gung het je zo verschrikkelijk

bambi: hoe gaat ie meisje?

rimke; wat een lieve foto weer van maudy en fons heeft een nieuwe camera gekocht en nu niet laten vallen he hahaha, en heb je lekker geslapen lieverd?

happy: je bloeddruk was weer perfect? en hoe is het met je nod? je weet natuurlijk maar nooit he lieverd ik gun het jouw ook zo verschrikkelijk er, julie allemaal trouwens hoor meiden.

ik heb me een partij lekker geslapen tot half 6 toen ging tom van bed en kreeg ik een nies en hoestbui van hier tot tokio, maar gelukkig nog even daarna in slaap gevallen tot half 8 want toen werd joey wakker
Ik heb me vriendin gisteravond nog even gebeld of haar vriendje bij mij was hahah ze moest zo lachen ja zei ze hij vroeg of ik dat leuk zou vinden en dat vond ik heel leuk en joey ook maar die vond de pepernoten leuker hahahah, maar de ellende is dat ik nooit kan zien wie of het is, vorig jaar heeft ook een zwarte piet met ons gepraat buiten en die kon tom en mij en joey en we weten tot op de dag van vandaag nog steeds niet wie dat was hahaha.

ik ben een beetje bezorgd of me verkoudheid geen last kan nu ik zwanger ben, ach dat merken we dan wel weeer
vandaag weinig op het programma even naar de markt en de bakker en wat schoonmaken en bij me pa vanmiddag even wat schoonmaken

xx linda

Terug
Bovenaan