***Klusbabes 33***

goeiemorgen meiden

rimke; ik dacht laatst ook dat linda de mol zwanger was, maar ze heeft de laatste tijd gewoon onvoordelige kleren aan denk ik en ze is ook gewoon niet meer zo mager als vroeger,

bieb; veel plezier vandaag met de high tea met je nichtjes, altijd gezellig

phoebe; klote meid dat je toch ongi bent geworden, en nog 1 kans voor dit jaar en dat gaat hem helemaal worden

happy; hoe gaat het? ben je toch nog met de meiden uitgeweest gisteravond? of ben je lekker thuis gebleven? is je hoofdpijn alweer wat gezakt? en hoe is het met je nod??????????????????????

zo tom kwam gisteravond om kwart voor 11 uit zijn werk van 6 uur in de ochtend die arme schat was kapot en nu moet ie zometeen om 8 uur weer beginnen, ik ben blij dat ik had gezegd dat ik dit weekend niet ging werken. me hele kop en oren en ogen zitten vol met snot.

Om 11 uur moet ik naar me schoonfamilie want bij me schoonzus is de sinterklaas langgeweest en ook voor joey, en dus ga ik het daar straks vertellen.

Ik heb gisteravond trouwens popstars de uitslag gekeken en ik zei vorige week al tegen tom over die rebecca, dat de jury dingen gaat zoeken om haar eruit te krijgen en nu ligt ze eruit, vind ik eigenlijk wel jammer want ik vond haar goed zingen.

xxx linda

Goedemorgen!

Linnie: wat een lange dag voor Tom!! Kan me voorstellen dat hij moe is! Jemig..........

Happy! En??? Hoofdpijn een beetje verdwenen?? Lekker geslapen?

Bieb: veel plezier vandaag bij de high tea!

Hier een rustige avond en nacht, een geen poep-bed vanmorgen! Hoera!
Kan ik in iedergeval 1 dag van mijn werk genieten.........whahaha!
Vanmiddag even langs een vriendin, verder helemaal niets! Lekker met Maudy aan klooien, ze moet nog in bad vandaag, maar dat doe ik lekker vanavond!
Tot later!!

Goeiemorgen meiden,

Hier nog geen rd s maar wel buikpijn dus zal er wel aan komen...de laatste tijd wordt mn cyclus steeds langer, begon met 27 dagen, toen 28, 29, 30, 31 en zit nu al op 32 pffff. Daar kon je toch iets voor halen meiden, wat was dat ook alweer ?
Gisteren met de meiden weggeweest, whahahaha was met een uurtje weer thuis..had gewoon geen zin, zat daar als een zoutzak.....mn hoofdpijn was gelukkig wel weg...mar, kwam niet in de stemming...was er om kwart over tien en lag om half twaalf op bed hihi. Vanaaf gaan we met de meiden onder elkaar lekker chinezen...jummie ! Straks voetbal kijken om half een, mn mannetje gaat zo de deur uit die moet werken tot een uurtjeof twee, die zielepiet haha

Rimke, ik dacht ook dat linda de mol zwanger was......mn mannetje ook hoor ! Geen poep vanmorgen in het bedje hahahah hoera ! Wanneer komt fons weer thuis ?

Bieb, gezellie een high tea straks....idd vanmorgen maar niks eten he ! Veel plezier en eet smakelijk....fijn rugpijn weer weg !

Buuf, verdomme zeg........die kruiden is net als wat rimke zeg dus ook niks.....nou dan gaan we allemaal maar in december hoor, wel gezellie ook als we tegelijk zwanger zijn...hebben we ook tegelijk verlof, hebben we eens tijd voor elkaar whahaha.........het blijft klote he meis.......kop op he lieverd !

Linnie, straks aan je schoonzus vertellen , leuk leuk leuk !!!!!! En je mannetje zooooo veel werken........balen he, zulke lange dagen en dan moet ie vandaag weer....hij is zeker blij als die feestdagen voorbij zijn....

Ga ff wat eten, liefs happy

rimke; maudy geen poepbed haha gelukkig maar, en veel plezier bij je vriendin vanmiddag

happy: nog geen rd's maar wel buikpijn, mijn duimen blijven draaien meis.
en toch nog een uurtje weggeweest gisteren en lekker vroeg je bed in heerlijk meid, en veel plezier vanmiddag met chinezen heerlijk
en tom zal inderdaad blij zijn als de feestdagen om zijn, je weet het dat je dit elk jaar hebt en je stelt je erop in maar het   valt evengoed niet mee haha

meiden ik ga zo effe naar me pa en dan naar me schoonfamilie. ben net even als een wervelwind door het huis gegaan en de wc schoongemaakt en alles gelapt en de oven schoongemaakt de was is bijna klaar, en ik vind het nu goed haah ik lag al vroeg met joey in bad dus we zijn allebei weer schoon haha
meiden ik ben er later vandaag weer fijne dag allemaal

xxx linda

Happy; een korte maar krachtige avond dus, is gewoon klote, als je je niet zo goed voelt, heb je ook geen zin. En misschien toch de rd-tjes op komst. Je heb er niet echt naar geklust, maar je hoopt toch op een zw.schap. Ik duim evengoed voor je hoor

Rimke; joehoe, geen poep vandaag hihi. Veel plezier vandaag

Linda; Je mannetje heeft ook weer flink gewerkt. Mijn mannetje is nu aan het werk. Op het werk pesten ze me wel eens dat mijn mannetje zo veel werkt en dat hij dan zeker bij een ander zit (zeggen ze als grapje hoor), ik zeg altijd, wat kan mij dat schelen, de volgende maand zie ik wel een extra dik salaris haha.
Ach, hij wil zelf zo graag werken,met kerst hebben ze altijd 2 weken vrij, maar als het kan gaat hij werken., Ik heb dit jaar geen echte vakantie, dus zal hij ook wel gaan werken.
Je hebt alweer lekker gepoetst zeg. Ik was pas 9.15 u bedje uit, heb wel al kan thee gezet, vuilnisbak geleegd en vaatwasser aangezet. ga zo nog ef poetsen, kattenbak verschonen en slaapkamer schoonmaken.
En dan...dan lekker met meiden high-tea-en. Denk wel dat ik zo ef een cracker eet, heb nu al honger, en we gaan pas om half 2 eten.

Jacqy; hoest met je meis?

De meiden die nog zwanger zijn, komen hier ook niet veel buurten, Kruimels enzo. Hoe gaat het daar allemaal mee????

Jemig! Linda! Wel eens gehoord van rustig wakker worden..........de oven gedaan, zo'n kutklus!!! Veel plezier bij je schoonfamilie, met vertellen enzo!!

Happy: oe!!! Blijft toch spannend! Ik slikte monnikspeper! Voor een regelmatige cyclus, maar ik had natuurlijk helemaal geen eisprong............je kan het proberen! Toen ik begon met slikken was ik twee keer in een maand zwanger en het enige resultaat ligt nu in haar bedje te stinken................monnikspeper zit overigens ook in de zwangerworden-pillen van de Etos...........een aanrader............ik bestelde de monnikspeper via internet, is niet zo duur. Ik slikte er ook teunisbloemolie bij............en had dus een cyclus waar je de klok op gelijk kon zetten.........

Moet me nog even wat van het hart, wat niet zo leuk klinkt misschien maar ik wel heel erg bizar vind, is niet om alle meiden die nog zwanger zijn met hun neus op de feiten te drukken, maar juist om mijn afschuw kenbaar te maken zeg maar.
Ik was dus vorig jaar rond deze tijd zwanger, net mijn eisprong achter de rug. En dat was dus raak.
We zijn nu verdomme een jaar verder, ik ben zwanger geweest, heb een kindje op de wereld mogen zetten, en jullie zijn kutverdekut gewoon nog steeds bezig..............waarom is het zo oneerlijk??
Ik weet, geen vrolijk besef, maar het moest me wel even van het hart. Ik vind het vaak zo moeilijk om te reageren als er weer iemand ongi wordt, ik reageer dan wel van uit mijn hart enzo, maar het besef is echt ongelooflijk klote. En dat meen ik............weet dat het klinkt alsof IK het klote vind, en IK het er moeilijk mee heb, maar ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel.
Ja, en ik hou van grove taal..............heerlijk.

Terug
Bovenaan