***Klusbabes 33***

He  meiden,

Kan het toch niet laten om langs te komen! hahaha

Phoebe, wat kut dat je ongesteld bent geworden zeg. En die kruiden werken dus ook niet. Schiet niet op he meis. Nog 1 kans dit jaar, ga weer voor je duimen hoor. Het mag nu toch wel eens gebeuren he! Wanneer moet je weer naar de gyn?

Lin, je hebt het verteld. Super leuk dat iedereen zo positief reageerde! Zou het ook niet zo lang voor me kunnen houden hoor. Ben zo blij voor jullie! Alle geluk voor jullie!!!

Bieb, 2 crackers maar??/ daar kun je toch niet op leven? tenminste, ik niet ! haha
En ja, die stomme pillen wil ik ook niet meer slikken. We slikken het nu al bijna 2 jaar voor niets!! maar, moet zeggen, gebuik ook die van etos. En daar zit zoveel in, voel me sinds ik die dingen gebruik wel beter! Je moet ook maar eens daar naar kijken. Ik vind m heel goed.

Rimke, lekker grove taal! hou daar wel van! hahah Het is ook best oneerlijk allemaal. Maarja, we kunnen er allemaal niets aan doen he!
Wanneer komt fons weer thuis? maandag?

Bambi, hoe is het met je? (of heb ik dat over het hoofd gezien??)

Hier alles rustig. Ben vandaag zwarte piet. Weer erg gezellig denk ik. Mijn paps is sint, en mijn broertje is ook piet.
dinsdag naar de gyn. best spannend!

Fijne zondag allemaal!

dikke kus Jacqy

happy, negatief getest, kut zeg. Ook al hebben jullie niet gericht geklust. Toch is het flink balen. Je wil natuurlijk gewoon verder! heel begrijpelijk. Laat die rd tjes nu maar komen he meis!

dikke kus!

Goedemiddag meiden,

Ik heb heerlijk uitgeslapen, was ik echt ff aan toe!
Verder staat er vandaag niet zo veel in de planning, ja net als iedereen hier een beetje soppen in huis, moet ook gebeuren he....

Liefs Phoebe

hey meiden

zo de reacties waren leuk van de schoonfamilie en ze zijn allemaal blij

rimke; je hebt het weer prima gezegd wat je even kwijt wilde, ik sluit me helemaal bij jouw woorden aan want ik vind het ook helemaal super kut dat de rest van de meiden nog steeds niet zwanger zijn.

happy: ook aan de poets hahaha het is een officiele poetsdag vandaag hahha, en een test gedaan en die was negatief, kut kut kut, laat dan die ongi maar komen want dan kna je verder

phoebe; lekker uitgeslapen meid heb je wel eens nodig.

bieb; veel plezier bij de high tea altijd gezellig, en heeft je kat dit weekend nog in de fik gestaan haahahahah, en je mannetje ook veel werken, tegen mij zeggen ze dat ook wel eens voor de gein van nou misschien zit ie wel bij een ander maar ik ben daar niet gevoelig voor als ze dat zeggen hahaha, maar soms ook wel hahahha

jacqy: veel plezier met het zwarte pieten vandaag meid, ook altijd gezellig.

bambi: hoe gaat het ???? knap je al een beetje op ?

ik ben zooooo verkouden en me oren zitten pot en pot dicht heel erg irritant. ik ga effe kijken of joey slaapt , die wilde op ons bed liggen en de tv aan de lieverd, ik ga wel even in de bank liggem ik ben er later weer

xxx linda

Linda; nee, geen fikkende kat hier haha. Moet wel zeggen dat ik de kaarsen op de eettafel niet durf aan te steken haha

hmm ben t alweer vergeten...

Happy; hmm toch raar, geen rd-tjes en geen pos test. Als het dan toch niet pos is, laat dan dat bloed maar komen!!! kan je tenminste weer verder

Phoebe; ook lekker gepoetst

Jacqy; dinsdag alweer naar de gyn, ben benieuwd hoor

Pfff zit hier met een volle buik op de bank....burp...Het was gezellig en heerlijk. We kregen scones met slagroom en 2 soorten jam, muffins, sandwiches met zalm,. pate of kaas met sla en saus ertussen enzo, brownies, soesjes, van die caramelblokjes. Klinkt weinig maar het was superveel. En met die theeleuten van mijn nichtjes hebben we totaal iets van 6 kannen thee op ofzo. Burp zit hartstikke vol....mannetje zit nu te eten maar ik hoef echt ef niks.Lust straks wel wat hartigs, friet ofzo haha

Tijdens de high tea voelde ik echt onder bij eileiders zeg maar heel apart gevoel, maar zal wel door t vreten komen hihi.

Morgen vrij maar moet ef wat voor het werk doen,. Is morgen 1e van de maand dus transporten dag (dat woningen van eigenaar verwisselen). maar 2 makelaars zijn vrij en 1 kan dat niet allemaal alleen, dus nu moet ik bij een eindinspectie van de woning zijn. Ben ook vrij, maar woning ligt hierachter en maar half uurtje werk. Ben donderdag mee geweest met andere makelaar om te kijken waar ik allemaal op moet letten, is makkelijk, dus morgen doe ik het alleen, En zaterdag moest ik al met klant een koopakte doornemen en laten tekenen. ach, weer eens wat anders.

zo, ga ef proberen naar wc te gaan, alles er weer uit haha, lukte net ook al niet...

doeii

bieb; klinkt lekker de high tea, en 6 kannen thee pfff maar wel lekker hahaha, en morgen eventjes werken ach als het dichtbij jouw huis is en ik ben blij dat je veel plezier hebt in je werk.

xxxx linda

Zo, wat een pest weer hier de hele dag, ik ben niet weggeweest, vind rijden met die kleine achterin dan toch niet zo fijn, als het niet echt hoeft.................
Dus we hebben een meidenmiddagje gehouden met zijn tweetjes.........whahaha!
Lekker gespeeld op het kleed, en toen heeft ze weer heel goed geslapen, zojuist (half 5) weer een fles gehad en even op het kleed gespeeld toen ik haar badje klaar maakte en toen lekker in bad..........weet niet wat er gebeurde maar inenen begon ze vreselijk te huilen en haar hele oogje is rood, ze zal zich zelf wel geslagen hebben of zeep in haar oogje hebben gekregen ofzoiets........in ieder geval, een ontspannen badje was het niet...........ging mijn leuke plannetje.........lekker even pamperen, ze vond er geen jota aan.............whahaha!

Ik heb even gegeten, was opwarm prakje, altijd lekker.

Bieb: klinkt goed! Mjammie! Had je niet iets over??

Linnie: fijn dat de schoonfamilie blij was! Of had ik dat al gezegd..........mijn geheugen soms.........

Phoebs: ha meis, gaat het weer wat?? Blijft klote.

Nou, net nog even sms contact met Fonske in Korea, die was lekker uit eten met de crew. Heenvlucht was niet vol, terugvlucht ook niet dus dat is lekker voor ze. Lekker slapen enzo.
Vannacht om 3 uur (nederlandse tijd) moeten ze weer klaar staan, naar het vliegveld en dan rond een uur of 6 zullen ze wel weer gaan vliegen. Morgenavond is hij dus weer thuis.............en dan een week vrij! Lekker................

Terug
Bovenaan