***Klusbabes 33***

Wat een gezelligheid hier op de vroege ochtend, en zo proper allemaal! Iedereen is aan het poetsen..........behalve happy dan...........whahahaha!!!
Zou ook maar even een cracker eten, waardeloos gevoel, honger hebben..............dat hou je nooit vol tot half twee, en is ook niet gezond zeg ik!!
Eten dus met die handel, je hebt zometeen ook vast wel honger!!

Ik ga mijn meisje wakker maken, tijd voor de fles!!!

Joehoe, ik ben ook aan de schoonmaak hoor, zou nu niet anders durven he hahahaha

Bieb, zou idd wel wat eten ja, dat trek je nooit tot half twee, ik iig niet haha.........veel plezier lieverd !

Rimke, snap wat je bedoeld hoor en het is ook gewoon kut ! Ik weet ook niet meer na zoveel rondes wat ik nog moet zeggen als iemand ongi is geworden....alles is al zo vaak gezegd ! Snap ook niet waarom het hier bij zoveel meiden, zolang duurt....en eht is op zeker niet eerlijk..........wordt er ook verdrietig van hoor ! Zie ik die wolk weer met dat rode duiveltje erachter bij phoebs.....pfffff, krijg er de schijt van.....zo, dat is er bij mij ook weer uit..........

Ga ff verder hier, tot zo....xxx

Whahahaa, je zegt maar dat je aan het schoonmaken bent, maar ondertussen....................whahahaha!! Kom het zo even controleren goed??

Rimke. heerlijk die grove taal haha. Maar je hebt groot gelijk, ik weet zelf ook niet wat ik moet zeggen bij de andere meiden ,terwijl ik toch echt in hetzelfde schuitje zit. het enigste wat we kunnen doen is meeleven. En waarom duurt het zolang? ik heb ook geen idee. Ik was de 1e en eindig misschien wel als de laatste die zwanger is, en dat is erg wrang. Helemaal nu er meer mensen in directe omgeving zwanger raken (nichtjes) en mijn vriendin die nu bezig is.
Ik en denk de andere meiden ook, zijn erg blij met jullie steun,en de  1 geeft meer steun dan de ander, maar dat geeft helemaal niet. Ik reageer op sommige dingen ook anders dan een ander.

Mijn mannetje is al thuis. Heb besloten dat ik de slaapkamer morgen doe, wel de kledingberg opgeruimd. Enne heb wel 2 crackers gegeten.

Weet je waar ik ook geen zin in heb, elke dag foliumzuur en visoliecapsules te slikken. Ik wou dat dat niet meer nodig was. Ben nu al bijna 2 jaar aan het slikken.
Misschien moet ik dat monnikspeper ook slikken. Op zich is cyclus wel oke, maar moet wel zeggen dat de laatste maanden mijn ongi ook wel paar dagen eerder komt of dag te laat.
Ik ga dinsdag maar s naar Etos....

straksjes douchen (stink stink )

wat zijn dat eigenlijk; zwangerworden pillen van Etos? Zit daar ook foliumzuur in?of moet je dat apart nemen? Ik neem dus ook die visolie, want dat had de gyn mij toen aangeraden omdat ik helemaal geen vis eet (yech)
ik slik foliumzuur vanDavitamon, fem natal

Hahahaha rimke, kom maar op hoor......heb de douche, wc gedaan...gewassen...bed verschoond en nu kap ik...ga ff naar mn ouders toe, want daar is gisteren behangen. Nou biebje, gaan we samen naar de etos...ga ook die pillen halen, kan er ook nog wel bij pfffff.....hier namelijk nog steeds geen rd s en net getest en ook niks......wil nu dus heeeee rap ongi worden dan kan ik verder ! Meiden, fijne dag verders, ben er misschien vanmiddag nog wel ff en anders vanaaf.....o ja het sneeuwt hier !!!!!!!!! Rimke, veel plezier bij je vriendin, linnie bij je schoonzus en biebje, bij je high tea.....en ik hopelijk bij de voetbal srtaks hahahaha..........

Liefs happy

Nee Bieb! 2 crackers................vind het niet kunnen, whhahaha!!
Happy............test negatief...............maar nog niet ongi..................hmmmmmmm.
Kut.

Tja, etos pillen (heten ook echt zwangerworden pillen, zitten in een rozig doosje) en daar zit ook een hoeveelheid monnikspeper in om je cyclus te reguleren, wel veel minder dan de gewone monnikspeper! Die slikte ik er naast.............jullie kunnen het altijd proberen, zeker als je cyclus gaat rommelen, waardeloos.
Ga mijn meisje op bed gooien, ligt heel hard op haar vingers te sabbelen, veel smak geluiden enzo.........whhaha!!

Terug
Bovenaan