***Klusbabes 33***

rimke: lekker een meidenmiddagje, en de arme schat een rood oogje hopelijk verdwijnt het snel en is het geen ontsteking ofzo, ging het ontspannen badderen, en fons morgen weer terug en lekker een week vrij dat is wel weer fijn.

ik heb koppijn, en tom is rond half 7 thuis en dan gaan we lekker chinees eten heerlijk.
ik denk dat ik vanavond maar even ga stomen misschien geeft het wat
Ik heb me vriendin die hier altijd op vrijdag is en vaak op zondag, even een smsje gestuurd, of ze even kon komen want de sint was langsgeweest voor haar, maar ze heeft sinds kort een vriend dus ik zie haar niet zoveel meer, en nu waren ze in belgie dus ik verwacht haar vandaag niet meer, en dat vind ik wel jammer want ik wil het graag aan haar vertellen en niet over de telefoon, dus hopelijk morgen wnat ik wil het ook graag op hyves zetten

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, iedereen een fijne avond, tom is thuis en we hebben lekker gegeten en we gaan lekker vroeg op bed, We hebben het vandaag zowat aan iedereen verteld en allemaal leuke reacties

xxx linda

Rimke, en daar ging helaas je meidenmiddagje. Is het oogje wel over?

Linda; heerlijk toch, tegen iedereen vertellen dat je zwanger bent? Nu alleen die ene vriendin nog. Als ze niet reageert is wel jammer, je wilt het graag natuurlijk op Hyves zetten.Anders nog paar daagjes op haar reactie wachten en dan op Hyves zetten

Bij high tea waren nog paar dingen over, niet veel

Heb net toch maar ef tosti gegeten. Ik lijk wel 4 maanden zwanger met die volle buik haha. Lijkt toch al de hele week, heb hele week al jurkjes aan, en als je panty over je buik zit, dan lijkt het net of ik zwanger ben, helemaal opgeblazen. Gewoon te dik denk ik haha

Surprise is af, ziet er echt leuk uit. Mannetje heeft geholpen. Hij heeft lijm op snoepjes en koek gedaan en ik geplakt. Let op,  woensdag is alles eraf gevallen haha

ben ik weer. Ik heb het gevoel alsof ik morgen ongi wordt....hoop het natuurlijk niet, maar voel dingen die ik normaal ook voel....
afwachten dus maar

weltrusten dames

Meiden, ben weer thuis, was erg gezellig en lekker ! Zit propvol.......ga ook gelijk weer weg want mn luiken vallen dicht ! Tot morgen, truste......liefs happy

goeiemorgen meiden

bieb; Niet ongi worden !! en de surprise is af dat heb je snel gedaan met wat hulp hahaha.

happy; lekker gegeten en heb je lekker geslapen vannacht? zijn de rd's er al?

rimke; hoe is het met maudy haar oogje? is het al weggetrokken?

wat een kut nacht weer, tom was aan het snurken en geluiden maken en ik werd er helemaal gek van en ik wilde niet naar beneden toe, die arme schat is helemaal kapot dat weet ik ook wel maar ja ik wil ook graag een beetje nachtrust hebben,
Ik heb me vriendin uiteindelijk maar opgebeld en ze nam al op zo van jaaa wat moet je hahaha, ik zei er moet me wat van het hart en daar schrok ze van ze zei wat is er aan de hand, ik begon te lachen haha ik zei ik ben zwanger, Wat zei ze stomme trut wat leuk, en toem om kwart over 9 gisteravond kwam ze binnengestormt en zoenen heel erg leuk de lieverd

zometeen even boodschappen doen, ik ga weer eens koolrapen eten is al wel 3 weken geleden dat ik dat heb gegeten haha

xx linda

Was ik zo trots dat ik eens eerder dan linnie was.......
Tik een heel bericht, weg!!
Nou, maudy begon al vroeg met rommelen, maar ze krijgt pas om 7 uur de fles, anders is het hele dag schema naar zijn grootje en heeft ze om 16 uur haar laatste fles al binnen, dus ik negeerde het een beetje, wat ze lag niet te huilen maar een beetje te keuvelen. Dan zou er bij mij een lampje moeten gaan branden, maar dat deed het niet op de vroege ochtend................dus ik haal haar om 7 uur uit bed...................overal poep! Eigen schuld..............gister in bad geweest, schone kleertjes aan en ik kon dus weeeeer over nieuw beginnen............dan baal ik wel eens dat Fons zo veel weg is hoor.
Dus ik weer schone kleren aan doen, kind hysterisch want en honger en omkleden is geen succes..............arme ziel.
Haar oogje is weer weg getrokken, had zichzelf vast geslagen, is zo wild met haar armpjes altijd. Grappig, want in mijn buik was ze ook altijd heel druk, ik voelde haar al met 16 weken..............is vroeg, maar ze was zo druk............en dus nog, altijd beweegt alles aan haar..........lekker wijffie.

Bieb: niet ongi worden, ik ga het gewoon verbieden, kijken of het scheelt. Is het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks..............

Happy: lekkere dag gehad dus, veel succes met je gesprek zometeen!!

Linnie: heerlijk hoor, dat je het lekker op de hyves kan zetten! Allemaal lieve reacties!

Nou, ik ga vandaag even naar de prenatal, moet een matrasje hebben voor in het campingbedje, want die er in ligt is echt kneiterhard, is niets. En morgen komt bram een dag in de oppas, die moet comfortabel liggen, en wij gaan komend weekend een weekendje weg.
Daarnaast, als we gaan skieen moet maudy ook lekker liggen en van de zomer ook, dus die 30 euro is er zo uit..........
Ook moet ik nog even gewone boodschapjes doen, niet veel, want dat doe ik morgen met Bram wel, hebben we nog even een loopje..........
Ga even douchen enzo! Tot later!!!

Terug
Bovenaan