Ha die Jacq!! Fijn dat het zo leuk was, minder dat de sint nog in Belgie was............whahahaha!! Die belgen ook...........
Hoe is het verder met je? Krijgt langzaam alles een plaatsje en heb je vertrouwen of totaal niet? Spannende tijden hoor!
Ben heel benieuwd hoe het jullie vergaat, kan natuurlijk een heel positief verhaal ophouden, maar je moet het zelf voelen...............kon ik je maar ergens mee helpen........doe het graag voor je! Dikke kus voor jou!!
Nou, maudy sliep vanmorgen na de fles van 7 uur een uur langer dan normaal, is natuurlijk ook wat ziekig. Dus ik dacht, mooi, das een aanloop naar 4 flessen per dag...........dan wil ik om 7-11-15-19 uur gaan voeden, ipv 7-10-13-16-19.........nou mooi niet. Ik had boodschappen gedaan met mevrouwtje, wilde haar nog even in bed stoppen, begon ze me te krijsen! Jemig..........dus ik haar er na een kwartier toch maar uitgehaald en een flesje gegeven........nog niet klaar voor 4 flesjes dus. Whahaha, ik heb haar slapend in haar bedje gelegd en ze ligt nog steeds precies hetzelfde...........knockout. Tussen twee flessen in gewoon niet geslapen........de schat!
Ging ik boodschappen doen, is hier erg glad, gaat er een vrouwtje voor me keihard onderuit, hoorde haar hoofd gewoon tegen de grond smakken, au!! Dus ik er heen, even er bij gezeten (met mijn spijkerbroekje op een plakaat ijs.........brrrrrr) maar het ging wel, was wel wat duizelig maar wist precies welke datum het was enzo...........mijn goede daad weer verricht voor vandaag.......
Fonske is geland, en is over een uurtje of twee dus ook weer thuis.
Kreeg ook net mijn rooster, na wat heen en weer ge-email qua planning, ook van mijn nieuwe baan...............we kunnen de eerste maand zowieso zonder oppas! Had wel het idee dat het zou kunnen, maar we hebben toch een gastouder ingeschakeld voor noodgevallen enzo. En bovendien is het goed voor maudy om eens in een andere omgeving te zijn dan thuis, met een ander klein kindje...........dus ze blijft er wel gewoon heen gaan hoor. Morgen weer..........