Klusbabes 34 *********************************

Jacq, werkse vandaag weer meis ! Drukke dag voor de boeg ook he, ach is altijd zo om he !

Mis hier idd de laatste tijd een hoop meiden he.......jammer ! Meiden, als jullie dit lezen, laat nog eens horen hoe het met jullie is !!!!!!!

Morgen naar de tandarts om 9.40 gelukkig al, bah, heb nu al de kriebels.....fijne dag allemaal meisjes, ik ga foetsie....kusssss happy

ben ik nog eventjes, heb vanmorgen na me broodje maar gelijk de badkamer gedaan haha, en joey naar de chreche gebracht daarna en de boodschappen gedaan.

rimke; misschien zat maudy haar buikje inderdaad vol van die rijstebloem, het verdikt wel, maar gelukkig heeft ze wel netjes geslapen, en succes alvast voor vanmiddag, brrr inderdaad niet leuk

happy: werkse vandaag meid en ik stuur je wel wat als ik wat weet en gelukkig is je hoofdpijn weg.

xxx linda

wat een rust hier vandaag zeg,

nou de echo was goed heb het hartje gehoord en dat was ook goed, 6 januari krijg ik weer een echo watn het kindje was iets te klein, maar ik moest me geen zorgen maken want het was gewoon goed ,maar dan wil ze gewoon kijken of alles goed en wel is, dus ik maak me geen zorgen en heb nu al zin in de andere echo haha wie kan er zeggen dat ze in 11 weken 4 echo's heeft gehad haha

ik ga effe in de bank liggen ben moe

xx linda

he meiden,

Linnie, zie nog geen nieuws? alles toch wel goed ?

Rimke zo naar de ha, brrr zet hem op he.

happy en jacqy werkse vandaag weer..

ik verveel me een beetje, zit al 4 dagen alleen en binnen..maar zit ff te denken over  morgen met werken..in pr. ben ik beter, maar heb nog steeds niet normaal gegeten..en ben nog wankel omdat ik dus zo weinig eet..zodra ik wat zwaarder eet dan word ik weer misslijk..zou ik dat ene dagje nog lekker aansterken, of kan ik dat niet maken ? zucht...meteen zon zware vrijdag...heb nu toch al geen punten gescoord want er is geen enkel bedrijf dat het leuk vind als je ziek bent..
maar goed we hebben zaterdagavond een klein feestje niet laat hoor..een housewaming tot een uur of 12, kan ik dan daar wel naar toe , als ik de hele week niet werk..zucht...moraal ridder gedoe...en dan moet ik me werk straks ff inlichten, vind ik ook altijd een crime....

verder alle boodschappen lijstjes gemaakt voor 4 versch.supermarkten whahaha...tja als het elders nou goedkoper is hihihi
vanaaf gaat me mannetje naar 2 toe en zaterdag doe ik er 2 goed geregeld he...denk alleen dat hij een groter probleem heeft, ik weet overal de weg...hij niet hihihihi..
hij doet het voor mij, om me kerststress ff een beetje weg te nemen..
wat doe ik mezelf aan om een luxe 3 gangen met vooraf wat amuse hapjes en later nog een kaasplankje dus eigelijk 5 gangen te creeren...maar wilde het een keer zo.hoop dat het lukt...en dat ze het lekker vinden...want me familie is echt een beetje wat de boer niet kent vreet ie niet....lus ik niet...hahahaha..3 gangen lusten ze wel, maar die voorafjes en die kaas ? niet te ingewikkelde kaas dus hahaha..

zucht ga eens kijken bij de mama;s en anders maar tv kijken ofzo ..

xx bambi

ah linnie, daar was je me net voor..
gelukkig maakte me al zorgen..en alles in orde en het hartje gehoord..leuk he weer..
en nog een echo 6 jan..fijn toch die extra controle's..moet je nu je hele zw.schap in het zh onder controle blijven trouwens..
ga maar ff lekker bankhangen..

xx bambi

Gelukkig was alles goed linnie! Zometeen ben je blij dat het een ukkie is...........dat je er niet zo'n reus als die van mij uit moet persen, whahaha! Fijn dat alles goed was meid, nu lekker in de bank inderdaad.
Ennuh............ik had ook 4 echo's in 11 weken!! Wel leuk he??
Dikke kus hoor!

Ik zit me even psychisch voor te bereiden met een kop thee........ga over 15 minuutjes rijden.
maudy was in dikke tranen toen ik haar achterliet vanmorgen, maar vooralsnog geen telefoontje gehad dat ik har moet op komen halen. Had ook maar 80 cc gedronken om 10 uur en daarna meteen een spuitluiertje..........had net een poepluier verschoond. Sprongetje? Tandjes? Zielig is het wel.........dikke tranen en een pruillip. Tja, dan weet ik wel hoe laat het is..........arme griet, zou haar zo weer ingepakt hebben en weer mee naar huis hebben genomen...........heb haar een kus gegeven en ben meteen gegaan, kan er niet tegen als ze huilt........wil haar dan meteen troosten enzo. Maar nu deed de gastmoeder dat, ook prima, is wel goed voor haar. Voor mij wat minder..............whahaha!!!

Zo, dat viel 10000 procent mee!
De assistente was heel aardig en zelf ook 5 maanden geleden bevallen. Kindje is dus 1,5 maand ouder dan Maudy.
Ze deed het echt heel zachtjes...........gelukkig maar, heb er bijna niets van gevoeld. Het blijft een kut gevoel, letterlijk en figuurlijk, maar goed.
Helpt me ook weer een beetje met verwerken, dat hoopte ik al, en dat is denk ik dus ook zo.
Heb haar meteen gevraagd om eens even goed te kijken, want heb het idee dat ik er niet meer helemaal hetzelfde uitzie van onder.............whahaha! Dat beaamde ze ook, er zijn wat losse flapjes die er eerst niet waren, dat had ik zelf ook al gezien..........tja, ik heb vanmorgen ook eens even een spiegeltje voor gehouden. Whahaha! Ook goed voor de verwerking.
Maar goed, die flapjes blijven er dus gewoon zitten...........hoop niet dat ik er last van krijg, want dan zou het operatief gereviseerd moeten worden, en daar zit ik nou net niet op te wachten.........

Anyway, ik ga zo lekker mijn meisje ophalen.
Nog even een halfuurtje tv kijken en dan stap ik in de auto. Wilde haar lopend op halen maar het is hier vies miezerig smerig kut weer.
Zo, das er ook weer uit.

Rimke; flapper de flap haha. Als je er geen last van heb, zou ik het gewoon laten zitten. Fijn dat het wel ging, beetje van je angst weg

Linda; En echo was goed, alleen kindje iets te klein. Ze zeggen dat het goed is, dus zou me geen zorgen maken

Happy; haha, moest ook erg lachen om je busverhaal. Goed dat die man nog stopte, anders had je er de hele weg achteraan moeten scheuren haha

Bambi; je mannetje toch wat liefs gedaan, ach soms kunnen ze dat wel hoor

April; ik lees bijna nooit meer de klusbabes op Hyves, is er iets met je aan de hand?

Vanmorgen de bank gebeld. Geld wordt zsm teruggestort, ivm de feestdagen waarsch einde van de maand. Is verder niets afgehaald gelukkig. Ben wel blij dat ze er nu achter kwamen en niet pas vandaag. Mannetje krijgt vandaag salaris, en anders hadden we echt een probleem!

Heb geen last meer van buik en rug, temp vanmorgen hoger, dus eitje geweest. En Bambi, had meer dan 2x geklust hoor haha, alleen 1 dag overgeslagen, voelde voor mijn gevoel beter.

Heb net functioneringsgesprek gehad. Alles goed, klein kritisch puntje dat ik wat meer achter bepaalde dingen aan moet gaan, maar nu is het gewoon zo moeilijk in deze tijd, mensen willen gewoon niet. Maar goed, ga er voor.
hebben wel kerstpakket gehad, een Italiaans thema, erg leuk

Vanavond werken tot half 8, eigenlijk tot 8 uur maar moet naar schoonheidsspec. Even de boel weer bijwerken haha
Morgen vrij, lekker naar kappertje

ga weer verder. doeiii

Terug
Bovenaan