Rimke; flapper de flap haha. Als je er geen last van heb, zou ik het gewoon laten zitten. Fijn dat het wel ging, beetje van je angst weg
Linda; En echo was goed, alleen kindje iets te klein. Ze zeggen dat het goed is, dus zou me geen zorgen maken
Happy; haha, moest ook erg lachen om je busverhaal. Goed dat die man nog stopte, anders had je er de hele weg achteraan moeten scheuren haha
Bambi; je mannetje toch wat liefs gedaan, ach soms kunnen ze dat wel hoor
April; ik lees bijna nooit meer de klusbabes op Hyves, is er iets met je aan de hand?
Vanmorgen de bank gebeld. Geld wordt zsm teruggestort, ivm de feestdagen waarsch einde van de maand. Is verder niets afgehaald gelukkig. Ben wel blij dat ze er nu achter kwamen en niet pas vandaag. Mannetje krijgt vandaag salaris, en anders hadden we echt een probleem!
Heb geen last meer van buik en rug, temp vanmorgen hoger, dus eitje geweest. En Bambi, had meer dan 2x geklust hoor haha, alleen 1 dag overgeslagen, voelde voor mijn gevoel beter.
Heb net functioneringsgesprek gehad. Alles goed, klein kritisch puntje dat ik wat meer achter bepaalde dingen aan moet gaan, maar nu is het gewoon zo moeilijk in deze tijd, mensen willen gewoon niet. Maar goed, ga er voor.
hebben wel kerstpakket gehad, een Italiaans thema, erg leuk
Vanavond werken tot half 8, eigenlijk tot 8 uur maar moet naar schoonheidsspec. Even de boel weer bijwerken haha
Morgen vrij, lekker naar kappertje
ga weer verder. doeiii