Klusbabes 34 *********************************

Hey meiden,

Ja hoor ik ben still allive! Ik heb op hyves even verslag gedaan...........

Linda; Nogmaals gefeliciteerd en lekker van je zwangerschap genieten meid.

Jacqy; Volgens mij las ik dat het wat beter met je gaat, maar wel druk! Kijk je uit dat je het niet te druk hebt??

Bieb; Jeetje wat een gedoe met je pinpas. En je schoonmoeder krijgt zo te lezen wel een vrij heftige operatie......

Bambi; Wat een super leuke foto's zeg, echt een mooie meid. En hoe is het met je, een beetje aan het opknappen of wil het nog niet zo?

Rimke; Ook al zo'n heerlijke meid, leuk hoor die foto's. Ben je nog een beetje aan het genieten van je verlof?

Sterretje; Hoe is het bij jullie, alles goed?

Nou hier dus erg ups en downs de laatste tijd.

Kus April

zo ben weer fris en fruitig haha, ben maar meteen in bad gegaan nadat joey op bed lag

bambi: wat dat roken betreft ben ik het met je eens, in een kamer wat later een slaapkamertje gaat worden vind ik het helemaal vies om te roken, gewoon buiten of onder de afzuigkap hahah en niet boven, en hij heeft een campingbedje gekocht toch wat liefs gedaan hahaha

bieb: zo zeg dat wordt een beste operatie voor je schoonmoeder, maar wel al snel en dat is wle lekker, en ga maar even na of er inderdaad niet meer van je rekening af is gehaald.

april fijn weer wat van je te horen, ik zla je verslag op hyves even lezen meid

xxx linda

He wat een gezelligheid!
Ben de helft alweer vergeten, eerst even het verhaal van April gelezen op de hyves........

April: meis, wat een toestand!! Wat zul  je een pijn gehad hebben en nog steeds hebben.........verklaart dat ook de rest van je rugklachten??
Denk aan je lieverd, neem je tijd! Wel even goed om van je te horen, geef je kleine man een knuffel van me!!

Bieb: jemig, je pas geskimd............wat een aso's he? Ga werken voor je geld ofzo.
En je schoonmoeder wordt in januari geopereerd............heftige ok hoor, inderdaad worden mensen na een dag of 5 naar hun eigen ziekenhuis overgeplaatst als alles goed gaat........scheelt jullie een hoop reistijd.

Bambi: ha meis! Daar was jij ook weer. Tja die mannen.........ik vind het soms ongelooflijk, maar hier wel het zelfde hoor, qua huishouden dan. Verder is Fonske wel attent vind ik.
Vind niet dat je je aanstelt. En dat roken moet hij binnen ook niet doen, smerig. Alles stinkt er naar. En dat zegt een rookster.........ik sta bij weer en wind buiten. IK wil roken dus IK moet me aanpassen, vind dat je erg flexibel bent hoor!
Recept ideetje staat weer op hyves........whahaha!!!

Linda: morgen alvast veel succes!!

Jacq: ha meisje, nog van je vrije dag genoten??

Happy: ik wacht nog steeds op je busverhaal meisje.............

Nou, alle was is hier weg gewerkt, maudy haar tas staat klaar voor morgen, en de flessen zijn weer gesteriliseerd, whahaha!!
Ik moet nog even afwassen zo, en een laatste wasje opvouwen.........dan hou ik er mee op voor vandaag.
Maudy heeft net waardeloos gedronken, iets van 170 cc, had 240 voor haar klaar gemaakt.........hoop dat ze vannacht wel doorslaapt. Er zat wel weer rijstebloem in, misschien scheelt het nog. Anders is haar hele schema weer naar de filestijnen.......moeten we niet hebben.
Nou, fonske komt morgenavond weer thuis, ik moet morgen naar de huisarts en wat boodschappen doen. Meiske gaat weer naar de opvang, dus ik heb morgen even het rijk alleen............of ik daar zo blij mee ben, heb al mijn klusjes vandaag al gedaan.............

april; wat een verhaal meis, sterkte ik heb ook even gereageerd op hyves.

rimke nog een wasje opvouwen en maudy waardeloos gedronken hopelijk slaapt ze de nacht wel door, en fons komt morgen weer thuis, en maudy gaat weer lekker naar de opvang toe.

ik heb 2 eitjes gekookt en die ga ik nu efe lekker opeten haha

xx linda

ik ga effe lekker in de bank liggen kijken of je nog wat op de tv hebt, zal wel niet,

ik weet niet meer wie het vroeg maar tom gaat morgen niet mee voor de echo, me pa rijd me naar het ziekenhuis toe.

meiden fijne avond en morgenochtend lees ik alles weer bij

xx linda

Hey meiden, hier een happy die helemaal scheel ziet, allemachtig, heb alles van jullie wel gelezen maar heb de puf niet om te reagerer, was ook best veel...zag wel gezellie iedereen weer voorbij komen....... ! Ff in het kort mn bus verhaal....we moesten opstappen op de capelse brug om half acht.......om tien voor zeven kwamen we daar aan, netjes op tijd dus.....er kwam echter verder helemaal niemand opdagen en dat vond ik wel vreemd.....om tien over half acht zag ik iemand en gevraagof die ook naar dortmund moest en die vertelde me dat we verkeerd stonde, we stonden op de kralingse zoom ipv de capelse brug  Hij uitleggen hoe we daar moesten komen maar inmiddels was het al kwart voor acht...mn mannetje gassen die kant uit en bij de oprit vand e rijksweg zien we e bus rijden....gaat ie over de vluchtheuvel naar de andere kant van de weg en met een mega snelheid achter die bus aan...allemachtig wat heb ik gelachen, leek wel een film joh.....op een gegeven moment kwaqmen   we naast de bus en heb ik de boekingsformulieren voor mn raam gehouden.........whahahah de chauffeur begreep het en ging een stukje verder de weg af zodat wij die bus inkonden, stonden echt voor lul joh hahahahahah.........nou ff in het kort, ik ga een paracetamol innemen en lekker mn mandje in...sorry voor mn ego bericht lieverds, kusssss happy

happy, hahah, hilarisch! alleen op dat moment natuurlijk niet! fijn dat hij nog stopte!

april, wat een verhaal meis! sterke hoor! is niet niets!

bambi, 20 euro voor zo'n bedje is niet niets!

heb het dictee gedaan, gaan nu nakijken!

kus

Terug
Bovenaan