Klusbabes 34 *********************************

dictee nagekeken, 33 fout, gemiddelde was 36 dus heel goed gemaakt!! jippie

ff kort dan maar,

film kijken ging niet door, werd te laat..door me geteut met lois hahah

happy super grappig, jammer van je koppijn nu ?

rimke hoop dat ze doorslaapt meid

jacqy en had je fouten ?

april, berichtje voor je op de hyves, sterkte ermee

nou moe had voor ieder echt een heel stuk, maar word altijd stront sago als de site niet goed werkt...zucht..dacht leuk ff forummen..
nou niet lang en eerst me bericht copieeren...

bambi, jammer dat het filmkijken niet door ging, heb die batman film van de week ook gezien, wel een goede, had alleen nachtmerries! hahah

Goedemorgen!!

Iedereen een fijne dag gewenst!
Ik ga nu naar het werk, heb een drukke dag, maar wel een waar je aan het eind van de dag denkt, lekker gewerkt!

Liefs Jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy: goed hoor 33 fout met het dictee. en werkse vandaag

happy: hahaahha ik heb smakelijk gelachen om je verhaal hahaha, gelukkig stopte de buschauffeur toch voor hetzelfde geldt rijdt ie gewoon door omdat jullie te laat waren, had ie niks gezegd toen jullie instapte? hahaha, en is je hoofdpijn weer gezakt?

rimke; heeft maudy toch nog de hele nacht doorgeslapen? en een fijne dag vandaag meis

bambi: toch geen film gekeken gisteravond, misschien vanavond.

ik had gisteravond een paar bruine m&m's gehad toen werd ik niet zo erg lekker dus toen ben ik maar op bed gegaan ik ben zenuwachtig want om 11 uur heb ik de echo. als ik weer thuis ben breng ik verslag uit.
fijne dag meiden en tot later

xxx linda

Zo, goedemorgen!!

Linnie alvast heel veel succes zometeen!! Leuk, naar een klein spartelend wezentje kijken, 11 weken alweer.........jemig!!! Nog maar 30 te gaan, whahaha!!!

Happy: hilarisch, zie het helemaal voor me! whahahaha!!!

Bambi: film niet gelukt? Zag je nog laat op het moeders-forum.......lekker grietje hoor!! Mooi meisje!

Jacq: werkze vandaag weer!!

Biebje: jij ook werkze vandaag! Hoop dat je wat te doen hebt!

Volgens mij vergeet ik de helft weer, sorry!!
Maudy heeft keurig geslapen, begon wel om 6.30 te rommelen maar viel toch nog effe inslaap tot haar flesje. Zat ook rijstebloem in, misschien zat ze gewoon vol ofzo.
Zometeen gaat ze weer naar de gastmoeder...............
En ik vanmiddag om 14.30 naar de huisarts, gadver!!!
Gelukkig komt fonske ook weer thuis vandaag!

Kom zo nog effe buurten!!

Goeiemorgen lieve meisjes, Koppijn is gelukkig weg...heb wel een drukke dag op de zaak voor de boeg dus hoop dat het ook wegblijft ! Ik ga ff vlluchtig reageren en dan de deur weer uit !

Linnie, succes meisje...elf uur he, denk aan je ! Wil je me eventueel een sms sturen als je geweest ben ?

Rimke, jij ook succes vanmiddag meisje...weer in die doos...snap dat je je er niet prettig bijvoelt en dat het ongetwijfeld weer oud zeer naar boven zal halen.....denk aan je lieverd ! Fons lekker weer thuis vandaag, das wel heeeeel fijn he

Bambi, ach wat een schatje is je meisje toch, zo wijs ook al he ! Tja en mannen pffffff......toch nog een campingbedje gehaald, hij gaat het leren he haha. Ben je een beetje opgeknapt ?

Bieb, jeetje das ook wat met je pasje ! Hoe komen ze daarachter dan ? Je krijgt het idd wel vergoed maar is weer zo n gedoe he en gaat ook wel weer ff overheen

April daar was je weer ! Begrijp dat je niet helemaal jofel bent maar heb natuulijk geeb hyves dus weet er het fijne niet van......hoe is het met je ventje ?

Ff nog spieken, liefs happy

Terug
Bovenaan