Klusbabes 34 *********************************

hey meiden

rimke; veel plezier vanavond met je vriendin, en morgen lekker met fons uiteten heerlijk meid, ga lekker genieten,
en maudy gaat het doorkrijgen 4 flessen dat is helemaal goed. en wauw dat is een goedkope auto zeg helemaal super en het belangrijkste is dat ie rijd zo is het toch

bieb; dat is lullig hahaha een pan uiensoep gemaakt en vergeten dat jeman een kerstborrel heeft hahaha, ach morgen de rest opeten,
en lekker een zak drop krijg ik nu ook spontaan trek in

bambi: toch niet aan het werk gegaan vandaag, enje man ook ziek jakkes hopelijk springt het niet meer over op jullie, en ga je morgen evengoed naar dat feesje toe?
doe maar rustig aan

zo me joey vanmiddag naar de fysio geweest en daarna heb ik even in de bank gelegen ik was helemaal kapot, daarna even bij me tante geweest een koppie thee gehaald en me pa is net weg, en vanavond ga ik helemaal niks doen, lekker in de bank liggen en kijken hoelang ik wakker kan blijven hahaha

xxx linda

He meiden,

Rimke, lekker uit eten! gezellig, en inderdaad wel weer fijn dat je rauw vlees mag eten!

Happy, hoe was het met de tandarts?

Bambi, balen dat hij niet thuis komt, wel lekker gegeten?

Rimke, leuk nieuw autotje! als ie maar rijd toch?

Nou, vandaag hard gewerkt. Was wel gezellig.
Opa vandaag een jaar geleden overleden... wel raar hoor, is zo hard gegaan!

Ik gal lekker bankhangen!

liefs Jacqy

jacqy: fijne avond meid, en je opa vandaag alweer een jaar dood blijft toch een rotdag,

meiden ik ben er ook vandoor, ik ga me scooter even achterom zetten en dan met een plaid op de bank, ik heb het in de avond tegenwoordig zo koud dat ik gewoon niet meer in de warmte kom hopelijk gaat dat snel over, maar ja

fijne avond meiden en tot morgen

xx linda

Jacqy; een jaar geleden alweer van je opa, gaat toch snel zo een tijd.

Linda; een echt zw.schaps,kwaaltje dat je het koud hebt? Ik heb het trouwens ook koud, maar dat komt omdat ik nu niet tegen mijn mannetje aanlig haha

Waterbed is lek! vanmiddag al plasje water,maar zag niks vreemds. Net dus weer, en echt lek. Mannetje morgen maar even plakken. Hebben dit bed net vorig jaar vervangen. Hadden toen ook lek aan ander bed, gebeurd wel vaker, maar dit was zo erg dat de vloer beschadigd was en het hele hout van het bed nat. En was ook al 9 jr oud ofzo. Wel alles vergoed gekregen van verzekering. Wilde dus bedje verschonen, maar wacht wel tot geplakt is.

Ik hoor nu een cover van Last christmas van wham,. maar vindt die van Wham toch nog altijd het leukst....

morgen werken en dan verhaardag schoonmoeder.

Uiensoepje was trouwens lekker hoor hihi

goeiemorgen meiden

bieb; jeetje zeg dat is balen zeg dat het waterbed lek is, en al weer zo snel na die andere, maar gelukkig heb je nu geen erge schade
werkse vandaag en gefeliciteerd met je schoonmoeder.

joey werd om half 7 wakker ik dacht ik doe net of ik gek ben en zeg niks terug toen om kwart over 7 begon ie weer te roepen en hij moest plassen en daarna heeft ie nog even lekker tot   8 uur naast me op bed gelegen. zometeen effe boodschappen doen en vanmiddag om 4 uur op kraamvisite en vanavond lekker niks heerlijk

xx linda

Goedemorgen!

Rustig hier, gisteravond!

Bieb: hoop dat je uiensoep even goed lekker smaakte? Of had je al geen trek meer door de zak met drop................

Linnie: hoop dat je beter geslapen hebt vannacht??
Heb je in iedergeval nog niet gesignaleerd..........wahaha!!

Nou, eten was gister gezellig, daarna nog even lekker een borrel gedronken.
Maar ja, twee moeders op stap, we waren er om 23 uur al klaar mee, whahaha!!
Lekker naar huis gegaan en in bed gedoken.
Maudy hebben we vanmorgen om 7.30 wakker gemaakt, gaat zometeen beter in het schema passen als ik dagdienst heb en zij naar de opvang gaat. Dan krijgt ze daar gewoon haar eerste fles. Is ze thuis, kunnen we gewoon nog een half uurtje langer slapen. Half acht vind ik altijd iets menselijker klinken dan 7 uur.................

Vandaag autootje ophalen en beginnen met een beetje schoonmaken van dat ding.
Vanavond lekker met Fonske eten.
En morgen?? Helemaal niets........................heerlijk!!

Terug
Bovenaan