Klusbabes 34 *********************************

Goedemorgen meiden!

Rimke, was dus gezellig gister avond. En lekker je auto ophalen! leuk hoor. Veel plezier vanavond!

Linnie, veel plezier op kraamvisite. Is nu een stuk leuker denk ik nu je zelf zwanger bent!
Gisteravond nog even een potje zitten janken. Heerlijk!
Boodschapjes zijn al gedaan nu nog kerstkado's... in de drukte! AAAHHH!!! haha

Vanmorgen had ik geen ontbijt meer in huis. Dacht nou dan eet ik wel wat koekjes. Ben me er toch misselijk van! (of iets anders....????) ach, we zien het wel..

Fijne dag allemaal!

liefs Jacqy

Hey meiden,

Ik heb de week weer overleefd...... pfff
En of het allemaal nog niet drk genoeg was heeft mijn vader ook nog in het ziekenhuis gelegen met een darminfectie.
Hij moest blijven omdat hij antibiotica via het infuus kreeg. Gelukkig sloeg dat goed aan en mocht hij de derde dag van het infuus af en thuis verder met medicijnen.
Het gaat gelukkig goed met hem.

En gisterenochtend is mijn beste vriendin bevallen van een mooie gezonde dochter.
Die heeft eenturbo bevalling gehad zeg....
Ze wilde thuis bevallen maar omdat ze bij die kleine een hart ruisje hadden gehoordmoest ze toch in het ziekenhuis bevallen.
Donderdag avond om 23.00 uur braken haar vliezen, om 01.45 uur had ze om de 3 a 4 minuten weeen en is naar het ziekenhuis gegaan. Om 05.45 uur mocht ze gaan persen en om 06.40 uus is die kleine geboren.
De kinderarts heeft die kleine onderzocht en alles was goed met haar hartje dus om 13.00 uur zaten ze ind e auto richting huis.
Dus we zijn gisteravond gelijk ff wezen kijken, wat een poppetje zeg.... heerlijk.

Nou vandaag de laatste kerst inkopen doen en danben ik er klaar voor!
Nog 3 dagen werken en dan lekker anderhalve week vrij!!!! Heerlijk.

Liefs Phoebe

Phoebe; gelukkig dat je vader weer thuis is van de darminfectie. En dat het weer beter gaat.
Nou dat was zeker een snelle bevalling zeg, gefeliciteerd met je vriendin

Linda; is altijd de 1e op het forum haha

jacqy; misselijk?? hmm wat kan dat zijn...?

Rimke; 2300 uur al thuis haha, echte die hards hihi. En half 8 klinkt zeker beter dan 7 uur

naad van hoes van waterbed is dus kapot, en daar zit garantie op. Heb net uitgezocht dat we vorig jaar juli dit nieuwe bed hebben gekocht, dus daar ga ik toch wel even op declareren.

Nog een kwartiertje en dan klaar met werken.mannetje komt zo, nog even snel stad in hopsen en dan naar verjaardag van zijn moeder. Heb wel zin in een lekker stuk vlaai. Maar soms haalt ze goedkope ivm geld dat ze niet heeft, en dan proef je echt wel het verschil tussen de gewone supermarkt of bakkerij. Nouja, gegeven paard niet in de bek kijken.

Ik hoor jullie later wel weer! Rimke, veel plezier met je mannetje vanavond!

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje
.        

December
20)
21)
22)
23)Jacqy 19e ronde, 1e kindje
24)
25)
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje
Bieb 16e ronde, 1e kindje

januari
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) anoeska 16 e ronde 1e kindje (sorry bieb niet meer tegelijk)
8) anoeska fertiliteitspoli
        Jacqy "echte" intake IVF

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hey meiden

ik ben er nog hoor, pff wat een dag,

rimke; gisteravond al om 11 uur thuis hahaha echte moeders, en maudy vanmorgen om half 8 wakker gemaakt heerlijk meid, en voor vanavond een hele fijne avond samen met fons, geniet ervan, en hoe rijd je auto?
haha ik was je toch nog voor vanmorgen op het forum meestal ben ik ook wel de eerste hahahah

bieb; veel plezier op de verjaardag van je schoonmoeder, en lekker dat je nog garantie hebt op het waterbed.

jacqy; hopelijk is de misselijkheid voor de zwangerschap meid, ik duim voor je, en geen ontbijt in huis, jeetje zeg dat is klote haha ik moet gelijk altijd brood hebben als ik van bed af kom

phoebe; je pa een darminfectie dat is niet niks maar gelukkig gaat het weer goed met hem, hij zal wel pijn hebben gehad zeg.
en nog eventjes meid dan gaan jullie even lekker een midweekje uitrusten ik denk dat je daar nu wel aan toe bent

happy: hoe gaat ie met jouw????

zo vanmorgen de boodschappen en alles gedaan,   maar tom was aan het werk en die wilde om 12 uur warm eten dus ik moet alles weer snel snel doen, daarna ben ik even mijn glasservice gaan inpakken en ik heb heerlijk in de bank geslapen ik was kapot, en om 4 uur op kraamvisite geweest, en toen belde tom dat ie om 6 uur klaarwas met werken en dat ie even de deur uit wilden dus toen zijn we even naaar zijn ouders gegaan en kwamen net om kwart over 8 thuis, morgen moet ie weer werken de hele dag de arme schat het is zo druk,m aar ja nog een paar daagjes.
voor de rest geen nieuws, we gaan lekker vroeg ons bedje opzoeken
meiden fijne avond en morgenochtend lees ik alles weer bij

xxxxx linda

He meiden,

Lin, arme tom, moet ie morgen weer werken! En ik moet ook altijd meteen een broodje eten als ik uit bed kom hoor, maar wist niet dat ik niets meer in huis had! haha

Phoebe, jeetje zeg, je vader in t ziekenhuis gelegen. Gaat het nu weer wat beter met hem? En leuk dat je al op kraamvisiste bent geweest!

Bieb, lekker gewerkt?

Rimke, hoe was je avondje met fons??

Nou, alle kerstinkopen gedaan. En niet meer misselijk geweest.. ach, maar weer afwachten. Ga mijn bedje opzoeken!

Truste

liefs Jacqy

goeiemorgen meidne

jacqy: het zou zo'n mooi kerstkadootje zijn meid als het raak zou zijn, ik hoop het zo voor je zodat jullie niet dat ellendige traject inhoeven, en al je kerstkadootjes zijn binnen, dat is lekker

rimke; hebben jullie een gezellige avond gehad met z''n tweetjes?

phoebe; ik vergat je helemaal te feliciteren met je vriendin en haar baby

we lagen lekker vroeg in ons bedje gisteravond, en joey werd zowaar weer eens om half 8 wakker heerlijk hahah, tom moet vandaag weer de hele dag werken die is blij als het woensdag is dan heeft ie 4 dagen vrij en daar is ie ook wel aan toe.
weinig op het programma, even schoonmaken bij me pa, en de supermarkt is open vandaag open dus dan ga ik daar ook maar gelijk heen hoef ikmorgen niet meer hahahah

xx linda

Terug
Bovenaan