Klusbabes 34 *********************************

Goedemorgen!
Tja, ik onderneem niet eens meer een poging om als eerste te zijn, whahaha!
Nee, mocht even lekker blijven liggen van Fons. Die is er nu nog effe lekker ingekropen.
Gisteravond was gezellig en lekker. Leuke avond gehad.

Phoebs: hou vol lieverd!! Jemig, je vader zo ziek...........wat ellendig.
Wel fijn voor je vriendin dat het zo snel ging, ik gun niemand die marathonbevalling die ik had..............was het haar eerste, want dan is het helemaal fijn! En fijn dat het kindje het gewoon goed doet.

Linnie: meis, wat heb je het toch druk!! Al dat ge-verhuis..........vandaag een rustige dag? Lees er eigenlijk zo overheen geloof ik.

Jacq: het blijft gewoon spannend, ik hoop dat het hartstikke raak is en dat je daardoor misselijk bent. De wonderen zijn echt de wereld nog niet uit en ik hoop voor jullie gewoon op een wondertje.............geen ge-klooi in het ziekenhuis maar gewoon nog lekker spontaan..................you never know lieverd...........hoop is een goed iets.
En opa al weer een jaar overleden, lijkt als de dag van gisteren............

Bieb: geniet van je vrije dag meid!! Moet je maandag nog aan de slag of heb je lekker 2 weken vrij? Zal wel niet............

happy: lieverd waar zit je??

Bambi: voel je je al beter??

Nou, vandaag rustige dag. Wil de kinderwagen even ombouwen tot buggy, want met haar winterjasje aan, ligt Maudy echt shocking klem in de bak. Is gewoon zielig. Dus het "mag" eigenlijk nog niet, maar doe dat ding helemaal plat..........ze is gewoon wat groter dan gemiddeld en de bakken van de bugaboo een beetje kleiner dan gemiddeld.
Dan eigenlijk nog mijn nieuwe autootje een beetje schoonmaken, ziet er niet uit van binnen. (Van buiten eigenlijk ook niet, maar hij is dan ook wel oud............rijd wel als een tiet trouwens.)
Dus gewoon een beetje rustig aanrommelen.
Fons heeft vanavond een concert van Whitesnake, hij liever dan ik.

Gaan zo nog even uitgebreid brunchen, lekker croissantjes enzo gekocht gister........

Tot later!!

Goedemorgen/middag!

rimke, was dus gezellig saampjes! heerlijk toch, en je mocht nog uitslapen ook! heerlijk!!

Linnie, arme tom.. gelukkig is het bijna woensdag. En nog naar de supermarkt vandaag, ben blij dat ik dat al gedaan heb! ahha

Lekker uitgeslapen en getut. Zit nog in ochtendjas. heerlijk!
Vandaag lekker niets doen.

Fijne zondag allemaal!

liefs Jacqy

Hallo dametjes,

Paar dames alweer gekletst. Hier zit ik met koppijn op de bank. Zo een hoofddpijn die je krijgt als je te lang geslapen hebt, maar snel over is. Nou, nu niet. Heb t al vanaf uur of 11. Zijn vanmorgen wel even snel naar Praxis geweest, verf gehaald voor gang en kamer boven, want 15% korting, en even naar Retailpark, maar had t op een gegeven moment echt gehad. Net toch maar paracetamolletje gepakt, nu gelukkig al wat minder.
Mannetje is net opgeroepen voor een klus op het werk. Was gisteravond al gebeld, maar niet gehoord. Maar moest toch komen, want was schijnbaar toch wel stress. ZOuden hamburgers eten vanavond, weet niet of ik die nog ga maken, of dat ik frietjes haal. Hij is toch pas rond 9 uur thuis denk.

Net ef snel met moeder gebeld. 1e kerstdag hebben we nog niets gepland, en eerlijk gezegd weet ik niet of ik nu zin heb om naar Zaandam te gaan, of dat ik ze hier wil uitnodigen. Verder komt er ook niemand bij mijn ouders, broertje niet, zus of vakantie, andere zus dan bij schoonfamilie. Zei op een gegeven moment wel voorzichtig, nou kijk maar of jullie 1e kerstdag komen, en toen snel erachteraan, weet eigenlijk ook niet wat we gaan doen, bespreek t met mannetje.
weet niet, heb er dit jaar niet zo een zin in, heb ook geen kerstkaarten verstuurd, alleen via de computer

over 5 min begint film op filmnet, die ga ik maar s lekker lui op de bank kijken. Moet nog bed verschonen, maar doe ik daarna wel.gepoetst gelukkig vanmorgen vroeg al gedaan.

zo, was weer ego verhaal, maar af en toe moet dat haha

tot later meisjes

he bieb,

vervelend die koppijn. Zit het in de lucht ofzo, heb al een dag of 7 koppijn! word er gek van, precies zoals jij het beschrijft, alsof je te lang hebt geslapen...

Jammer dat je mannetje moet werken, gebeurd dat vaker? Wel ongezellig, en groot gelijk dat je patat gaat halen, anders word het wel heel laat.
En geen zin om 1e kerstdag wat verplichts te doen. groot gelijk hoor. Kijk er altijd tegenop!

Lekker rustig aan doen vandaag meis!

x Jacqy

ha meisjes!!

Bieb: balen die koppijn meid, waardeloos, hoop dat het p'molletje nog iets beter gaat werken en anders neem je er gewoon lekker nog een! Je bent lekker actief geweest vanmorgen, lekkers gepoetst. En zometeen je bedje nog, en dan kan je er weer welverdiend in vanavond! Altijd zo lekker een fris bedje.............veel plezier met je film!
Trouwens, eerste kerstdag lekker thuis met zijn tweetjes is toch ook oke??

Jacq: Ook al gepoetst vanmorgen! Heb je al wel gedouched ondertussen, of loop je nog steeds lekker in pyama??

Nou, wij hebben de kinderwagen even omgebouwd, maudy lag echt shocking klem.
Verder even een lap overal over heen gehaald en uitgebreid gelunched met Fons.
Zometeen even lekker een stuk met Maudy wandelen na het flesje van 15 uur.........even een frisse neus.
Morgen gaat ze naar de gastmoeder en gaan wij mijn nieuwe autootje even poetsen van binnen en buiten. En ik moet echt nog even wat boodschapjes hebben voor kerst. Voor de salade die ik maak voor eerste kerst dag en nog wat dingen voor tweede kerstdag als ik hier mijn familie heb. Ach wel gezellig maar altijd zo'n toestand. Ik maak niets bijzonders. Lamsracks met paddestoelenrisotto, haricots vertjes en gebakken aardappeltjes uit de frituur. Mijn zus maakt twee amuses en een voorgerechtje en het toetje. Dus ik moet nog drank enzo halen, en de verse dingen maar de lamracks liggen al in de vriezer........mooi makkelijk, van de albert heijn. Het kost een paar centen maar het is echt super makkelijk. Is ook wel belangrijk, heb gewoon geen zin om de hele dag in de keuken te sloven.

he rimke,

en? zit ze weer comfortabel in de wagen?
En wat heb je gelucht? wel ff gezellig dan he.

en jouw kerst diner klinkt heel lekker, maar wel heel uitgebreid! ach, ook wel weer gezellig toch?

ik ben nog steeds aan het nixen, maar ben ondertussen wel onder de douch geweest. Probeer mijn mannetje over te halen ff naar mijn ouders te gaan, maar hij wil niet.... haha   nog ff proberen..

kus!

hey meiden

ben ik weer,

bieb; is je hoofdpijn inmiddels al wat gezakt? dat is wel klote en welke film heb je gekeken? en balen dat je man vandaag toch moest werken,hopelijk is ie niet zo laat thuis, en wat de kerstdagen betreft, ik vind dat ook altijd van die klote verplichte dagen, wij gaan dan eerste kerstdag gourmetten bij me pa dat is altijd wel lekker en gezellig en dan beginnen we om 1 uur en om half 5 moet mijn pa de deur weer uit naar mijn oom en tante voor een kerstborrel.
2de kerstdag is normaal gesproken een tante van mijn schoonmoeder jarig en daarmoeten we dan heen, ik probeer er elk jaar onder vandaan te komen watn ik haat dat, nu gaat het dit jaar niet door gelukkig haahah, en wij gaan met de vrienden 2de kerstdag naar een concert van de the tribute to the catsband hier in volenda, die zingen alle cats nummers dat wordt wel gezellig

rimke; maudy in de wandelwagen, kan ze wel meer zien buiten haha, en heb je al een wandelingentje gemaakt,
en jullie avond was geslaagd gisteren dat is fijn, en jemocht ook nog effe lekker uitslapen vanmorgen, dat is lief van fons, en je kerstdiner klinkt lekker en ik geef je gelijk hoor dat je al wat in de vriezer hebt gedaan, en dat je niet de hele dag in de keuken gaat staan dan heb jij niks aan je kerstdag

jacqy: haha heb je je mannetje nog kunnen overhalen om naar je ouders te gaan haha, ik denk dat het vandaag een officiele ik heb nergens zin in dag is, haha ik ben ookal niet vooruit te branden, en je hebt al 7 dagen hoofdpijn dat is niet zo mooi meid, anders maar even langs de ha gaan

bambi: hoe gaat het met jouw?

zo heb weer wat opgeruimd en schoongemaakt bij me pa, hier gestofzuigd. Tom kwam om 12 uur eten en om 1 uur zijn joey en ik heerlijk op bed gegaan en ik schrok net om kwart voor 4 wakker, ik had joey om 3 uur al wel gehoord in de verte maar ik dacht ik blijf nog effe liggen hahaha ben ik weer in een coma beland, en ik ben ook niet zo in mijn hum vandaag en niet helemaal lekker maar goed het is niet anders.
nu zit ik aan een beker thee met chips, maar zelfs me chips smaken me niet

xx xlinda

Rimke; was helemaal je uitstapje gisteren met Fons vergeten, maar net gelezen dat je je vermaakt hebt. Gelukkig maar haha
En de kleine kan weer wat bewegen in de buggy. Zielig anders hihi7\
Nou, dat klinkt goed 2e kerstdag. Wordt wel lekker volgens mij

Linda; smaakte de chips? Ik heb vanmiddag ook genomen hoor, was wel lekker

Jacqy; gelukkig al gedoucht, stinkt anders zo haha. En nog naar je ouders geweest?

Heb besloten om toch maar hamburger te maken, is zo  klaar. Als mannetje naar huis komt, dan belt hij me vast wel, en als hij nog honger heeft, maak ik snel wat klaar.
Is niet normaal op zondag werken of op zaterdag trouwens, maar bij dit bedrijf wel haha. En ach, als ze hem bellen, komt hij maar al te graag.

Film was leuk, the heartbreak kid, een comedy met Ben Stiller. Ben meer van de horror en thriller, maarja, die kwam net even niet.

Heb net bedje verschoont, en even snel de stofzuiger erbij gehaald. Heerlijk zo een fris bedje.

Ik ga nu even de bon van het waterbed zoeken, en dan de hamburgertjes maken

Oja, hoofdpijn heb ik nog een heeeel klein beetje, maar dat komt misschien omdat ik er nu aan denk.....

Terug
Bovenaan