Klusbabes 34 *********************************

Hier ben ik ook weer even

Phoebe; nou je hebt het maar de druk de komende weken.

Bambi en Linda; mij maakt het echt niet uit als jullie kletsen over jullie kindjes en/of zwangerschap. Ik vindt die verhalen hartstikke leuk. En ik hoop het binnenkort ook mee te maken. Maar aan de ene kant begrijp ik het wel hoor, zou hetzelfde hebben.

Vanmorgen de kerstboom opgezet. Ziet er mooi uit. Zwart met zilveren ballen. En heb ook leuke dingen op tafel gezet en lampjes overal. Gezellig hoor

Gisteravond weer voor t eerst geklust deze periode. Wel lachen. mijn mannetje is de hele tijd een superstandje aan het verzinnen, zodat het zaad goed naar binnen schiet haha.

Morgen zijn we alle2 vrij. Mannetje moet voor controle naar oogheelkundekliniek. Hij wil lensinplantie ivm zijn slechte ogen. Morgen is vooronderzoek, kost 100 euries, maar dan weten wel of het kan. Als hij geopereerd kan worden, wordt de rest vergoedt

Hoest trouwens met Pipstip, Kruimels, Essey,Rene enz???

Ha! Daar waren wij ook weer!
Wat gezellig vandaag hier! Leuk!!

Phoebs: pffffffffffff, ik krijg het zweet al op mijn voorhoofd als ik lees wat je allemaal moet doen de komende weken.........jemig!! Drukke vrouw............Maar wel leuk toch? En ook een beetje je zinnen verzetten lijkt me zo.

Bambi: lekker geklust dus weer, goed zo. Dat zijn fijnere berichten! En een man die in slaapt valt terwijl je staat te douchen............zo herkenbaar! Zucht..........

Biebje: gezellig de boom afgetuigd, whahaha! Wij hebben ook zilver en zwart. Mooie combi met al die lampjes he?? En een positie om het zaad goed naar binnen te schieten, whahahaha!! Hilarisch! Goed dat jullie er nog een beetje lol in hebben! Ook belangrijk.

Linnie: nog steeds druk met pakken enzo..........zucht. Pas je op met zwaar tillen??

Jacq: gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten!! Moet je daarvoor helemaal naar duitsland joh??

Ik heb laatst met Pip gekwebbeld op hyves, gaat goed met haar en het kindje. Nog een paar weekjes!
Laatst kreeg ik ook een berichtje van kruimeldiefje met een fotootje van hun mannetje. Gaat allemaal super bij ze en ze is volop aan het genieten van haar gezinnetje!
Van Renee heb ik nooit meer iets gehoord, en Essy laat regelmatig een berichtje achter op onze hyves van de babes.

Onze dag was gezellig maar eigenlijk veel te druk voor ons meisje. Die familie is gewoon erg druk en er wordt niet zoveel rekening gehouden met ons kleine meisje. Vooral Oma wil erg graag dat ons kleintje er bij is, en wil de signalen dat ze naar bed wil ook niet zien. Gaat bv ook heel druk zitten praten als ze de fles geeft, terwijl wij die altijd in alle rust geven. En het dan raar vinden dat ze niet goed drinkt......de zussen van mijn mannetje zijn trouwens wel superoke hoor!

Anyway, meisje ligt nu in coma op haar bedje.
En ik volg haar zo. Mijn dekentje staat al aan, nog even een kop thee drinken en dan lekker maffen!
Tot morgen!!

Hey meiden,

Was ik nog even voor dat de drukte begint hahaha, maar inderdaad wat jullie zeggen, het zijn allemaal leuke dingen!

Jacqy, ik hoop het zo voor je deze maand, dat al dat gedoen je bespaart blijft.... al is het maar goed dat die medische mogelijkheden er zijn toch?
Trouwens gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!!

Bieb, ik heb ook weer een berichtje achter gelaten op het als het wat langer duurt forum.
En uhhh, als die standjes werken hoor ik het graag in detail he hahahaha

Rimke, drukke dag geweest dus voor die kleine! Gaat het alweer wat beter met je?
Wanneer moet je eigenlijk weer gaan werken?

Linda, heb je een beetje lekker geslapen? In bed of op de bank? Vervelend zeg dat je mannetje zo verkouden is, ik hoor voor hem ( en voor jou) dat het snel over is.
Gewonnen met mollen meppen?

Oww, we gaan trouwens naar het Vennebos van Landal. We gaan samen met mijn schoonouders, schoonzus en zwager, dus wel heel erg gezellig!

Ik heb mijn oude eetkamer stoelen vanavond verkocht via marktplaats, dus daar zijn we ook weer mooi vanaf!!! lekker 100 euries zo net voor de kerst!

Nou, ik ga ff brood smeren voor morgen, nog 8 dagen werken en dan lekker anderhalve week vrij.... heeeeeeeerlijk!!!!

Slaap lekker allemaal (of goedemorgen ) en een fijne dag!

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

ik ben gebroken heb weer een nachtje op de bank doorgebracht, vanmiddag als joey naar de chreche gaat ga ik op me bedje.

rimke; het wat gezellig bij de familie, vervelend is dat dat er dan geen rekening wordt gehouden met maudy, ik vind het ook altijd zo vervelend als er dan wordt gezegd van vroeger deden we ook niet zo moeilijk enz. grrr dan gaan mijn haren rechtop staan, en je bent lekker vroeg je bedje ingegaan heerlijk

bieb; de kerstboom staat, en het klinkt mooi zwart met zilveren ballen, en hahah ik heb gelachen om je uitspraak dat jullie een standje aan het zoeken zijn waarbij het zaad zo naar binnnen schiet hahahaha gelukkig kunnen jullie nog wel de lol er van blijven inzien is heel belangrijk.
en ik ben benieuwd hoe het vandaag bij de oogarts gaat, een lensinplantatie klinkt eng in mijn oren, maar hopelijk kan het allemaal gewoon doorgaan.

phoebe; vennebos, schijnt leuk te zijn van wat ik heb gehoord,

Happy: je komt vandaag thuis, ik ben benieuwd hoe je het hebt gehad en of je nog wat hebt laten staan in dortmund hahahaha

ik ben het alweer kwijt sorry, pfff ik wordt nu in ene misselijk zakt zometeen wel weer

xxxx linda,

Ola, hier ben ik weer als zoef...zo boodschappen doen, gesprek en dan mn nicht verhuizen.....ben gesloopt. We kwamen gisteren om kwart over twaalf weer binnen...wat een dag zeg...noooooooooit meer ! Vond het zwaar tegenvallen......er stonden 300 kramen waarvan 250 met eten en heb geen kerstbal gezien haha....gelukkig waren de winkels open want dat schijnt ook niet altijd te zijn anders was ik na een uur klaar geweest ! De bus gooide ons af om elf uur en alles gaat pas om 1 uur open...leuk joh! Ook de bus nog gemistmaar dat horen jullie nog wel......als het goed is tot vanaaf lieverds..........denk aan jullie ! Liefs happy

happy: ik dacht dat je vandaag pas thuis zou komen, en het is je tegengevallen dat is wel balen , dan hebben jullie inderdaad nog een geluk gehad dat de winkels open waren zeg, van de 300 kramen zoveel eetkramen, ja daar kom je natuurlijk niet voor, en ik ben benieuwd naar je busverhaal hahaha
succes met je gesprek vandaag meis.

me misselijkheid is weer gezakt, ik heb boven gestofzuigd, de boodschappen zijn binnen, en me overgordijnen hangen in de waslijn uit te waaien en die kunnen dan vanmiddag in een vuilniszak de zolder op, het wordt nu wel zachtjes aan leeg in huis hoor hahahaha

xxx linda

Ha meiden!!

Ff snel voordat het meisje haar flesje wil!

Phoebs: hoi lieverd, nog even een anderhalve week doorbuffelen en dan vrij............tegen die tijd kunnen we je opvegen of niet??

Happÿ: jezus zeg, ga je daarvoor naar Dortmund?! Vreetkraampjes.........tja, dat kan je hier ook. Balen zeg! En de bus gemist?? Vertel!! Succes met je gesprek zometeen!!

Linnie: fijn dat de misselijkheid weer gezakt is.......aan de andere kant, denk ik dat je er op een manier ook wel van geniet of niet?? Je weet waarvoor je het doet, al is misselijk zijn gewoon klote. Ben 3 keer misselijk geweest in mijn zwangerschap geloof ik, waarvan 2,5 keer tijdens de bevalling.......van de pijn. Tja.

Hier een extreem rustige dag hoop ik. Morgen moet Fons weer weg en moet ik een autostoeltje naar de ouders van een vriendinnetje brengen, die komt voor de kerst in Nederland en hebben geen autostoel........lang verhaal.
Ik hoef pas 5 januari weer te beginnen, weet niet wie het vroeg?? Dus ik heb lekker lang verlof gehad, zeker als je daarvoor ook meeteld, want ik was natuurlijk al vrij vroeg op halve dagen en vroeger gestopt met werken. Ik zit dus al vanaf juni thuis geloof ik...........
Ben al een tijdje aan het wachten op een vriendinnetje van me, die was zaterdag uitgerekend van de tweede en dacht echt wel dat het kindje eerder zou komen......niet dus. Balen voor haar, maar het gaat haar nog goed. Wacht dus elke dag weer vol spanning de telefoon af.

Ga zo mijn meiske even uit bed plukken voor haar flesje, tot later!!!

Terug
Bovenaan