Klusbabes 34 *********************************

Goedemorgen meiden!

De laatste, en de eerste! hahaha

Ga vandaag op visite bij mijn trouwjurk! En daarna lekker eten bij mijn ouders. Dus weet niet of ik er vandaag nog ben. Anders tot morgen!

Fijne dag vandaag!

x Jacqy

goeiemorgen meisjes

bieb en jacqy lekker aan de klets geweest gisteravond haha

bieb; lekker opmerkingkjes maken die de rest niet doorheeft hahah altijd leuk. wanneer willen jullie het tegen de familie gaan zeggen? en ik snap dat je angst heb en steeds in je onderbroek kijkt, ik kijk nog steeds op het wc papier hahah en vannacht toch nog maar niet op het waterbed geslapen, kan het hout inderdaad wel even beter drogen niet dat jullie daar zometeen problemen mee gaan krijgen
en je hebt een houten opbergbankje gekocht nu nog voor de schoenen hahaha

jacqy: succes met je trouwjurk vandaag meid, veel plezier, maar dat zal denk ik wel lukken

phoebe; wat fijn dat je deze ronde al met iui mag beginnen, en je hebt al clomid gehad, hoeveel mg? en gelukkig heb je er geen last van dat scheelt weer,
en je midweek is geslaagd geweest, behalve de bedden, dat is echt bijna overal zo met die bedden, ik neem altijd al zelf me eigen kussen mee als we een weekend weggaan ofzo haha,
en maandag mag je je auto ophalen dat is heel erg leuk

ik ben het alweer kwijt sorry,

was gezellig gisteren met me vriendin en haar vriend we hebben wel effe gelachen. ben nu druk bezig met de laatste dingen wassen en dan vanmiddag naar me pa toe en dan morgen ofzo even de laatste dingentjes inpakken wat de zolder op kan zoals het glaswerk enzo .
ik weet niet of ik vandaag nog op het forum kom maar anders wordt het morgen. ik ga het vandaag megadruk krijgen,

xxx linda

Goedemorgen!

Zo, jacq en bieb, lekker gekletst meisjes! Leuk dat jullie gelijk oplopen hoor, in het begin scheelt een week best veel maar zometeen echt niet meer................en ik heb tot week 16 slipgegluurd.........whahaha!! Het gaat over...........whahaha!!!
Bieb al lekker aan het snaaien geslagen, geniet er lekker van , snickers zijn zalig!!!
Wilde nog wat zeggen...........weet het niet meer!

Phoebs: fijn dat het zo lekker was, even er uit! Balen van de bedden, maar nu lekker bijslapen, en maandag de auto halen! joehoe!!!!
Fijn dat je deze ronde al mag beginnen met IUI, hoef je er niet zo lang op te wachten he? Hoop dat je van de clomid gewoon geen bijwerkingen hebt........en dat je eitje goed groeit!!!

Lin: leuk dat het gezellig was gisteravond! Is soms wel even leuk ook.
Nog druk vandaag??
Ben je nu nog verkouden geworden??

Nou, ik heb niet goed geslapen vannacht, van 21 tot 1 wel, maar toen kwam fons er naast.............whahaha!!! Voelde me natuurlijk al niet zo lekker en nu dus helemaal niet meer........bleh. Last van mijn darmen en maagzuur enzo......geen honger/wel honger, ik weet het niet.....
Vandaag een kinderverjaardag bij vrienden, ga we na het flesje van drie uur heen, even voor een uurtje of zo..............ik ga zo eerst eens lekker douchen...........

Tot later!!

ben ik nog eventjes.

rimke;   veel plezier op de kinderverjaardag vanmiddag, en nog steeds niet helemaal lekker en een klote nacht achter de rug, vanavodn vroeg je bed in
ik ben niet verkouden geworden gelukkig, kan ik niet gebruiken nu hhahah

zo jezus zeg komt eind aan aan dat opruimen inpakken en troep naar me pa overbrenge, niet normaal meer zeg, en nu moet alles nog bij me pa een plekkie krijgen. ik ben nu ook rijp voor een bed, maar ja vanavond maar lekker vroeg me bed in.

ik ben er ook gelijk weer vandoor , misschien nog even tot vanavond.

xxx linda

wat een rust vanmiddag

rimke; was het gezellig op de kinderverjaardag?

ik ben zo goed als op stel bij me pa en joey is zo verschrikkelijk god irritant luistert niet en maakt van het hele huis een klote zooi, hij is natuurlijk helemaal van slag van de hele dag inpakken en uitpakken en opruimen, hij heeft ook de hele dag zowat niet gegeten, dus vanavond kan die vroeg zijn bedje in.

xx linda

Linda; dat zal de 1e weken nog wel wennen worden bij je pa wonen, en voor Joey ook natuurlijk. Wij hebben toen 2x een aantal maanden bij mijn schoonmoeder ingewoond, maar NOOIT meer haha. Niet dat we ruzie hadden ofzo, maar het is toch niet prettig op een gegeven moment.

Rimke; weet je zeker dat je niet toevallig alweer zwanger bent? je had er laatst al over gedroomd en met je niet lekker zijn enzo

Ben kapot. Net van 3 tot net eigenlijk van alles gedaan. Kookplaat had mannetje helemaal uit elkaar gehaald, een 2-tal pitten deed het niet meer. Dus ik had dat ding ook helemaal geboend, die vieze randen enzo, daarna de koelkast schoongemaakt, boodschappen opgeruimd, de kruidenla opgeruimd, de was gedaan. Voor je t weer is het weer paar uur later.

Is dat trouwens normaal steekjes enzo, ja toch? Er gaat toch al van alles groeien. Jacqy, heb jij dat ook? Aan de ene kant vindt ik t wel prettig als ik dingen voel, dan weet je dat er nog wat zit zegt maar, maar aan de ene kant ook wel eng.
Heb vandaag geen last van maagzuur, en dan denk je gelijk, he is er wat ofzo?

heb nu wel honger, we gaan straks lekker pizza eten. Van Super merk, die zijn echt lekker.

Oja, wanneer gaan we het aan familie vertellen? Ik wil het eigenlijk 8-2 vertellen, dan hebben we 2 verjaardagen, van schoonfamilie en mijn moeder, en dan zou ong9 weken zijn. Lijkt me wel mooie gelegenheid, eerder kom ik toch niet bij familie.
Misschien dat ik het wel na 12 jan vertel (na echo) aan vriendin.
Jacqy; jij hebt het toch al aan naaste familie verteld? wanneer vertel je het de rest?

Ik wilde nog even wat kwijt over mijn vriendin. Ze zou een mk hebben gehad, maar volgens mij niet als ik haar verhaal zo hoor. Ze zou dus op een woensdag ongi moeten worden, werd dat niet. Ergens op een zondag kreeg ze een bloeding. En toen was ze naar dokter geweest en die had schijnbaar gezegd dat het een mk kon zijn. Hij had een testje gedaan, maar niet positief getest. Zelf had ze niet getest. Bloed prikken deed hij niet. Ze heeft een paar dagen gebloed, eigenlijk zoals altijd bij haar ongi. Volgens arts kon het nog wel zijn dat ze zwanger was. Ik vindt het toch wel raar. Ze is denk 4 maanden gestopt met pil, dus ik heb zoiets, volgens mij is het gewoon een ongi geweest, maar nog geen regelmatige cyclus. Kan natuurlijk. Donderdag vertelde dat ze buikpijn had....Weet niet hoe het niet is. Vond het gewoon beetje raar verhaal, wilde het ef kwijt.....

Heb trouwens mijn mannetje zover dat hij vanaf nu de kattenbak verschoont. En vanmorgen had 1 van de katten een lekkere grote drol gedraaid haha. Speciaal voor hem. Hij ging bijna over zijn nek van de stank (overdreven hoor), toen zei ik dat poep van babys nog meer stinkt whahahaha

Terug
Bovenaan