Linda; dat zal de 1e weken nog wel wennen worden bij je pa wonen, en voor Joey ook natuurlijk. Wij hebben toen 2x een aantal maanden bij mijn schoonmoeder ingewoond, maar NOOIT meer haha. Niet dat we ruzie hadden ofzo, maar het is toch niet prettig op een gegeven moment.
Rimke; weet je zeker dat je niet toevallig alweer zwanger bent? je had er laatst al over gedroomd en met je niet lekker zijn enzo
Ben kapot. Net van 3 tot net eigenlijk van alles gedaan. Kookplaat had mannetje helemaal uit elkaar gehaald, een 2-tal pitten deed het niet meer. Dus ik had dat ding ook helemaal geboend, die vieze randen enzo, daarna de koelkast schoongemaakt, boodschappen opgeruimd, de kruidenla opgeruimd, de was gedaan. Voor je t weer is het weer paar uur later.
Is dat trouwens normaal steekjes enzo, ja toch? Er gaat toch al van alles groeien. Jacqy, heb jij dat ook? Aan de ene kant vindt ik t wel prettig als ik dingen voel, dan weet je dat er nog wat zit zegt maar, maar aan de ene kant ook wel eng.
Heb vandaag geen last van maagzuur, en dan denk je gelijk, he is er wat ofzo?
heb nu wel honger, we gaan straks lekker pizza eten. Van Super merk, die zijn echt lekker.
Oja, wanneer gaan we het aan familie vertellen? Ik wil het eigenlijk 8-2 vertellen, dan hebben we 2 verjaardagen, van schoonfamilie en mijn moeder, en dan zou ong9 weken zijn. Lijkt me wel mooie gelegenheid, eerder kom ik toch niet bij familie.
Misschien dat ik het wel na 12 jan vertel (na echo) aan vriendin.
Jacqy; jij hebt het toch al aan naaste familie verteld? wanneer vertel je het de rest?