Klusbabes 34 *********************************

Goedemorgen!

Phoebe, eerst wachtweek zit erop! spannend hoor meis, nu die laatste nog! ik duim voor je door!

Sterretje, hoe gaat het met jullie? je reageert overal op, maar vergeet jezelf!

Bieb, honger.. ik ken t! ahahha jammer zeg dat die functie je niet zo bevalt. zou wel fijn zijn als je naar die andere terug kan!

Nou, mocht vanochtend uitslapen, maar ben alweer klaar wakker!

meiden, die krampen onderin de buik horen erbij toch?? heb ze contineu! alsof er iets in de weg zit, zo voelt het een beetje...   ben alweer bijna 8 weken. gaat best hard nu!

vandaag niet zo veel op de planning staan. heerlijk.

x jacqy

hey meiden

zo daar ben ik dan, druk druk drukhaha

phoebe; je eerste week erop, mijn duimen draaien nog steeds, en je bent ook verkouden, ik hoop dat al die opvliegers van een zwangerschap komen meid, nog effe volhouden

bieb; zo'n honger meid haha, heb ik gelukkig geen last van, en je functie bevalt je niet meer zo erg, en je bent al moe en als er niks op kantoor is te doen wordt je ook niet vrolijk van, ik hoop voor je dat het snel wat drukker wordt op je werk of dat je die andere functie mag doen, en anders inderdaad lekker van je zwangerschap genieten hahaha

jacqy: mocht je uitslapen was je al vroeg wakker hahaha, en die krampen horgen erbij   meid, ik heb er ook nog steeds last van, maak je geen zorgen.

Rimke; hebben jullie het leuk gehad bij je ouders? heeft maudy zich gedragen hahha

zo vanmorgen was het spitsuur, ik moest vroeg warme broodjes bij de werklui brengen en daarna met joey gezwommen maar hij heeft echt een hekel aan onderwater want hij wilde niks, dus zijn we maar weer eerder gestopt, en daarna even naar het graf en naar de markt daarna gegeten   en nu ligt ie op bed en heb ik de goulash op het gas staan pruttelen, ik ga nu lekker met me boek in de bank en vanmidadg nog effe schoonmaken bij me pa en vanavond een verjaardag, pfffff ik wordt al moe als ik er aan denk hahaha

tot later

xxx linda

Ha meiden!
Daar waren we weer..........was gezellig, ben kapot van al het autorijden...........
Maudy heeft net nog effe lekker geslapen en ligt nu lekker op het kleed te spelen....zometeen lekker zoete aardappel en in bad.

Heb alles wel bijgelezen, maar er is geloof ik niet zoveel blijven hangen.
Zag sterretje gelukkig weer voorbij komen........
Kom vanavond wat uitgebreider!
Kus!!

hey rimke; je bent er weer en je hebt het gezellig gehad, ik kan erin komen dat je gesloopt bent van het autorijden, is wel een rit zeg, en maudy ligt heerlijk te keutelen .

zo de goulash is klaar, het huis is weer schoon, en ikben kapot, ik heb vanmiddag niet geslapen, en vanavond naar een verjaardag toe. heb geen zin maar ja kan er niet omheen.

gisteravond kregen we te horen dat me tante haar borst eraf moet, niemand in de familie wist er ook maar wat van dat ze een knobbeltje in haar borst had, dus we waren allemaal verbouwereerd, de artsen hadden gezegd dat als haar hele borst eraf ging dat meteen alles weg is en dat ze geen bestralingen of chemo hoeft, en er zijn geen uitzaaiingen dus dat is allemaal wel positief, dus ze hebben gekozen om de borst eraf te halen en dan daarna gelijk een borstprothese te laten zetten, dus dat was wel effe schrikken. maar de afloop komt goed dus dat is positief,

xxx linda

he meiden,

lin, jeetje zeg! dat zal wel schikken zijn geweest gisteren. Heftig hoor, voor je tante. Moet ze naast de operatie ook nog chemo of bestraling?
Waarom heb je niet geslapen vanmiddag? als je het nodig hebt... en kun je niet onder de verjaardag uit?

Rimke, was dus gezellig! mooi!

Vanmiddag lekker op de bank in slaap gevallen. was zoooo moe! en eten gaat maar met moeite, de hele dag door. steeds kleine beetjes.

fijne avond allemaal!

x jacqy

LInda; wat een naar verhaal van je tante. En niemand wist er ook nog eens van. Ik denk wel dat het dan de beste keuze is om haar borst helemaal weg te halen. Maar evengoed toch niet zomaar iets

Jacqy; ik denk dat krampen normaal is, beetje ongi krampen. Toen ik aan die arts zei dat ik drukkend gevoel had, vroeg ze of het krampen waren, want dat schijnen meer vrouwen te hebben, en dus normaal.
Heb je nog andere zw.schaps kwaaltjes  dan misselijk en nu dan krampjes?

Heb trouwens zelf dat drukkend gevoel niet meer. Wel af en toe steken, super zere borsten, droge lippen (van mond....), hongerrrrr, en toch ook wel moeier af en toe
Ik heb trouwens ook niet meer zo een zin in thee, maar wel in 'frisse' dingen, zoals yoghurt en jus d orange. Gisteravond had mannetje als verrassing warme chocomel met opgeschuimde melk gemaakt....maar ik had er niet eens trek in haha. Wel opgedronken hoor.

Vanmorgen boodschappen gedaan, had voor onderweg maar een evergreen meegenomen, nou die ging er goed in haha

Mannetje denkt dat schoonzus denkt dat ik zwanger ben ofzo. Ze vroeg bepaalde dingen  over de  telefoon.Misschien omdat ik vorige week geen gluhwein wilde. Of omdat iemand ons in het ziekenhuis heeft gezien? Iemand zei gedag, wel bekend gezicht maar weten niet waarvan. En schoonzus is nogal roddeltante. Ach nog paar weken, dan vertellen we het. Geduld is een schone zaak haha

we gaan zo koken......geb aard., kipfilet en sla, lekker makkelijk maar wel lekkerrrr

he bieb,

ik ben dus inderdaad misselijk, die krampjes heb ik al weken, maar nu was het er vaker. Heb ook dat als ik hoest of nies, ik het gevoel heb dat er wat in mijn buik in de weg zit. Wel heel grappig gevoel is dat.
Verder ben ik onwijs moe. en ook die droge lippen! Kan gewoon zeggen dat ik me op het moment zeer brak voel. Normaal ben ik een zoetekauw, maar op het moment eet ik alleen hartig. En die borsten, tja, die staan nog steeds op knappen! hhaha
heb het er allemaal voor over! haha

x jacqy

Wt een rust hier zeg!

Nou, de meevaller is dat Fons vandaag al thuis komt, had me een dag vergist.
Tegenvaller is dat ik onze kat Jack heb opgegeven als vermist, ik vrees met grote vrezen.........hij is nooit zo lang van huis.........ik denk dat hij ergens dood onder een struikje ligt ofzo. Vrijdag ochtend had hij niet gegeten, en toen ben ik toch naar mijn ouders gegaan, en ik heb hem toen ik thuiskwam gister ook nog niet gezien en zijn eten staat er nog steeds............wordt er erg verdrietig van. Kon gister geen rondje lopen met maudy, maar dat ga ik of fons vandaag wel even doen...........

Moet nog steeds reageren.......heb er effe geen zin in.

Tot later!

Terug
Bovenaan