Klusbabes 34 *********************************

he meiden,

sterretje, ach... de kleine ook al ziekjes, denk ook dat het tot het voorjaar nog ff aanhoud... rustig aan he!

lin, weer een kort slaapje gehad, schiet niet op!

Rimke, weer werken.. balen zeg! ben je maandag weer vrij?

klaasje, wat fijn dat de echo goed was!

bieb, maandag ben jij weer aan de beurt geloof ik he?

met mij alles goed. weet niet hoe ik gister de dag door ben gekomen op werk. was zo ontzettend moe! vannacht ook weer een half nachtje.. steeds om 3 uur moet ik plassen en dan slaap ik haast niet meer! en mijn oor zit ook nog dicht. Tom moet vanavond werken, gezellig he! ga ff bij mijn ouders eten vanaaf..

fijne dag allemaal!

x jacqy

joehoe!!! waar is iedereen? o,o,o, altijd als ik er ben, is er verder niemand!! arme ik! hihi

x jacqy

Phoebe; Dat is echt onwijs goed nieuws meid, van harte gefeliciteerd!!! Ik snap je onzekerheid, maar volgens mij is een streep echt een streep...... Koop snel zo'n digitale.....

Kus April

Oja, ben nu al 7 kilo kwijt, goed he, ben weer op mijn oude gewicht, joehoe.....Maar ik ga nog door hoor, nog 2 kilo of zo ....

jeee phoebe van harte meid, denk ook zeker dat het goed zit hoor...al getest met de cb.

april wat goed al 7 kilo kwijt...echt heel knap meid.

sterretje toch dat kwakkelen he..Lois doet het ook, en ik ben ook weer strontziek...ook mede door het kdv blijven ze denk ik toch kwakkelen..

rimke weer aan het werk..en niet uitgerust, ik ken het..heb alleen de zaterdag en zondag achter elkaar vrij...hoe langer ik nu werk des te meer balen ik het vind dat de dagen zo versprijd zitten..maar goed, had geen keus met deze baan...en ben van mening dat 24 uut toch teveel is....hoeveel werk jij er nu...want zie toch wel eens 4 dg staan enzo.

linda lastig die vermoeidheid en dan nog joey die vroeg wakker is...lekker vroeg erin meid vanaaf...

jacqy ook al zo moe...die zw.schaphormonen raken jullie goed en dan is het ook nog een beetje de tijd van het jaar van vermoeidheid...

bieb, en zijn je ouders nog gekomen vandaag? en heb je je in kunnen houden ?
ik houd me plannen in me hoofd en ergens tegen april als me contract tenijnde loopt zien we wel weer...
Alvast succes voor maandag meid, weer een mooie echo...

klaasje, wat balen dat je nog niet echt genieten kan van je zw.schap ....de kwaaltjes volgend elkaar op...ben je van het ene af komt het andere...en de 20 wk echo gehad..en alles oke..goed hoor, dat de kleine gelukkig geen last heeft van de kwaaltjes.

heb ik iedereen gehad ?

hier gaat het lijnen ook goed, ben nu 5 kilo kwijt....gisteren wel uit eten geweest samen met me ventje, maar goed dat moet niet meteen weer 5 kilo zijn he hahaha..kan eindelijk me trouwring weer om waar ik heel blij mee ben....
Lois ligt nu erg te jammeren, vervelend dat ze niet wil slapen....straks maar een flinke fles erin en lekker slapen....
omdat ik verder zo verkouden ben, heeft me man de boodschappen gedaan en heb ik ff schoongemaakt en verder lekker niks...straks een filmpie kijken samen..
me schoonvader mag morgen alweer naar huis, dan moeten ze nog even een goed gesprek houden, maar goed..niet echt mijn probleem en wil er eigelijk niet veel mee doen...

ga weer..

xx bambi

Ik leef nog...........
Wilde even spieken of phoebs nog getest had! Maar nog geen nieuws van haar.........ik hoop op het beste!

Bambi: weer zo ziek.........ik werk idd ook 24 uur per week. Gemiddeld........dus de ene week meer dan de andere week. Volgende week werk ik maar 2 dagen. Zondag en zaterdag. Ben dus 5 dagen vrij komende week............maar goed, deze week dus 4.......ik ben kapot.
Fons ligt ook al op de bank te slapen/snurken.........irritant.

Sterretje: hoop dat het voorjaar jullie betere gezondheid brengt. Moet zeggen dat het met maudy nog meevalt, ik klop het meteen weer af.............

Linda: denk om je eigen rust he? Ik blijf het zeggen!

April: ook al weer op je oude gewicht. ik ook al een tijdje, maar krijg mijn extra kiloos die ik ook nog wel kwijt wilde er niet af, en mijn buikje blijft ook gewoon zitten...........moet echt gaan oefenen. Buikspier oefeningen doen enzo...........gadver!!!

Nou, maudy haar ritme is vandaag even ver te zoeken, had een behoorlijk lange middagslaap omdat ze in eerste instantie niet wilde slapen.........dus we lopen een uur achter, en nu slaapt ze en slaapt ze.............terwijl ze haar laatste fles nog moet hebben............anyway, ik ben er morgen weer...

hey meiden

bambi; lekker aan het uiteten geweest met je man, dat hebben jullie wel even nodig, en vanavond een filmpje kijken, Ligt lois inmiddelsal lekker te slape? en je schoonvader mag uit het ziekenhuis, die man moet gewoon naar een afkickkliniek toe, maar ja dan moet ie wel zijn drankprobleem zelf erkennen, als alcoholisten zeggen dat ze het op eigen houtje kunnen dat wordt helemaal niks, succes

april zo toe maar 7 kilo kwijt dat gaat helemaal goed meid, en heb je inmiddels al medicijnen voor de bechtrev?

sterretje; jullie zijn ook nog steeds aan het kwakkelen dat schiet ook niet op zeg, en nu de kleine weer aan eht snotteren en jij ook weer niet lekker, als het eerst maar weer zomer is.

phoebe; heb je getest met de digitale clear blue?? ik ben zo benieuwd??

jacqy; ook zo moe meid ik weet er alles van heel vervelend is dat dat je jezelf gewoon overal naar toe moet verzetten, en vanavond lekker bij je pa en ma eten dat is wel gezelllig,

ik heb vanmiddag even heerlijk geslapen tot half4 en om 4 uur ben ik even bij me schoonouders geweest, net even gegeten en zometeen gaat joey op bed en dan ga ik nog effe lezen en ik ga ook niet laat me bedje opzoeken en hopelijk slaap ik vannacht wel lekker,
Tom komt morgen ookalweer terug gelukkig haha vind het nooit leuk als ie een weekend weg is haha

meiden fijne avond en morgenochtend lees ik alles weer bij

xxx linda

whaaaaaaaaaaaaa phoebe fantastisch, nieuws dus heel voorzichtig gefeliciteerd meid het is je gegund.!!!

ik heb in het ziekenhuis dus gezegt dat ik het zat ben zo, en nu gaan ze me bespreken en krijg ik over 2 weken te horen hoe of wat...

liefs anoeska

goeiemorgen meiden

anoeska; goed dat je je zegje hebt gedaan in het ziekenhuis, maar dan is het toch weer belachelijk datje over 2 weken hoort wat ze willen gaan doen, waarom moet dat tochaltijd zo lang duren.

phoebe; en en en en en en en en ??????????????

ik lag gisteravond om 9 uur op bed en heb een stuk beter geslapen van die nacht ervoor, gelukkig maar, ik ben wel van 3 tot half 5 wakker geweest maar daarna weer in slaap gevallen tot 7 uur want toen werd joey wakker,

xx linda

Terug
Bovenaan