Klusbabes 34 *********************************

Hai meiden,

Nou het drukke weekend zit er weer op, maar het was allemaal leuk. Heb net ff teruggelezen, kijken wat ik heb onthouden;

Bieb: ja een buikje, dat had ik ook steeds. Opgeblazen darmen waren dat bij mij voornamelijk. De ene dag was het erger als de andere dag. Maar goed, ik heb momenteel nog steeds niet echt een buik (ja, 's ochtends, als ik op m'n rug lig een beetje ) maar verder niet, dus ik ben geen goed referentiepunt. En wij doen verder geen echo's hoor, ik voel m'n kindje elke dag en weet nu hoe het eruit ziet en zo, dus het is goed zo.

Rimke, o lekker zeg, midweekje vrij zeg maar. Geniet er lekker van, je hebt best veel gewerkt de afgelopen tijd...

En verder was ik het alweer kwijt ... ?

Nou ja, gister dus verjaardag gevierd (ben vandaag jarig) en heb echt te gekke babyspulletjes gekregen. Van Woezel en Pip de muziekmobile, boxkleed en dekentje voor in bedje, een sitter, een hemeltje met standaard, veel badspulletjes en zo'n luierpakket. Echt heel leuk. Dus moet nu echt de babykamer gaan uitruimen met onze eigen zooi, want krijg al een leuke verzameling babyspullen . Verder heb ik van manlief een NintendoDS gekregen, maar die was nog niet binnen, misschien morgen... Maakt niet uit, ik vermaak me vandaag wel. Kom net bij de tandarts vandaan, je zou denken; op je verjaardag? Ja, ik heb toch vrij vandaag en er komt verder geen visite of zo, dus ja.... M'n tandjes waren trouwens in orde, dus heb mezelf getrakteerd op een McFlurry, mjammie!
Vanavond weer zwangerschapszwemmen, ook weer lekker en vanaf morgen weer 4 dagen werken...

Dames, ga ff kwijlen bij m'n cadeautjes, doei !!

Klaasje: gefeliciteerd meid! Wist het niet.............sorry!!!
Leuk dat je zoveel   baby zut gekregen hebt! Leuk he? Spullen verzamelen...........heerlijk!!
Lekker van genieten!!

Sterretje: ben blij dat deze griepgolf alleen maar bij jullie op de stoep staat ipv binnen komt............het is ook wel eens genoeg geweest he?

lin:   ik roep ook al vanaf het begin dat je een moidje krijgt!! (voor degene die het niet weten: moidje is meisje in het west-fries..........whahaha!). Leuk hoor, een koningspaartje! Maar een jochie erbij is natuurlijk net zo mooi!

Nou, ik heb weer een weekvoorraad fruithapjes gemaakt. Appel/mango moes..........vindt ze erg lekker.........en een appel a day, keeps the doctor away..................dus appels zal ze eten.........whahaha!!!
Het smaakte weer erg lekker, heb natuurlijk zelf ook geproefd............
Vanavond eten wij lekker pasta met veel groenten (paprika), en ik maak lekker veel, dus dan hoef ik iig morgen niet te koken, fons gaat morgen weer weg en komt donderdagochtend weer thuis, dus dan kan ik lekker met maudy aanrommelen en hoef ik niet te denken aan eten koken voor mezelf...........mooi makkelijk. Zeker nu ze elke avond in bad gaat, eigenlijk net onder de tijd dat ik ga koken, is het ideaal als je in je eentje bent, dat je zo wat in de magnetron kan gooien...........

Nou, wij gaan zo met meisje naar de osteopaat, kom vanavond nog effe buurten!

Klaasje': gefeliciteerd met je verjaardag!!!! En al veel cadeautjes gekregen. nog een fijne dag verder

Linda'leuk dat je al het hartje kan horen. Ga ook zo een ding aanschaffen

Jacqy'; leuk toch dat je al een wagentje hebt. Ik wacht nog ef, als ik vertel dat ik zwanger ben, dan zal ik genoeg aangeboden krijgen denk ik . Mijn nichtje is nu 1,5 jaar, dus die spullen die  mijn zus  niet nodig heeft, kan ik mooi gebruiken.

Vanmorgen de 2e echo gehad en de ukkepuk zag er weer super uit!!! Echt leuk, je ziet alles al, het hoofdje de beentjes (voor zover dan),en het belangrijkst...een kloppend hartje!!! Goed op groei, nu 15,1 mm. Ik heb trouwens een hartvormige baarmoeder, grappig om te zien. Maar alles is dus super. Kans op een mk is nu superklein, ook omdat het hartje al zo goed te zien is, maarja, garanties kan er niemand geven. Heb de echo weer mee, dus zal zo de foto plaatsen.

3 maart is er een info avond, dus heb me gelijk aangemeld. Vindt het wel interessant.
Heb net ook gelijk een verloskundige gebeld en daar kan ik 6-2 alweer terecht. Krijg ik weer een echo haha. Ik vertelde dus dat ik onder behandeling was geweest en vandaag een echo had gehad. Toen zei ze dat ik ook wel over langere tijd kon komen, nee hoor, doe maar volgende week hihi. Heb ik vrij, dus komt goed uit. En 8-2 willen we het vertellen, dus een versere echo.

Verder een drukke dag. Ik moest om 10.45 een echo en mijn mannetje moest om 12.10 bij oogarts zijn. hadden dus een uur ertussen, dus eerst naar Action.toen weer terug naar ziekenhuis, ruim 1,5 uur uitgelopen!!! Dus pas rond kwart voor 2 klaar. Daarna even lamp gaan kopen, maarja dat ging ook zo langzaam, en daarna boodschappen gedaan. Ben nu supermoe. Ook geen zin om te sporten. Misschien dat mannetje gaat rennen dat ik mee ga fietsen, of we gaan ef wandelen. Wil toch wel beetje blijven bewegen

Morgen weer werken, zie er nou al tegenop.

@klaasje: gefeliciteerd met je verjaardag. En veel leuke dingen gekregen.
@rimke: ik dacht toch niets te hebben?  Ik moest net rennen naar de wc, maar was net iets te laat. Diarree, verdorie. Ik zal die appel maar eens eten, hahaha.
@bieb: jeetje zeg, wat vervelend dat je zolang moet wachten. Wat je zus betreft, weet je zeker dat er geen nr. 2 in aantocht is? Het zou kunnen toch?

Ik ga de kleine wat drinken geven en verder met koken. Vanavond nog een vergadering, bleh.

hey meiden

klaasje; van harte gefelciiteerd meid wist helemala niet dat je jarig was vandaag, en je hebt hele leuke kadootjes gekregen zo te lezen , en ook nog naar de tandarts geweest, maar gelukkig niks aan de hand, en meid die buik die kan zo in ene over een week erzitten, het kan zo snel gaan in ene dat je gigantisch uitschiet.

bieb; wat een mooie echo hahaha, en volgende week weer een echo heel erg leuk, en daarna nog even aan het shoppen geweest, Was alles goed bij de oogarts van je man?
laat je man maar lekker rennen vanavond en jij lekker met je voetjes omhoog op de bank hahah

sterretje: ik denk er overna of ik het jullie ga vertellen als ik weet wat het wordt hahahahahah, en vanavond een vergadering jakkes succes.

rimke; zo weer een weekvoorraad aan hapjes en fruithapjes en alles in huis, je hebt gelijk hoef je er niet steeds uit. kan je lekker met maudy koetelen. en fons gaat morgen weer voor een dagje weg, dat is te overzien.

zo meiden ik heb vanmdidag teveel gegeten en ik heb nou nog steeds een buik van iemand die 12 maanden zwanger is hahaha zo vol zit ik haha en zometeen nog brood eten dan kan je mij wegbrengen haahah
de palen zitten erin bij ons huis en nu kunnen ze met de bekisting enz. beginnen, heb net de steegjes even aangeveegd met alle modder enz, pff wat een kutklus als je zwanger bent

ik ga joey effe halen die zit bij me oom en tante die woont bij me pa het steegje door.
ik ben er later nog wel eventjes

xxx linda

He meiden,

Bieb, wat geweldig om te zien die echo! ik moet er nog eventjes op wachten! Hoe voel je je verder op t moment?

Klaasje, gefeliciteerd! en wat leuk dat je allemaal babyspulletjes hebt gekregen. geniet ervan meis!

Phoebe, hoe gaat het met je ?? kun je het al geloven?

Rimke, lekker babyhapjes gemaakt. haha heerlijk!

sterretje, gezellig dat je er weer zo vaak bent!

Nou   meiden, heb vandaag weer overleeft! weet soms niet hoe ik de dag door moet komen... iemand tips??
denk ook dat ik een dezer weken een positiebroek nodig heb, knap er bijna uit!
Vanmiddag met een collegatje meegeweest haar dochter uit het KDV te halen. is nu een maand of 4. Zo schattig! wou haar houden! hahahaha heel erg lachen enzo! schattig! nog ff en ik mag ook!!! hihi

vanavond alleen thuis, tom heeft avonddienst.
fijne avond allemaal!

xjacqy

jacqy: lief he zo'n ukkie van 4 maanden haha voor je het weet is die van jouw ook zo oud, joey wordt alweer 3,5 jaar volgende week is echt omgevlogen.
en je vroeg om tips om de dag door te komen hahahah die heb ik ook nodig, mijn tip is gewoon doorgaan verstand op nul, en met dat je tijd hebt om even te liggen en te slapen   moet je dat ook zeer zeker doen watn je hebt het wel nodig.

zo ik zit echt prop en prop vol niet normaal meer ik ga nu zometeen lekker gtst kijken en ik heb joey net op bed gelegd en zelf maak ik het ook niet zo laat, Tom is effe zijn zus aan het helpen met een kast daar weghalen en weet ik veel wat, want die zijn boven daar aan het schilderen en behangen geweest en nieuwe vloeren dus diemoest van wat spullen af en tom brengt dat naar de inmiddels ex man van zijn andere zus.

meiden iedereen fijne avond en morgenochtend lees ik alles weer bij

xxx linda

Terug
Bovenaan