Klusbabes 35!!!

Nee, ik heb niks van haar gehoord, ik vind het ook een beetje moeilijk om haar te bellen, ik weet hoe graag ze ook zwanger wil worden.
En ze heeft natuurlijk bewust wat afstand genomen van het forum, dus ik weet ook helemaal niet of ze het wel leuk zou vinden als ik bel.
Het is trouwens wel raar, toen we erachter kwamen dat we om de hoek bij elkaar wonen hebben we natuurlijk afgesproken, en het was echt hartstikke gezellig, maar daarna is het er nooit meer van gekomen, dan kon zij weer niet, dan kon ik weer niet.... jammer eigenlijk....

zeker jammer! ik zou het echt super vinden om jullie allemaal te ontmoeten! we kletsen nu al zo lang!

zou het ook moeilijk vinden hoor om haar nu te bellen. ze heeft nu toch een beetje afstand genomen. weet jij wanneer ze naar de ha/gyn wil gaan?

Weet ik niet wanneer ze die stap wil gaan zetten, 1 ding is zeker, ze is er lang genoeg voor bezig!
Maar ik begrijp het wel hoor, ik vond die stap ook moeilijk, maar ik ben super blij dat we het gedaan hebben.

Zat van de week toevallig nog te kijken, ben in september voor het eerst naar de huisarts geweest, begin oktober voor het eerst bij de gyn, oktober is  de onderzoeksmaand geweest en in november kregen we te  horen dat ze wilde gaan  helpen met IUI
Het  is dat het ziekenhuis  midden in de verhuising zat en ik daarom moest wachten tot januari anders had ik de ronde in november al mee kunnen doen!

phoebe en jacqy: heerlijk aan de klets hahaha,

phoebe: wel spannend hoor dat ze gaan kijken of het een tweeling wordt, je hebt ook inderdaad een vergrote kans, bij mij hebben ze ook 2x gekeken ofhet er wel 1 eentje was, maar er zit er echt eentje haha
en dat zou zeker moeilijk zijn geweest gisteren voor je moeder haha om stil te moeten houden dat ze oma wordt, met al dat baby gekeutel heerlijk hahah

jacqy:   je oma is al af en toe baby spulletjes aan het kopen voor je de lieverd, en tuurlijk maakt je oma haar achterkleinkind nog mee,

rimke; migraine gelukkig is het gezakt, en je zei het nog zo vorige week dat het zo goed ermee ging, en fons zei dat maudy een beetje jengelig was,en die fles wat je wil afbouwen, gewoon doen meid, ik zou me niet zo erg aan het consultatieburo vastpinnen, ik was met 9 maanden met alle flessen gestopt, en ze krijgt echt wel genoeg vocht binnen, anders geef je wat water of wat dan ook, en zoals je ziet regelt die uk het zelf wel haha

ik had van de week een mailtje naar happy gestuurd hoe of het met haar gaat, maar ik heb nog niks terug gekregen, ik hoop dat het een beetje goed met haar gaat, de arme schat.

xxx linda

ja, is inderdaad snel gegaan he! wel fijn hoor! ik ben allang blij dat die hele ivf niet nodig was! we hebben gewoon een wondertje!

he maar ik ga er nu vandoor, ben helemaal kapot! dus lekker op de bank!

fijne avond, en gezellig dat je er was!

dikke kus!!

meiden ik ben ook gelijk weer weg, ik ben erg ongezellig haah, maar ik ga effe lekker lezen en dan niet zo laat op bed

fijne avond meiden en morgenlees ik bij
morgenochtend dan gaan we lekker met z'n drietjes naar het zwembad toe effe lekker zwemmen haha

xx linda

Hey Linda, nog een wakkere klusbabe hahaha

Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend, dat staat helemaal niet op de wolk, of kijk ik er over heen?

Terug
Bovenaan