Nr 35 alweer en geopend door Jacqy joehoe! Ik hoop echt dat Happy en Anous tijdens nr 35 nog zwanger raken, leef zo met ze mee!
Haha, moest wel lachen om die chat sessie tussen jacqy en phoebe, lekker kletsen.
En phoebe,al helemaal gewend aan je zwanger zijn? Is raar he, eerst ben je zo lang aan het proberen, en dan opeens is het raak! soms ben ik nog steeds verwonderd hoor.
jacqy; ik heb ook al 2 broeken gekocht, kan ze al aan, maar hoeft nog niet perse, denk wel dat ik over paar weken er echt aan moet geloven. Maar zijn supersexy die broeken....not!
enne ik eet ook gewoon Ships ehh chips haha. lekker toch
Gister feestje gehad, was wel gezellig maar af en toe viel muziek tegen. Hadden zo een drive in dj en een zangeres die ook beetje entertainde. maarja viel soms tegen, en toen had ze act van 5 nederlandse liedjes,niet zo leuk, want niemand danste meer, en toen ging die dj daarna gelijk weer slaapmuziek draaien. Ja, dat moet je dus vooral niet doen. Waren er al om half 8, had er op een gegeven moment geen zin meer in, mannetje had me om 23.45 opgehaald.
Collega zei, he je drinkt geen alcohol? ik zei, nee nu ef niet. Uurtje later vroeg ze het weer, en toen zei ik, ehh nee mag ef niet met medicijnen en behandelingen enzo. En toen viel denk het kwartje bij haar, ze zei, o laat maar ik zeg niks meer (ze weet dat we bezig waren). En toen vertelde ze dus dat toen zij net wist dat ze zwanger was, ook een feestje had, en dus vol moest houden dat ze geen alcohol mocht vanwege antibioticakuur. Maar goed, ik heb geen bevestiging gegeven. Andere collega zei ook, waarom drink je geen alcohol, en ik zei gewoon zomaar (die weet het ook een beetje). Dus laat ze maar lullen, over 2 weken weten ze het. Al had ik het gister wel leuk gevonden om te vertellen
Oja, had mijn zwangerschapsjurkje van 5 euries aan haha, iedereen vond jurkje leuk, viel verder niet op
gisteren nog naar outlet miss etam geweest, maar hadden niet veel pos.kleding.
Vanmorgen was ik zo actief dat ik binnen ramen ben gaan lappen, maar kan er niet tegen, dan moet ik het buiten ook gelijk doen. Dus ik buiten paar ramen gedaan, toen kregen we bezoek van zwager en vrouw. Dus wij stiekem tegen elkaar, zullen we het vertellen? Maar toen kwam hun zoontje ook, dus hebben wehet niet gezegd, Bang dat hij het per ongeluk al doorverteld. volgende week dan maar
daarna boodschappen, en daarna slaapkamer uitgemest. echt een zooitje, gelijk 3 ladingen was en losse kleding opgeruimd
bah, zie weer op tegen werken morgen. Heb wel 6 afspraken staan deze week,maar helft zal wel weer geannuleerd worden......
Hmmm hebben vanavond zelfgemaakte pizza gegeten, was weer lekker
zo ga weer stoppen, doeiiii