Klusbabes 35!!!

Slaap lekker meiden!

En Buuf, als je dit leest.... zullen we binnenkort weer eens afspreken, als je dat wil natuurlijk!
Bel of sms me maar!

Liefs Phoebe

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2009 20:34:56'));

De Roze Wolk

Zwangere:
2007:
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
2008:
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend   11 juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda   uitgerekend 10 juli 2009
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!
2009:
Jan: 25) Phoebe na 21 rondes, uitgerekend 2 oktober

Bevallen klusbabes :
2008:
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje
.        

januari
18)
19)
20)
21)
22)
23) Klaasje 20 weken echo
24)
25)Phoebe ronde  21 1e kindje  1ste ronde IUI
26) Bieb 2e echo
27)
28)
29)
30)
31)

februari
1)
2)
3) linda, naar de gyn toe
4)
5)
6)
7)
8)
9)Jacqy VK!!
10)
11)
12) Phoebe 1ste echo
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt 2008: Rimke miskraam van tweeling
Mei 2008: Linda miskraam
Sept 2008: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

goeiemorgen meiden

ik ben nog even gaan lezen gisteravond en lag om 9 uur in de bank te slapen en ben toen maar op bed gegaan heerlijk geslapen had ik nodig, wel af en toe wakker maar viel weer in slaap.

ik heb me uitgerekende datum even op de roze wolk gezet.

zometeen gaan we gezellig met z'n drietjes zwemmen.

xxx linda

Goedemorgen meiden!

Lin, zwemse! heerlijk vind ik dat altijd!

Lekker geslapen allemaal?
Ik wel!

Rimke, werkse vandaag! Denk aan je hoor!

vandaag lekker nixen!!

fijne zondag!

x jacqy

Hahaha, wist dat ik op jullie kon vertrouwen meisjes!
Klusbabes 35 is er!

Lin: lekker gezwommen??
Jacq: lekker genikst? Heerlijk hoor! Lekker genieten als het kan!
Phoebs: ik heb happy van de week gesmst, ze was net lekker een dagje vrij, en was lekker aan het genieten, ze zei dat het goed ging met haar!

Nou, ik had een rustige dag oop het werk, werd ingewerkt op de D-unit. Kleine traumatologie. Gipsen, hechten, drukverbandjes aanleggen. Leuk!!
Fons is vandaag met Maudy naar zijn moeder geweest, ben er heel boos over. Waarom komt dat mens niet eens hierheen............wij kunnen altijd die kant op, ben echt heel pissig. Wilde niet boos worden met Maudy erbij, dus dat ga ik zo doen.

Meisje is net onder de douche geweest en ligt met een volle buik op bed. Morgen nog een dagje werken en dan morgen na het werk de poesjes ophalen!
Ben zo benieuwd hoe het gaat!
Tot morgen!

hey meiden

jacqy: lekker een niks dag gehad vandaag heerlijk.

rimke; op een andere afdeling gewerkt en je vond het leuk haha die gipsenpootjes en armen haha wel weer wat anders, en heb je inmiddels al tegen fons gezegd over hoe je er over denkt dat ie naar zijnmoeder is geweest? En wat zei hij?
en morgen de katten ophalen, dus ze hebben het goed gedaan dit weekend met z'n tweetjes.

vanmorgen gezwommen, was leuk maar wel heel erg druk daarna hebben joey en ik even heerlijk geslapen tot 3 uur en toen zijn we naar een restaurant geweest met z'n drietjes en hebben we een tosti en kruidenboter en soep gegeten, dat doen we wel eens vaker dan heb je gewoon een apart zitje zeg maar naast het uiteetgedeelte waar je dan dat soort dingentjes kan bestellen altijd wel lekker.

xxx linda

Nr 35 alweer en geopend door Jacqy joehoe! Ik hoop echt dat Happy en Anous tijdens nr 35 nog zwanger raken, leef zo met ze mee!

Haha, moest wel lachen om die chat sessie tussen jacqy en phoebe, lekker kletsen.

En phoebe,al helemaal gewend aan je zwanger zijn? Is raar he, eerst ben je zo lang aan het proberen, en dan opeens is het raak!   soms ben ik nog steeds verwonderd hoor.

jacqy; ik heb ook al 2 broeken gekocht, kan ze al aan, maar hoeft nog niet perse, denk wel dat ik over paar weken er echt aan moet geloven. Maar zijn supersexy die broeken....not!

enne ik eet ook gewoon Ships ehh chips haha. lekker toch

Gister feestje gehad, was wel gezellig maar af en toe viel muziek tegen. Hadden zo een drive in dj en een zangeres die ook beetje entertainde. maarja viel soms tegen, en toen had ze act van 5 nederlandse liedjes,niet zo leuk, want niemand danste meer, en toen ging die dj daarna gelijk weer slaapmuziek draaien. Ja, dat moet je dus vooral niet doen. Waren er al om half 8, had er op een gegeven moment geen zin meer in, mannetje had me om 23.45 opgehaald.
Collega zei, he je drinkt geen alcohol? ik zei, nee nu ef niet. Uurtje later vroeg ze het weer, en toen zei ik, ehh nee mag ef niet met medicijnen en behandelingen enzo. En toen viel denk het kwartje bij haar, ze zei, o laat maar ik zeg niks meer (ze weet dat we bezig waren). En toen vertelde ze dus dat toen zij net wist dat ze zwanger was, ook een feestje had, en dus vol moest houden dat ze geen alcohol mocht vanwege antibioticakuur. Maar goed, ik heb geen bevestiging gegeven. Andere collega zei ook, waarom drink je geen alcohol, en ik zei gewoon zomaar (die weet het ook een beetje). Dus laat ze maar lullen, over 2 weken weten ze het. Al had ik het gister wel leuk gevonden om te vertellen
Oja, had mijn zwangerschapsjurkje van 5 euries aan haha, iedereen vond jurkje leuk, viel verder niet op

gisteren nog naar outlet miss etam geweest, maar hadden niet veel pos.kleding.

Vanmorgen was ik zo actief dat ik binnen ramen ben gaan lappen, maar kan er niet tegen, dan moet ik het buiten ook gelijk doen. Dus ik buiten paar ramen gedaan, toen kregen we bezoek van zwager en vrouw. Dus wij stiekem tegen elkaar, zullen we het vertellen? Maar toen kwam hun zoontje ook, dus hebben wehet niet gezegd, Bang dat hij het per ongeluk al doorverteld. volgende week dan maar
daarna boodschappen, en daarna slaapkamer uitgemest. echt een zooitje, gelijk 3 ladingen was en losse kleding opgeruimd

bah, zie weer op tegen werken morgen. Heb wel  6 afspraken staan deze week,maar helft zal wel weer geannuleerd worden......

Hmmm hebben vanavond zelfgemaakte pizza gegeten, was weer lekker

zo ga weer stoppen, doeiiii

De Roze Wolk

Zwangere:
2007:
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
2008:
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend   11 juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda   uitgerekend 10 juli 2009
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!
2009:
Jan: 25) Phoebe na 21 rondes, uitgerekend 2 oktober

Bevallen klusbabes :
2008:
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje
.        

januari

februari
1)
2)
3) linda, naar de gyn toe
4)
5)
6) Bianca naar vk en dan 3e echo
7)
8)
9)Jacqy VK!!
10)
11)
12) Phoebe 1ste echo
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt 2008: Rimke miskraam van tweeling
Mei 2008: Linda miskraam
Sept 2008: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan