Klusbabes 35!!!

trouwens, voor de zwangeren onder ons...

Bij de hema is de positie onderkleding in de aanbieding., 20% korting...ik denk vooral met bh's dat ik niet te lang meer moet wachten, ze knappen er nu al uit...

hoi meiden,

zo al 34 topics volgeluld, wat gaan we toch hard.
heb globaal alles gelezen, maar was ff teveel...
zag een boel geklest met rimke, jacqy en phoebe.
leuk dat de zwangere nu lekker kunnen keutelen...echt heel leuk dat er weer een groepje zwanger is..
Dit topic is voor happy en anoeska, dat ook zij eingelijk zwanger mogen worden.
Jacqy en phoebe willen naar de 9 maanden beurs, leuk hoor..heb er ook nog aangedacht ...om evt samen met lois en me zusje te gaan, maar me zusje is dan al 37 wk ofzo..of 38..das best zwaar en lois kan dat ook niet volhouden, woon te ver om ff een ochtend te gaan..miss volgend jaar ofzo..
rimke het werken weer overleefd..wel leuk nieuwe dingen doen enzo. en lekker moederen doe ik ook het liefst hoor..je stukje over sentimenteel geneuzel vond ik heerlijk, zo denk ik er over..
Bieb lekker liegen tegen je collega hahah.. vind het echt knap, ik zou het niet kunnen..
verders weet ik het niet meer..
ga zo me bedje morgen weer werken en morgen aaf visite van me 2 vriendinnen die ik nog over heb hahaha.
heb ze beiden zaterdag al gezien op een verjaardag, maar nu kunnen we morgen ff roddelen.
Mijn vriendin probeert ook zwanger te worden, zo leuk dat ik dit met der delen kan..kan niet wachten tot het zover is en dat ze ook een kleintje heb.
Hoorde gisteren trouwens nog wat. 1 van me vroegere vriendinnen, die dus niks meer van zich heeft laten horen vanaf dat ik haar heb verteld zwanger te zijn, die blijkt nu ook zwanger te zijn...ongepland..en is niet meer samen met de vader..geloof dat ze het wel houd..ze is al bijna 24 dus denk wel dat ze die verantwoording aan kan, alleen was ze tot nu toe echt een partyanimal met elke week een andere verovering zeg maar...
Ik vertelde het gisteren mijn vriendin, want die is nog wel vriendinnen met haar, en die wist het dus nog niet..best stom dat ze het via mij te horen kreeg..maar als het goed is kwam zij die avond bij me vriendin voor die verjaardag, dus hoop morgen meer te horen..
Heb die meid ook een mail gestuurd, waarin ik haar succes wenst en feliciteer met haar zw.schap..dat ik betreur hoe het gelopen is maar dat ik het verleden laat bij wat het is..dat ik hoop dat ze er achter komt wie haar echte vrienden zijn, want er zullen er velen afhaken nu ze zwanger is..mocht ze weer contact willen, dan hoor ik het wel. zo niet..dan vind ik dat heel jammer, maar dan weet ik genoeg..

Nou ga me bedje in..trusten meiden..

extra dikke x voor anoeska en happy. (k)
en een knuffel voor al mijn lieve digi vriendinnetjes..:grouphug:

xxx bambi

Goedemorgen meiden!

Bieb, knap hoor dat je tijdens het feestje je mond hebt kunnen houden! had het niet gekund! hahaha

Rimke, nog 1 dagje, dan ben je weer vrij meis! en lekker de poezen ophalen! wel ff foto's op je hyves zetten he!

Bambi, jeetje is wat van die vriendin zeg! ben benieuwd of je een reactie van haar krijgt. zou je het wel willen dan??

lin, zwemen was dus lekker, en nog lekker geslapen.

Ga zo naar het werk. word druk deze week. de andere locatie gaat verhuizen, nu worden veel spreekuren bij mij gedraaid. wel gezellig maar druk!

Fijne dag allemaal!

x jacqy

goeiemorgen meiden

kom net lekker uit me bed vandaan, het komt niet vaak voor dat ik lekker tot 8 uur kan blijven liggen haha

bieb; dus je 2 collega's zullen nu wel een vermoeden hebben maar goed dat je niks heb verteld, en wel jammer dat het feestje een beetje is tegengevallen, en je hebt gisteren je best gedaan met de schoonmaak zeg hahaha

bambi: wat een verhaal over je ex vriendin,, wel leuk dat je haar een mailtj hebt gestuurd, ik ben benieuwd of je er antwoord op gaat krijgen, en je vriendinnen waren lekker op visite dat is altijd gezellig

jacqy: werkse vandaag en wel lekker dat je in ieder geval wat te doen hebt haha dan draait de dag een beetje.

rimke; vandaag de katten ophalen ik ben benieuwd hoe het gaat

zometeen even boodschappen doen, ik heb zaterdag en gisteren al schoongemaaktl. het is neit zo erg maar ik ben helemaal brak nu nu ik langer op   bed heb gelegen haha ben ik niet gewend.
ik ben er vanmiddag nog eventjes

xx linda

Ik hoop dat dit hem wordt. Hét topic voor Anouska en Happy!!!!

@phoebe en jacqy: lekker zitten klessebessen. Dat is idd lang geleden.
@rimke: Vandaag de 2 katten halen. Ik ben benieuwd hoe ze het dit weekend gehad hebben en hoe ze straks uit hun kooitje langzaam snufelend bij jullie door het huis lopen te snuffelen.
@linda: moe van het rusten, hahaha. Het moet niet gekker worden. Maar idd als je gewend bent altijd eerder op te staan. En als je nu eens eerder naar bed gaat?
@jacqy: je hebt het drukker door een verhuizing. Hoe lang gaat dat duren op het werk?
@bieb: die eerste collega heeft eht denk ik wel door. Alhoewel soms moet je het voor ze spellen. Over 2 weken weet je meer.
@bambi: tja, dat is me wat van die vriendin. Vreemd dat jij het eerder weet dan haar eigen vriendin.

Zo, ik ga eens op de bank zitten. Ik voel me hartstikke slecht. Last van mijn buik, hoofdpijn en moe. Mijn man had het ook. we weten niet of het nu van het eten komt of dat we iets onder de leden hebben.

wat een rust hier vandaag zeg

sterretje; Jij en je man allebei niet lekker, hopelijk lag het dan niet aan het eten, maar hopelijk is het ook niet een griep. doe maar rustig aan.

vandaag niet veel gedaan, de was en voor de rest helemaal niks, ik heb heel veel gelezen in me boek vandaag haha ik heb net joey van de chreche gehaald en die mocht nu even tv kijken van mij, zometeen beginnen met me aardappeltjes bakken want om 5 uur komt tom eten en we eten gebakken aardappelen en ijsbergsla. heerlijk.

vanavond weer yoga, en morgenmiddag naar de gyn toe, ik ben benieuwd

xx linda

sterretje; je voelt je niet zo lekker. Je bent toch pas geleden ook al ziek geweest??

Bambi; wel goed van je hoor dat je die (ex)vriendin een mail hebt gestuurd. Je staat er nu gewoon boven, maar wel laten weten dat je voor haar klaar staat. Alleenstaand is ook niet niks

Linda; beetje te laat gereageerd maar je bent alweer 17 weken!!! maar normaal voel je de baby toch niet zo vroeg schoppen?

Shit, vanmorgen een stukje van kies afgebroken bij het eten van zo een hartjes snoepje. En voelde kies wel beetje bewegen, half uur later breekt de helft af!! woensdag kan ik bij tandarts terecht. Ja, ze zeggen 1 zwangerschap is 1 tand/kies haha, nee hoor, bij deze had ik al een keer wortelkanaalbehandeling gehad, is ook dood, voel verder niets. Wel rottig met eten

joehoe, kast is binnen, wordt 12-2 bezorgd, eerder ging ook niet met mijn agenda. Nouja, kunnen we nog even opruimen....want dat is nog steeds niet gebeurd...grrr

en heb t vanmiddag toch eindelijk tegen mijn vriendin verteld dat ik zwanger ben. In pauze kwam ze ef buurten, had r 1,5 week niet gezien ivm vakantie. Dus op een gegeven moment vroeg ik of ze vrijdag om 10 uur mee wilde. en zij hoezo dan? nouja, ze zag t wel aan me. Superblij voor me (hoop ik haha). Vindt t superleuk dat ze vrijdag mee mag naar vk. heb r echt op t hard gedrukt om t tegen niemand anders te vertellen dan tegen haar vriend, anders is echt de liefde tussen ons over. En nu zeg ik gewoon tegen mijn vent dat ze al aan me zag dat ik zwanger was, en dat ze het gevraagd had. want hij had liever niet dat ik het al vertelde......
ben wel blij dat ik het nu verteld heb. Hoop toch ook wel dat ze snel zwanger is, samen veel leuker

zo ga weer werken.....doeiii

Klik ik op 35+ klussers ipv klusbabes 35. Het komt door het getal, hahahaa.
Nou, ik voelde me laatst idd  ook niet zo lekker. Ik heb al 3 weken op en af, last van mijn darmen en diarree.  Meestal tegen het eind van de week en dan is het na 2 dagen rust weer weg. Ik denk dat het gewoon niet door wilde zetten. Ik blijf morgen thuis om uit te zieken. Het is gewoon een rotgevoel. Ik heb vandaag net 6,5 beschuit gehad. Zware maaltijden moet ik gewoon niet aan denken. Ik hoop dat het snel verdwijnt.

@linda: lekker even tijd voor jezelf gehad, heerlijk.
@bieb: wat leuk dat nu iemand het weet. Leuk om het te delen. Je wilt t over 2 weken gaan vertellen, is er dan iets, zoals en verjaardag of zo, waarop je veel mensen ziet?
@rimke: je zei laatst iets over een topic waarin een domme vraag werd gesteld en óók nog met veel schrijffouten. Ik was destijds vergeten te reageren. Heb het topic idd gezien en jeeminee. Ik wil niet veel zeggen, maar wat triest.
oh ja, het is chips, heel zeker weten. Soms moet je niet bij de schrijfwijze van iets nadenken.
@bambi: wanneer krijg je te horen of je contract wordt verlengd?

Wat was het rustig vandaag (online). Vroeger was dit juist de dag dat er het meest gekletst werd.

Terug
Bovenaan