hoi meiden,
zo al 34 topics volgeluld, wat gaan we toch hard.
heb globaal alles gelezen, maar was ff teveel...
zag een boel geklest met rimke, jacqy en phoebe.
leuk dat de zwangere nu lekker kunnen keutelen...echt heel leuk dat er weer een groepje zwanger is..
Dit topic is voor happy en anoeska, dat ook zij eingelijk zwanger mogen worden.
Jacqy en phoebe willen naar de 9 maanden beurs, leuk hoor..heb er ook nog aangedacht ...om evt samen met lois en me zusje te gaan, maar me zusje is dan al 37 wk ofzo..of 38..das best zwaar en lois kan dat ook niet volhouden, woon te ver om ff een ochtend te gaan..miss volgend jaar ofzo..
rimke het werken weer overleefd..wel leuk nieuwe dingen doen enzo. en lekker moederen doe ik ook het liefst hoor..je stukje over sentimenteel geneuzel vond ik heerlijk, zo denk ik er over..
Bieb lekker liegen tegen je collega hahah.. vind het echt knap, ik zou het niet kunnen..
verders weet ik het niet meer..
ga zo me bedje morgen weer werken en morgen aaf visite van me 2 vriendinnen die ik nog over heb hahaha.
heb ze beiden zaterdag al gezien op een verjaardag, maar nu kunnen we morgen ff roddelen.
Mijn vriendin probeert ook zwanger te worden, zo leuk dat ik dit met der delen kan..kan niet wachten tot het zover is en dat ze ook een kleintje heb.
Hoorde gisteren trouwens nog wat. 1 van me vroegere vriendinnen, die dus niks meer van zich heeft laten horen vanaf dat ik haar heb verteld zwanger te zijn, die blijkt nu ook zwanger te zijn...ongepland..en is niet meer samen met de vader..geloof dat ze het wel houd..ze is al bijna 24 dus denk wel dat ze die verantwoording aan kan, alleen was ze tot nu toe echt een partyanimal met elke week een andere verovering zeg maar...
Ik vertelde het gisteren mijn vriendin, want die is nog wel vriendinnen met haar, en die wist het dus nog niet..best stom dat ze het via mij te horen kreeg..maar als het goed is kwam zij die avond bij me vriendin voor die verjaardag, dus hoop morgen meer te horen..
Heb die meid ook een mail gestuurd, waarin ik haar succes wenst en feliciteer met haar zw.schap..dat ik betreur hoe het gelopen is maar dat ik het verleden laat bij wat het is..dat ik hoop dat ze er achter komt wie haar echte vrienden zijn, want er zullen er velen afhaken nu ze zwanger is..mocht ze weer contact willen, dan hoor ik het wel. zo niet..dan vind ik dat heel jammer, maar dan weet ik genoeg..
Nou ga me bedje in..trusten meiden..
extra dikke x voor anoeska en happy. (k)
en een knuffel voor al mijn lieve digi vriendinnetjes..:grouphug:
xxx bambi