Klusbabes 35!!!

goeiemorgen meiden

rimke; maudy vandaag lekker naar de opvang, kan je wel lekker je eigen ding doen op je vrije dag, of effe lekker op je bed liggen heerlijk hahah
en leuk he die verbouwing wat we hebben we dachten als we het doen doen we het maar gelijk goed haha dus dat is de reden dat het allemaal wat langer duurt, maar vandaag wordt het beton al gestort in   plaats van morgen, en wat me schoonvader betreft ik hoop gewoon dat het weer zo'n poliep is en dat ze die dan weer weghalen en dan is het weer goed. en gisteravond op sbs 6 met trauma nl had je toevallig een man die had hetzelfde en die kreeg toen zo'n tampon erin, ik heb effe me handen voor me ogen gedaan jakkes dat ding zit gewoon in je hersenen hahah

bambi: bambi had niet zoveel zin om te slapen, en heeft ze vanmorgen nog een beetje uitgeslapen? en je man vaak ziekig, heeft ie misschien last van stress ofzo, want dan ben je ook bevordelijk voor ziekigheidjes zeg maar,
en je ligt nog helemaal in de markt zo te lezen, heel leuk toch als je allemaal complimentjes krijgt daar knapt een mens van op,

Bieb; veel plezier bij de vk vandaag, en ik denk dat je het hartje wel krijgt te horen , en heel veel plezier met het vertellen op je werk, laat even weten hoe het is gegaan ik ben benieuwd naar de reacties,

Joepie:heb jij nog een beetje geslapen vannacht na het nieuws van gisteren? heb je het al een beetje kunnen laten bezinken?

zo ik lag om 12 uur vannacht weer op de bank tot 6 uur vanmorgen , Tom ws weer zo aan het snurken niet normaal meer volgens mij deed ie 6 circelzagen na maar goed ik heb toch wel wat geslapen maar me hele lijf doet zeer maar daar kom ik ook wel weer overheen,
zometeen effe met joey naar de fysio toe, en daarna even de boodschappen doen en nog effe afstoffen want daar had ik gisteren geen zin meer in.
ik ben er later vandaag nog eventjes meiden

xxx linda

Zo lekker geslapen, werd alleen om 5 uur wakker van een raar geluid, volgens mij onze ketel.............moet maar even naar gekeken worden.
En om 7.45 belde de oppas, waar ik bleef, die dacht dat ik om 7 uur al kwam.............ze klonk helemaal niet lekker, dus ik hou maudy thuis, kan zij lekker uitzieken...........dus ik heb maudy haar bedje al verschoond..............op zich jammer want wilde even de stad in, dat gaat nu niet, maar goed, is ook niet erg, kan ik ook geen geld uit geven...
Fons komt vanmiddag weer thuis, die hangt nog ergens boven de atlantische oceaan...........

Lin: heb je wel lekker geslapen op de bank, ach 6 uurtjes, ik spuug er niet op...........

Bambi: tuurlijk ben je een leuke meid om te zien, dat zie je zelf ook wel toch?? Maar altijd leuk om te horen.....niet waar?? Sterkte met je mannetje!!

Bieb: veel plezier bij de vk vandaag en het vertellen!!!

Nou, ik moet even bedenken wat ik vandaag ga doen, heb wat koppijn maar wil er eigenlijk wel even uit met maudy...........

rimke: dat is wel even balen dat maudy niet naar de oppas gaat vandaag, je bent er toch op ingesteld een beetje , bij ons is het een beetje aan het nat sneeuwen, blegh en het is super koud buiten,
en fons hang nog boven de atlatische oceaan hah maar hij komt wel lekker weer thuis vandaag. fijne dag meid

net nog even bij ons huis geweest, en de tandarts belde voor joey of hij vanmiddag al kon komen in plaats van volgende week, ik wilde eigenlijk op bed omdat joey ook weer om 6 uur paraat was vanmorgen maar goed ik ga toch maar met hem naar de tandarts toe hebben we dat ook weer gehad.
om 4 uur komt de kraan en de betonauto en dan gaan ze het begon storten, en dan daarna als dat allemaal droog is kan het opbouwen beginnen .

xxx linda

Rimke; wat grappig dat Renee haar dochtertje Rimke heeft genoemd. Misschien ben jij wel haar inspiratiebron?
Jammer dat de oppas niet kon, maarja wat je zegt, geef je ook geen geld uit

Joepie; wat een rotnieuws zeg!!! Ik weet niet helemaal wat icsi inhoudt, maar ga zo wel ef googlen. We hebben hoop dat je nu toch zwanger bent...dus even die hoop vasthouden. .....sterkte met jullie beslissing

Linda; klinkt ook niet echt lekker met je schoonvader zeg, hoop niet dat het wat ernstigs is

Bambi; hoe was t bij cb?
Leuk toch die complimenten?? En van wie heb je die gekregen? geheime aanbidder?

Vanmorgen dus naar vk geweest en alles was weer goed! De kleine is nu 5,2 cm en we hebben het hartje gehoord? Poeh,dat vond ik echt een mooi moment.
Was trouwens de afgelopen weken niet veel aangekomen, paar honderd gram, dus dat is mooi, moet niet te dik worden haha. Volgens mij ben ik de 1e paar weken 2 kilo aangekomen, maar toen had ik echt vreetbuien.
Heb nu een afspraak voor 9-3,mijn moeder wilde graag een keer mee, en dan heeft ze vakantie, dus mooi kunnen regelen
Daarna snel een appeltaart bij Hema gehaald, en eerst aan mijn leiddinggevende verteld, ze was echt oprecht blij voor me. Daarna even gewacht tot iedereen er was, ivm afspraken en daarna riep die collega dus iedereen bij elkaar in spreekkamer. En iedereen vroeg zich al af waarom die taart er was. En toen heb ik t dus verteld, Iedereen blij natuurlijk. Dus dat hebben we ook weer gehad, nu mag iedereen t weten!

vanavond weer werken, heb (helaas) een afspraak anders had ik weer gebruik gemaakt van de WTV

Morgen vrij, s middags ga ik met mijn vriendin de stad in, want dan begint de carnaval. maar eerst moet ze naar politiebureau, ze is opgelicht via internet. Had iets besteld en dus niets gekregen....een nintendo geloof ik

gaan vanavond pizza op het werk eten, wel lekker.

groetjes

Hey meiden,

Bieb, wat fijn zeg dat alles er goed uitzag! Ben superblij voor je! Leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde! Wisten je collega's ook dat je 'bezig' was voor een kleine!?

Sorry hoor, heb er een beetje overheen gelezen, er blijft niet veel hangen.
Mijn temp was vanmorgen 36.8 dus dan weten we het wel...

Als het doorzet laat ik het wel weten, voor de rest hou ik het een beetje rustig...
Ik vind het heel lief dat jullie zo met me/ons meeleven...dankjewel meiden...

Zet hem op allemaal!

Liefs Joepie

Ha meisjes,
Even snel voordat we gaan eten.......
Krijg net een krabbeltje van Renee, ze heeft het vreselijk druk maar wilde wel even laten weten dat haar dochtertje inderdaad Rimke heet............en dat mijn naam inderdaad de inspiratiebron was...............ontzettend leuk en ben oprrecht vereerd........

Joepie: kut meid, weer een lage temp.............maar nogmaals, temp zegt echt niet alles..........

We gaan even eten, Fons is vanavond weer naar de brandweer en ik heb morgen een vroege dienst.........dan nog twee late diensten en dan was het het weer, lekker drie dagen vrij..............

he meiden

linda had je foto's ook ff bekenen, maar das een flinke aanbouw..maar houden jullie nu maar een heel klein achteruitje over ? of was dat huis   ernaast ook nog van jullie..leek net het huis van de buren zonder schutting momenteel ?

rimke , maudy niet naar de oppas, beetje de dag doorgekomen ? echt leuk dat jij een bron van inspritatie bent hahahah..

joepie meisje houd hoop...doen wij ook ..zolang er geen rood te zien is duimen wij met je mee. net als bieb weet ik eigelijk ook niet was icsi inhoud..vond ivf en ici? al moeilijk.

ehmm was er nog meer ?

op het cb vandaag alles oke..Lois is nu 69 cm en 7905 gr. echt presies in het midden van de curve..verder waren ze me gewoon vergeten..lois was al gewogen enal...en ik zat maar te wachten op de wijkverpleegkundige.......toen ging ik om 15 uur maar ff vragen, mijn afspraak was om 14.30...zag allemaal kindje die later kwamen eerder binnen gaan...waren ze me gewoon vergeten...fraai dan....maar goed...verder eten drinken, ontwikkeling prima, houden zo.
daarvoor was ik nog ff wezen shoppen voor lois..echt hele leuke zomerkleertjes gekocht hoop dat ze dan in 84 kan...ook een jasje maar 80 gekocht, straks voor het voorjaar..heel leuk ding..verder een haarband en al een berg kado's voor de baby van me zusje, doe een soort kraammand maken.. moet nog wel een mand halen en als ik het geslacht weet dan koop ik nog een leuk pakje en laat de naam op een lakentje zetten net als wat ik van lois heb.     Sssst.......Lois slaapt !

Straks gaat me mannetje zijn verjaardagskado halen..hij is 9 maart pas jarig, maar wil het nu al...een wii....acht ja doe maar gek..lijkt net of ie het van mij krijgt..maar goed betaald het zelf...zijn geld is mijn geld whahahahahh.. Ik moet alle boodschappen betalen en al de kleertjes, luiers en zooi van Lois, en wie ontvangt de kinderbijslag, juist hij hahahah..

nou straks als me man terug is met Lois douchen...ben niet vooruit te fikken vandaag..gelukkig ben ik wel gaan lopen vanmiddag en na het cb nog ff een bakkie gedaan bij me vriendin die woont erachter en zat nog thuis , na der mk van van de week..morgen gaat ze een weekendje cp...dus kan ze ff der zinnen verzetten..

xx bambi

hey meiden

joepie; je temp weer wat lager, het zegt natuurlijk niet alles, en je probeert een beetje afstand te nemen, hou je rustig meid en nogmaals als je er even doorheen zit of wat dan ook wij zijn er voor je.

rimke; wat leuk he dat je de inspiratiebron voor renee was qua naam, en fons vanavond weer naar de brandweer toe, pfff waar haalt ie de energie vandaan zo net na thuiskomst.
hoe is het met je hoofdpijn?

bambi: lois is goed gegroeid zeg, en ze waren je even vergeten lekker is dat zeg, stelletje sukkels en je gaat een kraammand maken voor je zusje dat is een heel leuk kadootje
en mijn achterstraat, na de verbouwing houden we een achterstraat over waarop we nog met een man of 12 kunnen barbequen haha dus groot zat eigenlijk, en we krijgen alles beton want ik ben geen tuin mens.
en je man gaat zijn verjaardagskadootje alvast kopen, na het wii avondje helemaal om voor zelf ook een wii hahaha

zo zeg ik ben kapot en me doos ook, (sorry) vanmorgen om 9 uur moest ik met joey bij de fysio zijn daarna nog langs ons huis, en snel weer naar me pa zijn huis want ik moest het eten koken, om half 2 moest ik weer met joey bij de tandarts zijn, en we waren om kwart over 2 thuis, en om kwart over 3 gingen we weer richting ons huis want ze kwamen met het beton. om 5 uur nog even langs de viswinkel geweest en om half 6 waren we thuis, en dat allemaal op de fiets, me fluit kan geen fiets meer verdragen nu hahahaha
zometeen krijg ik weer reiki en daar ben ik nu ook aan toe en dan hopelijk weer een goede nachtrust maar dat zie ik vannacht wel weer.

meiden fijne avond en morgneochtend voordat ik ga werken lees ik alles weer bij

xxx linda

Terug
Bovenaan