Klusbabes 35!!!

Zo, gisteren overleefd, nu vandaag nog. Was erg gezellig met mijn moeder en zus trouwens.
Vanmorgen Maudy lekker laten liggen tot half 9 nieuwe tijd, en ze zit nu alweer in haar gewone ritme, ze lag er gewoon om 13 uur in, en zal zo   wel weer wakker worden.
Gister na het badje waren de rapen hier gaar, we zaten lekker aan tafel om te gaan eten toen mw-tje besloot om het op een brullen te zetten..........uiteindelijk continu moeten troosten en haar toen maar om half 8 uit bed gehaald, zo zielig. Ze was compleet over de pis.............toen om 20 uur haar flesje gedronken om 21 uur lag ze weer op bed en hebben haar de hele nacht niet meer gehoord, raar! En zielig..........arm klein wijffie.
Maar goed, vandaag weer redelijk in haar hum, zit me psychisch voor te bereiden op mijn schoonmoeder.......whahaha!!

Bieb: lekker wat kleren gescooord, goed zo! En maak je nog   niet druk, die kinderkamer komt er wel hoor. Ik vond het gewoon leuk om te doen, en ook wel makkelijk om vroeg te beginnen, heb je nog niet zo'n dikke buik. Maar je moet het lekker op je eigen tempo doen hoor!

Bambi: wat ongelofelijk tactloos van je collega's! Sukkels. Waarom kan jij niet blijven trouwens, als ze toch mensen gaan aannemen??
Hoe is het met je meisje?? Voelt ze zich al wat beter? Zal ook wel in een sprong zitten he??
Zou idd leuk zijn als we tegelijk mogen gaan klussen voor een tweede! Leuk!

Lin: lekker geslapen dus! Heerlijk joh! Even volhouden nou..................voel je je vast weer een stuk beter! Mooi trouwens de fotoos weer van jullie aanbouw! Die openslaande deuren..........of had ik dat al eens gezegd??

Anyway, ga nog even een kop thee zetten! Tot later!!!

rimke; gisteren overleefd hahaha, en succes vandaag met je schoonmoeder haha zal je zien dat het heel gezellig gaat worden.
en raar dat maudy inene heel erg begon te brullen, maar gelukkig heeft ze wel lekker geslapen vannacht,

wij hebben even lekker gewandeld en me schoonzus belde of we even op haar zoon wilde passen, want zij ging met haar dochter en me schoonzus naar de film toe, en net zegt tom ik ga effe op bed dus ik zeg mooi niet want het is zijn neefje maar goed die gaat toch wel naar boven toe.
straks effe bij me broer op visite,

xxx linda

rimke; was eht toch nog gezellig met je schoonmoeder op visite?

lekker bij me broer even chinees wezen eten en ik plof nu dus helemaal uitelkaar niet normaal meer,
voor de rest geen nieuws meer, ga nog even lezen  straks als joey op bed ligt en dan ga ik ook lekker vroeg me bedje opzoeken.

fijne avond meiden en morgenochtend dan lees ik weer bij

xxx linda

Goedenacht.....................
Ik heb zo'n hekel aan dit vroege opstaan!!! Kwart over 7 voor maudy vind ik niet erg, die krijgt de eerste fles ook altijd nog bij ons in bed dus hoef ik niet meteen scherp wakker te zijn, maar die dagdiensten..........GAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!!!
Nou goed, deze dag nog en dan vrijdag de nachtdienst in, dus even 3,5 dag vrij.

Lin: niet wakker geworden van je volle buik vannacht?? Weer een druk programma vandaag of valt het mee??

Nou, ons weekend was dus vol, zaterdag met mijn moeder en zus erg gezellig, gister met schoonmoeder..........ach ja.......vind het leuk voor Fons en Maudy dat ze komt hoor! Daar niet van, maar ik had me zo verheugd op ons zondagje met zijn drietjes.........maar goed!
Ik ga aan het werk, tot later!!

goeiemorgen meiden

rimke; je was inderdaad vroeg vanmorge toen lag iknogheerlijk te pitten hahaha, en de dag van gisteren is dus een beetje meegevallen, maar logisch dat je liever even wat met je gezinnetje wilde doen
werkse vandaag meid, en daarna lekker vrij.

vandaag ga ik weer niks doen proberen dan he hahaha, ben gisteravond weer naar de bank toe verhuist en heb daar tot half 2 vannacht geslapen en ben daarna weer op bed gegaan tot half 8 vanmorgen, en zowaar ligt joey nog te slapen ben ikwel blij om want de laatste tijd sliep ie echt verschrikkelijk slecht.
het weertje is hier heel mooi, zal wel wat aan de koude kant zijn maar dat maakt niet uit het wordt een mooie week.

o als ik het over de duivel heb joey wordt net wakker hahaha

xxxx linda

pfff wat een rust hier, iedereen van het mooie weeertje genieten.

heb vanmorgen alle bedjes even verschoond en dat joey naar de chreche was heb ik in ons huis effe de babykamer schoongemaakt en een kast op joey zijn kamer, Als we overgaan moet alles nog eenkeerjte gedaan worden maar nu is de ergste stofe weg hahaha,
Ze zijn bezig met het voorraam erin te zetten en morgen gaan de rest van de kozijnen erin, en donderdag gaat de stucadoor een startje maken en over 3 weken komt de behanger, dus we vorderen. heerlijk hahahaha

vanavond voor de laatste keer naar de gewone yoga en dan vanaf volgende week woensdag naar de zwangerschapsyoga, ik ben benieuwd hoe dat is.

xxxx linda

Zo, wij gaan even aan de friet! Mooi  makkelijk en een tijd geleden zeg! Toen ik zwanger was deden we het wel vaker maar het is dus zeker 7 maanden geleden, whahaha!!

Kom zometeen wat langer buurten, maar zie al dat het hier rustig was!

Heerlijk!!! Lekker een kroketje en een frietje satesaus...........mjammie!!!

Zo mijn meisje nog even laten spelen, is het nieuwe ritme lijkt wel, voor haar laatste fles nog even lekker beneden spelen tot 20 uur en dan de fles en naar bed.........prima. Wat een prachtige dag vandaag, verheug me zo op de komende dagen, heerlijk naar buiten met maudy! Ga donderdag als het echt warm (20 graden) nog even in de zon, want dan gaat maudy naar de gastmoeder, en verder ga ik lekker met haar naar buiten de komende dagen.
Vandaag op het werk de schrik van mijn leven, de klinisch verloskundige die mijn bevalling heeft gedaan, kwam een paar dagen stage lopen, ik kwam de koffie kamer binnen en zag haar zitten.................slik. Dus ik nog heel stoer even met haar gebabbeld, maar helaas.........toen ik een andere collega sprak later kwamen toch de tranen weer..............is niet erg hoor, is verwerking..........maar nuu ik eigenlijk zo graag aan een tweede wil beginnen komt het wel weer erg dichtbij. Tuurlijk we wachten nog een paar maandjes, maar ik wil nu eigenlijk al wel weer...........whahaha!

Lin: veel plezier met de yoga vanavond! Lekker al je poets-spanning er weer uit laten vloeien! Druk bezig al weer, lekker in de baby kamer aan de slag geweest! Ga je het nog opknappen of laat je het zoals het was? Hoe ga je het inrichten anders??

Nou ik ga mijn meiske even halen!
Kruip er lekker vroeg op, Fons is naar de brandweer en die mag morgen uitslapen. heeft een avond vlucht naar Canada morgen, dus dan kan hij uitgerust aan de slag. Kan ik mooi een hele dag genieten van mijn kleine grietje en kan hij zijn gang even gaan voordat hij vertrekt. Prima dus...........
Tot morgen!!

Terug
Bovenaan