Klusbabes 35!!!

Hey meiden,

Sorry sorry sorry.....  ik leef nog hoor...!
Alles gaat hartstikke goed met mij....uhh ons hahaha

Gisteren hebben we de  nekplooimeting laten doen, de uitslag was echt super goed!
De kans is nog kleiner dan alleen op basis van mij leeftijd, dus dat is echt super.
De echo was nog leuk ook,  zeker een kwarties naar ons ukkie kunnen kijken!
Was zo leuk, die kleine lag niet helemaal goed om die nekplooimeting te doen, dus dat vrouwtjee vroeg of ik even wilde hoesten, dan zie je die kleine een soort van schrikken!
Alles wat ze nu kon bekijken was goed, ze heeft de blaas gezien, de niertjes, de hersens, de maag, de handjes, de voetjes en we hebben gisteren voor het eerst het hartje gehoort!    
Ik heb gisteren de hele dag met een smile op me gezicht gelopen hahaha
Ik blijf wel onder behandeling bij de gyn, want die cyste zitten er nog steeds.
Maar die cystes hebben ook wel voordelen hoor, ik heb nu al 4 echo's gehad en over 4 weken moet ik terug komen, krijg ik weer een echo, over 8 weken is het alweer tijd voor de 20 weken echo en over 12 weken heb ik nog een afspraak staan.

Verder voel ik me nogsteeds hartstikke goed, s'avonds wel moe, vroeg naar bed en als ik de kans krijg in het weekend ofzo kruip ik ook nog ff met een dekentje op de bank hahaha.

Nou meiden, jullie zijn weer op de hoogte, ik zit nu op 13 weken, dus de vermoeidheid moet minder gaan worden en dan kom ik weer wat vaker buurten!

Liefs Phoebe

phoebe; wat goed dat de nekplooimeting goed is gegaan en lekker weer effe je ukkie bekeken, lekker is dat he dat je door die cystes meer echo's krijgt haha, ik heb er nu 8 echo's opzitten en 4 mei krijg ik weer een echo , ik vind het ook niet erg.
En wat die moeheid betreft, ik wil je niet ontmoedigen maar ik ben nu 25 weken zwanger en nog steeds moe, maar ik hoop dat eht bij joeuw wel snel overgaat.
Zijn de cystes nog niet wat kleiner geworden?

zo pfff ben kapot, ik heb nu een joey die de oren van me kop lult en ik moet dit en dat heel vermoeiend maar goed, en dan zeg ik joey mama gaat nu effe zitten en dan komt ie weer met wat aan, maa rik heb effe geen zin hahahaah,
Me tante heeft ons vanmdidag opgehaald met de auto dus ben ik daar even geweest en daarna nog even naar ons huis want dan kon ze de vorderingen zien, en ik denk dat ik vanavond vroeg naar me bedje ga.

xxx linda

phoebe wat fijn dat de nekplooimeting helemaal goed was..en wel fijn dat je wat vaker mag gluren naar je ukkie..verder geen last meer gehad dan van die cyste's ?

Linda snapbest dat jij een inmiddels cronische vermoeiheid hebt, want je doet ook veel te veel..snap best dat als jij het niet doe dat het niet gebeurd, maar als jij nu ineens weg valt dan kan een ander het oppeens wel, dus voel je vooral niet overal verantwoordelijk voor..neem je rust he.
Trouwens Lois is niet ziek meer hoor, maar gewoon nog niet zichzelf en denk echt dat het door het sprongetje komt...ze slaapt veel meer, eet slechter, maar moet zeggen vandaag redelijk. Ze is echt veel eerder moe, en word dan niet te genieten, janken brullen niet te zuinig...ze zit zichzelf soms in de weg. maar soms is ze wel gewoon vrolijk en leuk en dat zie ik liever...en dan nog dat getob met der tandje die maar niet door komt...arm meisje..

We houden de opvang voorlopig gewoon aan..zolang we het betalen kunnen dan doen we dat gewoon..anders is me vang net weg he...leuk dat me ouders 2 dg willen oppassen, maar ze en dan vooral me moeder heeft al veel te veel vinger in de pap en luistert helemaal niet naar me..zit me kind vanalles en nog wat te geven hoor ik weer via me zusje....Kijk dat ik mijn dochter, toetjes op wat zoetigheid laat proeven prima, maar dat me moeder dat doet vind ik dan weer wat minder..

Ook als ik b.v zeg....thuis krijgt ze kwart voor 12 der boterham en dan meteen der fles en half 1 naar bed...
zegt me moeder.....oohh nee , hier gaat dat anders...we doen altijd pas na een half uur de fles geven en rond 13 uur naar bed...
Het feit dat ik zeg hoe het bij mij gaat, doet er niet toe, ze doet toch wat ze zelf wil...ach ik bewaar de lieve vrede dan maar, het niet het einde van de wereld kwa verandering natuurlijk..
maar dit is zon voorbeeld dat ze het altijd beter weet....en me zusje heeft dat ook al gemerkt..en die vertelde dat ze Lois vorige keer gebak liet proeven...mhhh...dan doe ik dat zelf wel..grrr..

daarom dus gewoon opvang zolang we het missen kunnen..straks met evt.nieuwe baan en minder werken even aankijken kwa financieen en dan hoop ik dat ze lkker op de opvang kan blijven en 1 me ouders....hehehe zal me moeder leuk vinden hahaha, die vind de opvang zoiezo niks..ouderwetse tut..

nou lig al in bed, maar ga zo lekker slapen...morgen weer gatver de gatver werken..
en me man niet, die ligt nog te koortsen naast me..
dus Lois gaat wel naar me ouders morgen...mhh heb liever dat ze thuis blijft bij me man, maar goed, als ik ziek ben vind ik het ook niet fijn zon jengeljong de hele dag...en ze huilt zoizo wat meer bij Len tegenwoordig..ze word iets eenkennig..
gisteren op de opvang huilde ze ook even toen ik weg ging..zo maar ..voor het eerst..

ohja ze kan nu ook zwaaien..ze heeft het helemaal door.en ze kan kusjes geven, nog wel wat natte tong zoenen want ze houd der mond open hahah, maar ze buigt der hoofdje naar je toe.op afstand kan ze het ook, dan maakt ze zon smak geluid.hahah.en in de handjes klappen en op het boze bolletje hahahas..we zijn nu hieper de piep hoera aan het oefenen en dat dan allebij der handjes in de lucht gaan...tegen de tijd dat ze jarig is kan ze het vast hahaha

morgen geen tijd om te buurten, want me vriendin komt savonds.
zaterdag ook druk..2 verjaardagen en boodschappen doen.. Als me man nog ziek is, dan blijft hij savonds thuis met Lois, scheelt een boel gesjouw met camping bedje..is wel aan het eind van de straat, maar toch..smiddags naar me zusje, die jarig is.
jullie zien me wel weer aankomen hier.

nou ga ik echt..trusten meiden,
xxx bambi

goeiemrogen meiden

bambi: ik weet ook dat als ik uitval dat iemand anders alles moet doen, maar mijn tantes werken ook allemaal en me broer zijn vrouw zal al helemaal niks doen of aanbieden, want haar moeder doet haar huis al schoonmaken hahhahat
Gelukkig is lois niet ziek maar en is het te hopen dat ze zich zo voelt door die stomme tand die niet doorkomt,
En je hebt gelijk dat je lois vandaag toch naar je ouders brengt omdat je man ziek is, mannen zijn toch atijd zieliger als ze ziek zijn hahaha
En wat je moeder betreft, ik vind dat ze zich aan jouw regels moet houden met lois, is wel zo netjes vind ik. en is voor lois ook gewoon lekker als ze elke dag dezelfde tijden enz. heeft.
En je hebt een druk weekend zo te lezen maar wel gezellig hoor,

Zo ik ga vandaag of morgen een moord plegen.me pa was zo gigantisch aan het snurken en schreeuwen in zijn slaap, ik ben 3x op zijn kamer geweest ik was helemaal des duivels, zelfs tom was er wakker van en dan is het wel erg hoor als die er wakker van wordt,
Om kwart voor 1 ben ik vannacht naar beneden gegaan maar zijn gesnurk kwam gewoon door het plafond heen en dat is van beton dus ik weer helemaal woest naar boven toe naar zijn kamer, met als gevolgd dat ik uit me woede dus bijna niet heb geslapen vannacht, en vanmiddag kan ik ook niet op bed want ik meot om half 2 met joey bij de fysio zijn, alleen hierom zal ik blij zijnals ik weer in me eiggen bed lig, en joey zit ook alweer hoog en droog naast me want die was ook om 6 uur alweer paraat.
maar goed genoeg geklaagd, ik ga me klaarmakne om naar me werk te gaan.
iedereen een fijne dag en ik ben er later vandaag weer even

xx linda

Hey meiden,

Sorry hoor, maar daar ben ik weer! Ik leef nog steeds, maar druk, druk, druk. tja ik weet het, geen goed excuus, maar helaas. Ik heb ook al heel lang niet meer meegelezen.....

Hoe is het met iedereen?

Ik las net dat Linda een jongetje krijgt, super leuk een broertje voor Joey!

En hoe is het met Jacqy, lekker aan het genieten? En hoe gaan de voorbereidingen voor jullie bruiloft?

En hoe is het met de moeders onder ons, groeien de kleintje goed? En denken jullie al wel eens aan een broertje of zusje of nog helemaal niet?

Hier gaat alles prima. Ons ventje groeit als kool en is heerlijk tevreden. Mijn werk gaat ook wel weer lekker, wel druk, dus vooral de combi, werk, huis en ons zoontje is soms wel pittig.

Tja verder eigenlijk weinig nieuws, we zijn net lekker op vakantie geweest dus dat was helemaal super.

Ik denk aan jullie.
Kus April

Bieb; Ik lees dat het helemaal niet goed gaat met je schoonmoeder, jeetje zeg wat heftig. Heeft ze een ziekte? Sorry hoor, maar kan even niet terug vinden wat er gebeurt is. In ieder geval heel veel sterkte!

Bambi; Volgens mij las ik net dat je contract niet verlengd is, shit zeg. Ben je nu op zoek naar iets anders?

Jacqy; Je vrijgezellenfeest gehad, leuk hoor. Lekker genoten met je vriendinnen?

April

hey meiden

wat een rust hier vandaag weer zeg.

april;: fijn weer wat van je te horen meid, en zo te lezen gaat het helemaal goed gelukkig, en de kleine groeit als kool   . HOe gaat het voor de rest met je gezondheid? gaat dat ook een beetje allemaal?

zo ben gedocht en wel, gewerkt vandaag, en vanmiddag met joey naar de fysio geweest daarna naar ons huis nog even geweest en bij me tante geweest, en we hebben net lekker gedoucht, en vananvond vroeg naar bed en hopelijk snurkt er niemand vannacht want anders dan wordt ik gek hahaha,

xx linda

Phoebel;wat fijn dat de nekplooimeting goed was,en lekker kunnen turen naar de echo. Fijn he die extra echos, hier ook hoor, is de MM toch ergens goed voor haha

April; ook weer back in town. FIjn dat ook alles bij jullie goed gaat.
Mijn schoonma moest geopeerd worden voor hartklep en kreeg omleidingen.Ging eerst wel goed maar op een gegegen moment is ze zo achteruit gegaan dat ze kantje boord lag. Niet helemaal duidelijk wat nu precies de reden was. Gaat nu al iets beter

Linda; sjonge he, jij wordt ook altijd wakker gehouden. Dan is het wel niet je man die snurkt, of Joey die wakker is, maar dan is het weer je vader....pff mannen
Enne gelijk heeft Bambi hoor. Laat de boel lekker de boel, dan pikt je vader het misschien zelf wel weer op. Tuurlijk doe je ook wat in huis, maar het is ook zn huis hoor, jij moet ook wat rustiger aandoen met je zwangerschap. Maar goed, aan de ene kant kan ik me voorstellen dat je toch graag wil dat het schoon en opgeruimd is...

Bambi; die kleine van jou in een flinke sprong. Als ze maar tussendoor kan lachen haha

Heb ik Rimke nu gemist?

Terug
Bovenaan