Klusbabes 35!!!

Oja, rimke heeft de prenatal leeggekocht, altijd leuk haha

Nou, met mijn schoonma gaat het al iets beter. Beademing al paar dagen eraf, krijgt nog wel sondevoeding, maar ook nu pudding tussendoor. Moet nog wel dit weekend op   de intensive care blijven en na t weekend waarsch weer naar de gewone afdeling. En nu maar hopen dat ze niet meer terugvalt...
Ik heb t idee dat ze wel weet dat ze sowieso niet meer naar huis terug gaat. De mannen zijn al bezig om het huis op te ruimen, willen per 1 mei de huur opzeggen

Verder hier ook alles goed. Ben moe s aVONDS, maar weet niet of dat nu komt door de vele ziekenhuisbezoeken of de zw.schap, denk nu eerder t eerste haha
Maandag weer naar de vk, en wordt alweer onzeker....

Bah, morgen weer werken

Oja, vanmiddag na het ziekenhuisbezoek nog even Eindhoven ingeweest. Naar H&M voor positiekleding. Bij ons in roermond hebben ze dat niet, wel in eindhoven. Heb 4 bloesjes//shirtjes gescoord.

Vanmorgen naar de kapper geweest, en even heerlijk de haartjes bijgeknipt. Ik ben dus 35, maar kapper dacht dat ik 27 ofzo was. Haha altijd goed om te horen, moet zeggen dat men mij altijd jonger schat. Prettig hihi

Zo, ga mijn lensjes uitdoen, brilletje op en lekker op de bank liggen. toi toi

goeiemorgenmeiden

bieb; gelukkig gaat het wat beter met je schoonmoeder zeg, en hopelijk mag ze na het weekend lekker op een gewone kamer slapen, en nog belangrijker hopelijk krijgt ze geen terugval, weet ze nu al dat ze niet meer naar haar eigen huis toe kan? omdat de huur per 1 mei wordt opgezegd?
en maandag weer naar de verloskundige toe, niet onzeker worden hoor meid alles is goed.
en lekker aan de positiekleding wezen scoren heerlijk je hebt het wel nodig zie je,
Ik zal vanmiddag eens aan tom vragen of die weer eens een foto van mijn buik gaat maken,

Hoe gaat het met de rest van de meiden???? ik heb af en toe het idee dat ik hier nog de enige ben hahaha

Zo ik lag gisteravond om kwart voor 9 in me bed, ik was helemaal kapot niet normaal meer, ik heb denk ik 9 uur niet meer meegemaakt hahah.
Ik was nog boos op tom geworden want die kwam om half 9 uit ons huis vandaan en ik had gebeld of die nog eens kwam en dan krijg je als antwoord jij wil dat ons huis klaar is, dus heb ik de telefoon erop gegooid en ben dus op bed gegaan en heb niks meer gezegd tegen hem, net of ik de enige ben die weer in ons huis wil wonene, maar dat is dan humor op dat moment zeggen ze nou ik kan er niet om lachen maar goed.
straks effe warme broodjes kopen voor de werkmannen en dan even over de markt, maar het is rot weer dus het wordt ook nog de regenpakken aan, Vanmiddag weer even schoonmaken en voor de rest lekker niks.

xxx linda

Bieb; dat zijn altijd leuke complimentjes als ze je jonger schatten dan je bent hahahh

xx linda

Linda ´ik had precies hetzelfde als jij gedaan over de telefoon met TOm haha.

goedemorgen trouwens!!

Nee, schoonma weet het nog niet dat ze niet teruggaat. Maar hoe je t ook wendt of keert, de huur moet toch opgezegd worden. Ze betaald er alleen maar voor, en ze heeft al geen vetpot. En straks komen er toch al extra kosten )die een aantal van ons toch wel zullen moeten betalen...)

En je lag er gister lekker vroeg in. Ben de laatste tijd ook kapot, maar het wordt meestal toch nog half 11 .
Vanmorgen hoefde ik pas om 8.15 op te staan, maarja werd door mijn eigen darmen (sorry) uit bed gegooid , en nog wel een uur eerder. Dus heb net maar even de getelebankierd, weer ef die rekeningen betaald. nooit leuk haha

Straksjes iets eerder naar werk, want dan haal ik vtv de zw.doos op bij de Etos. Altijd leuk om te kijken wat voor troepjes er nu weer in zitten

Regent het bij jullie ook????

De mannen zijn vandaag naar de stort aan het rijden, zo veel ouwe troep uit t huis van schoonmonster

Linda; stom is dat. Altijd een halve week voordat ik weer naar vk moet, wordt ik zo onzeker. Groeit het nog wel? enz, van die stomme vragen. En soms denk ik, wordt ik dikker gewoon van het dik worden of echt van de zw.schap?
En dan krijg ik maandag gewoon weer de bev. dat alles goed is, en dan kan ik er weer tegenaan haha

Wij willen graag weten wat het wordt, nou ben benieuwd of ik t geheim kan bewaren bij mijn familie.....zeg gewoon tzt dat we het niet hebben kunnen zien....

Zo, de jonge blom van 27 jaar gaat zo ef douchen, aankleden, en dan weer naar t werk....
En dan weer 2 dagen vrij. vanavond ga ik niet mee naar t ziekenhuis. ga al bijna elke dag. Morgen is er een zw.beurs in weert, zouden we heengaan, maar ef kijken of we alle2 nog zin hebben. Ik zou afgelopen woensdag ook naar de Hema gaan, 15% korting, wat babydingen halen, maar had helemaal geen zin
Iedereen vraagt ook of we al meer dingen hebben gekocht. NEEEE!!! Amper tijd voor gehad....pfff af en toe dat gezeur haha

oke, genoeg geklaagd. toedeloeeeee!!

Goedemorgen!!

Lin: boos op Tom, whahaha, zou ik ook pissig van worden, om zo'n antwoord! Waar slaat het nou op!

Bieb: hihihihi, 27, mooie leeftijd hoor! En je moet lekker de spulletjes kopen op je eigen tempo, er is altijd wel iets te koop dus dat scheelt! Fijn dat het met je schoonmoeder weer wat beter gaat!

April: hoi!! Fijn dat het goed gaat bij jullie. En ja, wij zijn over een tweede aan het nadenken, zal wel komend najaar worden ofzo dat we er weer voor proberen te gaan........hopelijk.

Phoebs: fijn dat alles goed gaat meid, lekker veel echo's, had ik ook. Van genieten. Je hebt genoeg aan je hoofd gehad om zwanger te worden, dus dat is dit je beloning!
Fijn van de nekplooi meting, wij hadden ook een enorm lage kans........weer een zorg minder!

Bambi: is het gister nog gelukt met werken??

Nou, ik heb dus twee dagen gewerkt, was kapot gisteren. Lagen er ook vroeg op. Van het weekend erg druk, wel met zijn allen vrij, maar gewoon een vol gepland weekend.
Vandaag/vanmorgen een kinder verjaardag, vanmiddag mijn moeder en zus op bezoek en morgen mijn schoonmoeder................eindelijk eens, maar het weekend was al zo vol, ik had de zondag liever vrij gehouden, maar goed, Fons had haar uitgenodigd en toen kon ze ineens........whahahaha!
Nou, ik ga me opmaken voor een douchepartij van mezelf, de fruithap van maudy na haar slaapje, en dan de hort op.............
Tot vanavond of vanmiddag ofzo.........

hey meiden

rimke; hebben jullie lekker een vrij weekend is die helemaal volgepland, wel leuk dat je ma en zus op visite komen, en tjonge kon je schoonmoeder tijd vrijmaken om te komen morgen hahahah, Veel plezier dit weekend meid, en hopelijk hebben jullie nog een beetje tijd voor jullie zelf

bieb; haha door je eigen darmen je bed uitgeschopt haha, en ik snap je hoor wat betreft je onzekerheid als je naar de vk moet, ik heb het ook stiekem af en toe nog hoor hahaha ondanks dat ik ongeveer helemaal lek wordt geschopt het blijven toch spannende dingen,
en werkse vandaag hopelijk draait de dag een beetje, en kan je lekker je zwangerschapsdoos halen,
En morgen misschien naar de zwangerschapsbeurs toe als jullie zin hebben hahaha, nou kijk het maar even aan.

Zo wat een takke weer wat het toch is vandaag, moest al door de regen vanmorgen heen maar goed we hadden regenpakken aan dus we waren er tegen bestand, ik had al vroeg vanmorgen boven alles schoongemaakt en vanmiddag nog even beneden, Ik ga zometen effe met joey eten en dan schop ik joey op bed wat ie niet wel maar goed ik wil wel hahaha,
Nee joey is de laatste tijd weer heel belachelijk vroeg wakker en wil in de middag niet meer op bed, maar nu is ie heel moe hij heeft helmeaal rode wangen de lieverd haha, en ik ben ook moe .

ik ben er later nog even vandaag

x linda

hoi meiden,

april leuk weer wat van je te horen..ook al zon moeite met werk combie gezin..ppff vind het soms best lastig. Ook wij denken al aan een 2e zo eind jaar ergens.

rimke wij dus ook in het najaar wellicht..zou wel heel leuk zijn als we weer samen aan de gang kunnen..ff afwachten of we dan verhuisd zijn..en of ik 15 kilo lichter ben, maar het is niet belangrijk voor me werk, want dat zien we dan wel weer. ..heb het al helemaal in mijn hoofd hoor..dan is lois net 2 of 2 geweest als de 2e geboren word, als we weer snel zwanger mogen raken dan he.

linda die mannen ook.ze snurken, maken stomme opmerkingen en houden meestal geen rekening met ons.

bieb zw.schaps shirtjes gescoord..en nog geen tijd gehad om te verdiepen in kamertjes enzo...als je voor nieuw gaat, is het aan te raden dat rond 16 wk wel te doen, lees zoveel horror verhalen over late bestellingen en leveringen van die babykamers zijn drama's.....toch wat tijd voor maken...is namelijk heel belangrijk voor jullie en dan moeten andere dingen maar ff wachten toch.??

nou heb werken gisteren overleefd....vond het echt weer klote...ging me collega het met een andere collega lekker over 3 sollicitanten hebben die zo leuk zijn en bla bla...zij dat ik dat zeer ongepast vond, waar ik bij ben...keken me dom aan...

verders ff bijgeklets met vriendin gisteren..was wel leuk...alleen wat gal over ons beide werk..
vanmiddag verjaardag van me zusje gedaan, was wel oke...alleen lois was het al snel zat en word dan sago....geen land mee te bezeilen , die ligt weer op bed...ze slaapt echt veel de laatste tijd..verders is het wel oke met der..nog steeds tandje niet door..denk ook dat dat er mee te maken heeft dat ze af en   toe niet te genieten is.
vanavond blijft me mannetje thuis met haar. ondanks dat ie weer beter is, heb gewoon geen zin in dat geleur met me meisje

ga nu broodje eten.
xx bambi

goeiemorgen meiden

bambi: is ook inderdaad niet zo tactisch van je collega om over andere "leuke" sollicitanten te praten waar jij bij zit, moet je merekenen dat ze daar helemaal geen erg in hebben ofzo.
En lois was het snel zat bij je zusje haha, en ze slaapt veel wel lekker slapen is ook goed voor die kleintjes. komt vanzelf allemaal goed.
Heb je een gezellige avond gehad gisteravond?

ik lag gisteravond weer vroeg in me bed om half 10 en ik heb heerlijk geslapen, joey werd om 8 uur nieuwe tijd wakker dus dat was ook lekker, en vandaag heb ik niks op het programma, gisteren alles al schoongemaakt,   en ik heb net even met joey aan het kleien geweest en nu is tom aan het kleien, en zoteeen gaan we even naar me oom en tante toe altijd even een uurrtje op zondagochtend, en voor de rest zien we het allemaal wel wat de dag ons brengt.

xxx linda

Terug
Bovenaan