Klusbabes 35!!!

rimke; de huisarts kan daar niks aan doen aan die regels dat komt vanuit het ziekenhuis zelf, maar belachelijk is het wel,
en fons heeft nog niet gebeld, ik zou ook ongerust zijn hoor.
En heb je nog lekker gewandeld? hier is de zon pas vanaf vanmiddag half 4 doorgebroken het is hier de hele dag mistig geweest. en koud hahaha nu is het lekker.
en mamoetje is hier ook niet meer geweest vanaf het moment dat ze zwanger is, ik vind het ook jammer hoor dat er meiden zijn die niet meer komen,

de spaarzegels zijn klaar en ik ben nog effe in ons huis geweest tussen de spaarzegels door , hahaha laat tom de achterdeur zien, maar ik wist niet dat er cement bij de drempel lag stond ik er middenin hahaha kon je ze horen, ik vond het wel grappig,
Vanavond lekker niks doen, heb net weer even schoongemaakt en morgenochtend als joey naar de chreche is meot ik weer naar ons huis toe al die ramen moeten gelapt worden want anders trekt al die vuiligheid erin, dus ach heb ik weer wat te doen en het wrodt mooi weertje

xxx linda

Eerst nog effe wat verse foto's van mijn grietje........

Zijn de afgelopen dagen gemaakt, de onderste gisteren in de tuin!
Lekker wijffie niet??

Lin: je hebt het weer lekker druk gehad! Had mijn moeder idd aan de telefoon en die zei ook al dat het in Noord-Holland mistig en bewolkt was..........hier was het op zich wel mooi weer, is nu ook strak blauw, maar net toen ik in de zon ging zitten kwam er een hele rits met wolken aan die precies over de zon ging..............zwaar irritant dus!
Kan er vuil in je ramen trekken?? Dat wist ik niet..........moet ik maar nodig eens gaan lappen hier.........whahahah!
En je stond vast in het cement! Whahahaha! Hilarisch! Nog even en je had daar nog gestaan.........
Maudy vond de curry erg lekker trouwens, ze eet haar warme hap best goed moet ik zeggen. Zal vanavond haar fles dus wel wat minder drinken....dat is niet erg, als ze maar doorslaapt........

Nou, ik had voor mezelf mooi makkelijk een lekkere maaltijd bij Albert Heijn gehaald, rode curry met rijst, heb er zelf nog twee tomaten doorheen gedaan, krijg ik toch mijn groenten nog een beetje binnen...........
Morgen na de ochtendfles mijn meisje naar de gastmoeder brengen, kan ze daar lekker spelen. Leuk voor haar.
Ik ga in de ochtend lekker even door het huis heen rennen, en dan in de middag in de zon, hopelijk!
Misschien nog effe tot later!

Jezus wat een rust!!

Ik heb Maudy vanmorgen naar de gastmoeder gebracht, vandaag een hok vol met kindertjes dus dat is leuk voor Maudy. Hoop dat ze lekker in de tuin gaan spelen hoewel het vanmorgen nogal koud was hier.
Ik ben meteen begonnen in huis, alles tegen elkaar open gezet, goed stofgezogen, ook boven. Maudy haar kamertje gesopt, bedje verschoond, matrasje omgedraaid, alle planken af genomen (was erg nodig............) en haar kleertjes weer opgeschoond. Alles wat ze niet meer past in een verhuisdoos, en die mag Fons naar zolder brengen.
Toen onze kamer een stevige beurt gegeven, bed verschoond, matrassen omgedraaid. En nu draait de was. Wil zo nog even de vloeren doen, nieuwe plantjes kopen en dan ben ik klaar om in de zon te gaan liggen, als hij zo in de tuin gaat schijnen!
Even snel een broodje eten en dan ga ik even naar de intratuin en de supermarkt...........morgenavond weer nachtdiensten...............erg lang geleden, toen ik een week of twintig zwanger was. Maudy was dan altijd heel druk in mijn buik, erg gezellig zo midden in de nacht........lekker het getrappel van mijn meisje in mijn buik.
Bijzonder.......

Nou, ik kom vanmiddag nog effe buurten, kijken of er wat leven in de brouwerij is/komt hier!

goeiemorgen meiden

ik had wel internet vanmorgen maar ik kon op de een of andere reden geen enkele pagina openen, heel irritant.

rimke; dus maudy vond de curry lekker, en wat zou eht als ze wat minder van de fles neemt zolang de rest er maar goed in gaat.
en wat een ontzettende lieve foto's weer van maudy wat een heerlijk koppie zeg,
en vandaag is ze weer lekker naar de gastouders toe, en zo te lezen heb je je best alweer gedaan in huis zeg, lekker en met dit weertje heb je veel meer zin om iets te doen,
En dat vuil van die ramen dat is dan van dat bouwafval zeg maar, cement van de voegen en slijpsel van het slijpen van de tegels en dat soort dingen.

Zo vanmorgen heb ik joey naar de chreche gebracht en ben gelijk naar ons huis gegaan, en heb globaal de ramen gelapt en nog wat laatste stukken behang eraf gehaald, dan moet ik nog de onderlagen bij de trap en overloop eraf halen maar dat doe ik van de week wel weer,
Het is hier wel heerlijk weertje, wel wat koud nog maar dat mag de pret niet drukken gelukkig hahaha
vanmiddag even naar me tante maar eerst moet ik na het eten even de vloerbedekking enz. bestellen en nog achter een zootje spotjes aan hahaha,

ik ben er later vandaag weer evne

xx xlinda

Ik denk lees even snel je verhaaltjes maar er stond toch meer dan ik dacht haha

Jacqy: Heb wel gezien dat jacqy een meisje krijgt!!! wat leuk!! En dat je het al kan zien? Een pretecho is uitgebreider dan een gewone? Ik vroeg aan de vk of ze het al kon zien , in principe wel bij de 20 weken echo. Leuk hoor dat je het al weet!!! ik wil ook!!!

Is het nog gelukt met de bh? meestal duurt nabestellen paar weken, hoop dat het nog lukt, en vooral ook de ringen. Begint nu al op te schieten zeg, spannend hoor. En de buik past nog in de jurk? Hier begint ie toch echt te groeien hoor

Bambi gaat lekker midweekje weg, of was t nu weekendje? heerlijk, als t dan ook zo lekker weer is....

Linda maakt zich zorgen over haar vader. Misschien als jullie je echt zorgen maken toch aandringen op verder onderzoek?

Rimke; je kleine lag lekker te kraaien van plezier, en je mannetje weer weg naar Canada.....

verder had ik niet meer gelezen sorry haha

Heb koppijn, vannacht weer 2x moeten pissen, en na de 2ex niet meer kunnen slapen. Afspraak op t werk weer geannuleerd grrr

Heb mijn moeder voor zaterdag gecharterd, dus denk dat zij meegaat voor babykamer haha, goed geregeld. Kan ze gelijk zeggen hoeveel ze bijlappen haha.
vader had al gezegd dat we bedrag kregen en zwager wilde al helft van bedje betalen, nou dat wordt geen 2e hands maar gewoon nieuw haha. Kast hebben we zelf al.

Schoonma mag als t goed is snel naar ziekenhuis hier in buurt. Volgens mij heeft zwager morgen gesprek met iemand, dus hopen dat we meer horen over verpleeghuis enzo, en hoe lang t allemaal nog duurt.....

sorry dames dat ik de laatste tijd niet zo veel meer kom buurten, maar wil niet elke dag op werk op deze site zitten en thuis ben ik moe of ben naar t ziekenhuis....
Het is sowieso al rustiger de laatste tijd. Zag dat mamoetje laatst jarig was, maar die komt hier ook niet meer buurten....

dames, ga weer stoppen, over 20 min komt het eten en moet nog tot 8 uur...bleeehhhh

he meiden,

gossie wat een rust hier he...geloof dat we nog maar met zijn 6 zijn  di regelmatig buurten dan he..

rimke beetje genoten van je vrije dag zonder maudy...ken dat wel.dan heb je tijd voorjezelf en totaal geen rust in je kont, wanneer is het tijd.....hahaha
bedankt voor je receptje, zal het van het weekend eens proberen, wat voor pasta is er het lekkerst bij ?

linda toch weer een boel gedaan, zucht meid je leert het nooit he. je mag toch helemaal geen ramen meer wassen.

wat een weertje he dames...heerlijk..moest naar het cb met Lois, dus lekker wezen wandelen en nog boodschappen gedaan..
Ze is weer gegroeid hahah..8600 gr en 70 cm..die lengte gaat niet echt hard..vandaar dat de meeste broeke 74 dus net te lang zijn..maar 68 kan echt  niet meer, geen gezicht..
had van het weekend ook lois kleertjes weer opgeschoond net als rimke.
Moet van het cb de laatste fles gaan weg houden..vanwege het tandje..is niet goed voor der gebit..en tanden poetsen helpt niet..want het zit in het speeksel.
dan heeft ze liever thee voor het slapen gaan...mhhh we zullen zien.
Tandje is dus goed doorgekomen dus straks gaan we poetsen..tandenborteltje gekocht en gaan met die banaan.

Nog 1 dagje werken en dan vakantie jeee..wel jammer maar morgen word het heel lekker weer..zucht...
maandag op vakantie...jeeee.zijn maar paar dagen maar toch...ff erop uit....mensen lief wat er allemaal mee moet hahahahah.

ooh lois word wakker...die lag er later in door het cb..dus die is ff uit de ritme..kan ze gelukkig wel hebben..ze is niet zo moeilijk en ritmevast ofzo..
ga weer.

xxx bambi

hey meiden

ik vind het ook echt jammer dat het hier zo rustig is de laatste tijd,

bieb; dat is geod nieuws dat je schoonmoeder bijna naar een ziekenhuis dichtbij in de buurt mag. en je moeder gaat zaterdag met je mee voor de babykamer dat is gezellig. En je buik begint al lekker te groeien dat is goed werk.
weer een afspraak op je werk afgezegd dat is balen.

Bambi: morgen nog werken en maandag lekker een midweekje er tussenuit heerlijk meid, en lois groeit goed zeg , en die lengte ach dat komt wel goed,

de stucadoor heeft de muren voor gesmeerd en morgen gaan ze echt beginnen dus zaterdag zit al het stucwerk aan de muren en op het plafond, dus dat is helemaal toppie, en dan kan volgende week de keuken erin. en dan kan ik daar de tegels voor bestellen.

wat een weertje vandaag zeg heerlijk en vanmiddag even bij me tante achter in de tuin gezeten echt heerlijk, en kom net uit ons huis het laatste stukje behang achter de kachels vandaan gehaald en nu is het huis stucadoorklaar haahaha

meiden fijne avond en morgen voordat ik ga werken lees ik bi

xxx linda

bambi vergeet ik helemaal lois haar tandje doorgekomen helemaal goe,d en laat het poetsen maar beginnen, is het met haar ontlasting nu ook wat beter geworden?

nu ben ik echt weg haha

xxx linda

Terug
Bovenaan