Klusbabes 35!!!

Zo, wat een drukke dag.............heb geen seconde stil kunnen zitten, irritant. Heb ik eens een dag alleen thuis, kan ik er niet van genieten.........whahaha!
Alle knuffels van maudy zijn gewassen, alle wassen weg gedraaid, en de wasmand is al weer gevuld met de vieze kleertjes van Maudy.........whahaha, zo blijf je bezig.

Bieb: hou vol meid, nog een half uurtje! Lekker gegeten?? Leuk datj e moeder mee gaat een babykamertje uitzoeken! Goed geregeld van je!

Bambi: wat een heerlijk vooruitzicht, volgende week wordt het ook prachtig weer, dus jullie treffen het. Duidelijk verdiend zou ik zo zeggen! Lekker genieten van een weekje met je gezinnetje! Hoe is het trouwens met je zusje en haar kindje? Hoor je er weinig over! Redden ze het wat??
Wat moet je trouwens vroeg van je laatste fles van Lois af! Dat kind is nog geen jaar oud! En weer goed gegroeid! Whahaha, net zo lang en minder zwaar als maudy een maand geleden..........maar goed, jullie zijn ook kleiner van stuk dan wij hier..........lekker weer nieuwe kleertjes in de kast......fijn he, ruimt weer op!

Lin: vloerbedekking afkrabben?? Ben je gek geworden ofzo?? Dat is hartstikke zwaar!
Je wil zeker niet overdragen in deze zwangerschap??? Een te vroeg geboren kindje? Klinkt lullig, maar ik vind   echt dat je rustiger aan moet doen! Zo, das er uit...........whahaha! Sorry............

Ik had nog effe gesmsd met Happy, gaat hartstikke goed, druk op het werk, was benieuwd hoe het met iedereen ging! Heb ik dus even kort verwoord........
Nou, ik ga maudy zo haar laatste fles geven! Dan weer vroeg op bed, hoop morgen als fons thuis komt nog even op bed te kunnen voor mijn nachtdienst, anders moet ik 24 uur door............ga iik niet redden denk ik...........mijn hemel, wat is dat lang geleden die nachtdiensten! Zo goed als een jaar! Zal wel weer wennen worden, ik vond het altijd erg lekker maar of ik dat nu nog zo vind?? Ik hoop het..........whahaha!

O, en bambi: ik maakt het altijd met spaghetti, maar het kan met alles hoor!
Als je echt gezond wil doen, kun je er nog wat blaadjes rucola door heen roeren op het allerlaatste............mjammie! Maar ik ben dol op rucola..........

Ha Lin! Tegelijk!

He meiden,

Bieb, leuk he een meisje! je kan het in principe al vanaf 17 weken zien, en was niet bij de pretecho hoor, maar de echoscopiste van het ziekenhuis, van de gynaecologie. maar was wel voor de pret! ahhaha

Iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten?

Bambi, alles dus weer goed bij het cb, mooi zo!

Rimke, een dagje voor jezelf gehad! lekker, maar ook raar natuurlijk.

ehm... weet t verder niet meer. heb niet zo goed bijgelezen, maar gecrolled! haha

Vandaag proefkapsel/make-up gehad. echt geweldig! word zooooo mooi!

dikke kus jacqy

goeiemorgen meiden

rimke; haha ik heb geen vloerbedekking afgekrabt hoor dat mogen ze zelf doen, ik had behang afgekrabt.
en vannacht je eerste nachtdienst, hopelijk kan je inderdaad vanavond nog eventjes slapen want anders wordt het een zware nacht,
en wat goed dat het super met happy gaat, ik ben echt heel blij voor haar.

jacqy: proefkapsel en makeup gehad, geweldig, nog eventjes meid. zijn je ringen al binnen?

zo ik heb weer een nachtje op de bank gebivakeerd, ik ga er geen problemen meer van maken, ik heb heerlijk geslapen zeg, me rug is wel naar de klote maar ja dat maakt niet uit, ik heb me nachtrust gehad.
zometeen naar me werk toe, en vanmiddag nog eventjes naar ons huis toe en nog even bij de buurman van me pa op visite kijken of ie al wat opknapt.

fijne dag meiden en ott later

xxxx linda

Zo! Ben me psychisch aan het voorbereiden op de komende nachten, gelukkig had Fons wind mee en is hij wat eerder thuis, ik kruip zo met maudy in bed........

Jacq: tuurlijk word je harstikke mooi! Fijn dat het kapsel en de make-up zo mooi zijn geworden!

Lin: goeie zet, beter een goede nacht op de bank dan een slechte in bed. Daardoor sliepen fons en ik tijdens mijn zwangerschap ook 9 van de 10 keer op verschillende kamers, niet dat het scheelde maar toch.............gelukkig voor jou wel!

Ik heb al gekookt voor vanavond, heb de laatste boodschappen voor de komende dagen gedaan, nog wat nieuwe korte mouwen rompers voor maudy gekocht, laat de zomer maar komen!!
Wat is het heerlijk buiten, het is jammer dat ik naar bed moet, maar ja, anders trek ik het vannacht niet!
Duik er dus zo in en dan zie ik wel wat er van komt...........
Tot vannacht!

rimke; werkse voor vannacht meid, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen vanmiddag, en vooral met dit mooie weertje.

het is echt heerlijk weertje vandaag zeg, boodschappen gedaan samen met joey, en effe in ons huis geweest maar daar werd ik vriendelijk verzocht om op te rotten om het maar even zo te zeggen, De stucadoors die kwamen en tom zegt ik weet niet wat je van plan bent maar... dus ik zei al ik ga al hoor ik weet wel wanneer ik niet welkom in me eigen huis ben,
toen kwam me pa er vanmiddag en toen zei tom, ik heb gewoon geen tijd voor joey en linda voelt zich niet gewenst en dat vind ik rottig, maar dan   moet ie maar normaal doen, ik ben geen hond, maar goed nog effe.

morgenochtend komt om 6 uur de voeger al dus het is weer vroeg dag voor tom, en morgenmiddag moet ik naar het afzwemmen van tom zijn neefje en morgenavond moeten we naar de verjaardag van me tante, en ik moet nog schoonmaken en ktussendoor moet ik ook nog ergens tijd vinden om het huis van me vriendin te bekijken want die hebben de sleutel van hun huis gehad. maar goed dat is morgen allemaal

xxx linda

goeiemorgen meiden

rimke; heb je de eerste nachtdienst een beetje overleefd?

bieb; vandaag veel plezier met je moeder met het zoeken van de babykamer.

zo heb net warme broodjes bij ons huis gebracht, en alles staat buiten ook het koffiezetapparaat haha, want de stucadoors zijn met het plafond bezig, en nu is er hier zo'n heerlijk motregentje we zeiden al de hele week mooi weer en nu moet alles naar buiten en dan gaat het regenen , ach ja het is neit anders.
als het goed is meoten ze maandag nog een beetje stucwerk doen en dan wachten tot het droog is en dan kan de keuken erin en de schilder, heerlijk zeg nu zie je hetopschieten,

Ik ga effe schoonmaken, ik heb het huisje bekijken van me vriendin naar morgenmiddag verzet ik geloof het allemaal wel

xxx linda

Linda; succes vandaag met t stucwerk en natuurlijk altijd rotweer als je t niet kan gebruiken. Enne niet te veel doen hoor!!! Denk aan de woorden van RImke!!!

Jacy; ben zo benieuwd hoe je eruit ziet! Wel fotos gelijk plaatsen hoor

Een vriendin van mij gaat volgende week ook trouwen en zij is nu 12 weken zwanger, erg leuk. Da tis dat meisje dat hier ook een paar x is langsgekomen, een ex collega. Had dus eerder een miskraam,hartje klopte niet, maar heeft nu echo gehad en alles oke!

Bambi; tandje al door en stoppen met de fles. Is dat al te vroeg dan om te stoppen met de laatste fles? geen idee nog haha
En tijd voor nieuwe kleertjes, ja die kleintjes groeien ook maar door haha

Terug
Bovenaan