Klusbabes 35!!!

Rimke; had je nou vannacht je 1e nachtdienst? hoest gegaan? zal nu nog wel op je nest liggen natuurlijk

Ouders zijn onderweg, komen rond uur of 12 dus heb nog ef tijd. Net ef gepoetst, zo douchen nog vers brood halen en gaan met die banaan. Ben benieuwd of ik slaag voor leuk kamertje. Weet wel wat ik wil, dus lekker makkelijk haha. Of niet natuurlijk
2e hands heb ik niks leuks gezien

Hier ook niet zo fijn weer, net geen regen maar zeker geen zon.....

zo dames, ga ef echo op Hyves plaatsen, toedeloeeeee

hoi meiden,

rimke hoest met de nacht gegaan..zal wel ff anders zijn, want nu moet je overdag met maudy ook wat wakker zijn, das zwaar denk ik

bieb straks lekker babykamers kijken met je moeder, leuk zeg...heel veel plezier.
Tja het cb vind dat als ze 3x gewoon eet en en toetje na der eten dat dan de fles van 20.00 weg kan..dan heeft ze nog een fles in de ochtend. met pap of soms gewoon uit de fles.en tussen de middag na der boterham. maar goed we zullen zien.
de laatste 2 dagen komt die laatste fles er geheel weer uit, ze kotst de hele boel onder.

jacqy je zal vast heel mooi worden,alle bruidjes zijn mooi.nog even he

linda fff word al moe als ik zie wat er allemaal in je planning zit..en niet welkom in je eigen huis...moet niet gekker worden.

nou heb lekker vakantie jeeee...Lois is niet ziek, eet overdag goed, maar kotst of der warm eten eruit en ook de laatste fles...gatver...ben al 3 dg aan het wassen..ook der bedje een donderdag avond en de hond....hahah..verder niks aan de hand...snap er niks van.
miss ineens teveel..ga vanaaf dus gewoon die laatste fles weglaten..ze sliep vanmorgen uit tot half 9...dus niet dat ze die fles nodig heeft.
wel lekker dat mama ook ff kon uitslapen, want we hadden gisteren visite, was gezellig, maar was wel half 1 voor me lagen, dus dan is half 9 heel lekker ipv 6 uur hahaha
verder het huis net gedaan straks boodschappen doen, Len is trainen met de hond.
Lois ligt nu te maffen weer..lekker uit der ritme.zucht..
ben een lijst aan het maken wat er mee moet met vakantie...we gaan 5 dg, maar lijkt wel een maand, mensen kinderen wat er wel niet extra mee moet voor een baby whahahah.niet te geloven.

morgen ga ik met me man naar de bios...fast en furious, zijn we beide gek op..ik hou van auto's en mooie mannen en aangezien de heren van deel 1 beiden weer in deze 4e film zitten...jammie...Me man geregeld...vind het wel lief..Lois naar me ouders..
samen ff naar de mac hahahah..en dan filmpie kijken.

hebben nu trouwens ook de wii fit met het balansboard, dus ga na de vakantie aan de lijn en fitnessen op me tv hahaha.

nou ga weer...tot latersss.
xx bambi

nog wat foto's van Lois.

hilarisch die bril he

de grootste lol.

xx bambi

Hey meiden,

hier een teken van leven van mij...schrok eerlijk gezegd nogal van je berichtje Rimke, dat je ervan baalde dat ik niet meer langs ben geweest...
Echt sorry, maar ik vind het allemaal een beetje moeilijk. Jullie zijn allemaal mama of gelukkig zwanger en wil jullie niet lastig vallen met mijn verhalen...en ik vind het ook moeilijk om al jullie verhalen te lezen en daarop te reageren...
Gun het jullie allemaal van harte, maar het blijft gewoon...tja...weet het niet, kan soms echt jaloers worden op jullie verhalen en dan gelukkig gezonde jaloezie...
de tranen biggelen me over de wangen, want het was echt niet mijn bedoeling om even mijn verhaal te droppen en dan weer weg te gaan, maar omdat we daarna te horen hebben gehad dat het ICSI werd, werd het gewoon steeds moeilijker...

We hebben 9 maart de intake gehad en konden gelukkig vrij snel beginnen. We hebben bloed moeten prikken op HIV en dat soort dingen en dat was negatief (wat ik wel had verwacht) dus konden we beginnen. De eerst volgende cyclus (18 maart ben ik ongesteld geworden )moest ik de 3e dag beginnen met 50 mg Clomid t/m dag 7, om te kijken hoe mijn eierstokken reageren op hormonen...sjezus, wat heb ik daar last van gehad, was echt een emotioneel wrak! En ook niet de liefste moet ik zeggen...Op dag 3 bloed geprikt en daarna op dag 9...Zit nu op dag 18. 15 april weer ongesteld worden en dan moet ik aan de pil. Dit om mijn eierstokken wat rust te geven en voor te bereiden op de hormonen. Tot 7 mei en dan moet ik 4 mei beginnen met decapeptyl om mijn cyclus over te nemen. 12 mei heb ik de startecho om te kijken of we verder mogen...daarna puregon spuiten en dan maar kijken hoe het gaat.
De IVF-verpleegkundig zei dat als alles goed ging we in de week van 25 mei de punctie hadden en dan een paar dagen later de terugplaatsing...

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik jullie allemaal heel lief vind en heel blij voor jullie ben dat jullie een geweldig kindje hebben of verwachten, maar dat ik het niet altijd meer trek...Mijn wens is zo groot en ik wil zo graag...waarom mag dat dan niet?!

Sorry weer voor mijn depressieve stemming...

Liefs Joepie

Bambi en Rimke, geweldige foto's trouwens, heerlijke meiden!

Liefs

joepie meisje, alle respect meid dat je dit zo te lezen zware traject aangaat, maar natuurlijk is je wens groot en wil ook jij een kindje en natuurlijk snap ik dat je onze blije verhalen niet altijd aan kan, maar we vinden jou verhalen geen gezeur of iets in die richting. we zijn juist blij als we wat van je horen. ook met slecht nieuws willen we je steunen. voel je niet bezwaard om te komen buurten, maar ook als je er geen behoefte aan heb, begrijp ik je.
denk niet dat rimke het zwaar bedoelde naar jou toen, maar is in het verleden gewoon vaker gebeurd...een leuke club van meer dan 15 meiden, waar er nu nog maar zo weinig van over zijn, daar balen we soms gewoon van..

joepie heel veel succes de komende tijd. ik wens ook jou dat kindje wat je zo graag zou willen.
dikke x bambi

Lief van je bambi

en snap Rimke ook wel, neem haar ook niks kwalijk!
Als jullie willen lezen hoe het allemaal gaat kunnen jullie ook kijken op
www.wachtenoponswondertje.come2me.nl

Daar heb ik mijn hele verhaal uitgelegd en kun je ook een berichtje achterlaten!

Ik hou jullie in de gaten!

Liefs Joepie

goedemorgen!!

Zo, gisteren helemaal niet meer kunnen slapen, dus toen ik vanmorgen naar bed mocht was ik al 25 uur wakker............was helemaal kapot...........heb een stevige slaappil genomen er werd eerst om 12 uur wakker om te plassen en toen om half 4 weer, toen ben ik er maar uit gegaan, zie ik maudy en fons ook nog even..........vanavond om 22.30 weer naar het ziekenhuis.

Bambi: wat een lekker wijffie toch, die zonnebril!! Whahahaa! En wat een zut moet je meenemen he voor zo'n ukkie! In ieder geval lekker gaan genieten met zijn drietjes! Heerlijk! Hebben jullie verdiend!

Lin: whahaha, zul je altijd zien...........moet alles naar buiten, regent het! Als het gestuucd is binnen (dat schrijf je vast niet zo........) dan ziet het er meteen anders uit! Begint lekker op te schieten volgens mij! Fijn!

Bieb: hoe was het vandaag met je moeder bij de babykamers?? Heb je wat moois uit kunnen kiezen?? En leuk dat je vriendin ook zwanger is! Gezellig kunnen jullie een beetje delen in de leuke en minder leuke dingen!

Joepie: het is net wat Bambi zegt, we hebben de laatste tijd al zoveel mensen zien komen en gaan dat je er op een gegeven moment een beetje klaar mee bent.
Heftig traject hoor wat voor jullie ligt, en dat je zo op de clomid reageert is waardeloos. Hoop dat het voor jullie gaat werken en dat je snel met goed nieuws kan komen!

Nou, wij gaan zo maudy even door het bad heen halen, en dan maar zien of ze wil slapen, ze heeft vanmiddag lang geslapen zei Fons dus dan zal het zo wel modderen worden. Maakt niet uit.
Ik heb enorme buik kramp, moet ongesteld worden...........pffffffff. Normaal slik ik de pil door, maar nu was het wel weer eens tijd om de boel door te laten komen..........ben ik er de komende maanden weer vanaf...........kutzooi! Whahaha!

Terug
Bovenaan