hoi meiden,
rimke hoest met de nacht gegaan..zal wel ff anders zijn, want nu moet je overdag met maudy ook wat wakker zijn, das zwaar denk ik
bieb straks lekker babykamers kijken met je moeder, leuk zeg...heel veel plezier.
Tja het cb vind dat als ze 3x gewoon eet en en toetje na der eten dat dan de fles van 20.00 weg kan..dan heeft ze nog een fles in de ochtend. met pap of soms gewoon uit de fles.en tussen de middag na der boterham. maar goed we zullen zien.
de laatste 2 dagen komt die laatste fles er geheel weer uit, ze kotst de hele boel onder.
jacqy je zal vast heel mooi worden,alle bruidjes zijn mooi.nog even he
linda fff word al moe als ik zie wat er allemaal in je planning zit..en niet welkom in je eigen huis...moet niet gekker worden.
nou heb lekker vakantie jeeee...Lois is niet ziek, eet overdag goed, maar kotst of der warm eten eruit en ook de laatste fles...gatver...ben al 3 dg aan het wassen..ook der bedje een donderdag avond en de hond....hahah..verder niks aan de hand...snap er niks van.
miss ineens teveel..ga vanaaf dus gewoon die laatste fles weglaten..ze sliep vanmorgen uit tot half 9...dus niet dat ze die fles nodig heeft.
wel lekker dat mama ook ff kon uitslapen, want we hadden gisteren visite, was gezellig, maar was wel half 1 voor me lagen, dus dan is half 9 heel lekker ipv 6 uur hahaha
verder het huis net gedaan straks boodschappen doen, Len is trainen met de hond.
Lois ligt nu te maffen weer..lekker uit der ritme.zucht..
ben een lijst aan het maken wat er mee moet met vakantie...we gaan 5 dg, maar lijkt wel een maand, mensen kinderen wat er wel niet extra mee moet voor een baby whahahah.niet te geloven.
morgen ga ik met me man naar de bios...fast en furious, zijn we beide gek op..ik hou van auto's en mooie mannen en aangezien de heren van deel 1 beiden weer in deze 4e film zitten...jammie...Me man geregeld...vind het wel lief..Lois naar me ouders..
samen ff naar de mac hahahah..en dan filmpie kijken.
hebben nu trouwens ook de wii fit met het balansboard, dus ga na de vakantie aan de lijn en fitnessen op me tv hahaha.
nou ga weer...tot latersss.
xx bambi