Klusbabes 35!!!

goeiemorgen meiden

klaasje; goed te lezen dat het goed met je gaat, en jehebt het lekker druk gehad zo te lezen, maar ja kan wel naar een camping in het weekend, even lekker rusten je hebt gelijk hoor meid,
en het huishouden schiet erbij in, ook logisch want je buik enz.   gaat gewoon in de weg zitten ook al heb je niet een dikke buik .
NOg 3 weken werken heerlijk en dan kan je lekker aan je zwangerschapsverlof beginnen, en dan gaat het helemaal snel hoor voordat je moet bevallen. Ik moet nog tot eind mei werken maar ikw eet niet of ik dat ga redden hahahaah.
en je gaat naar een voorlichtingsavond voor borstvoeding is niet verkeerd. Doe rustig aan en we zien je wel weer verschijnen.

Ik heb een heerlijke nacht gehad, wel 2x voor joey eruit geweest maar ja daar raak je ook aan gewend, Ik heb nu toch wel last van me buik met me ondraaien enz. op bed dat gaat toch lang niet meer zo soepel hahaha, en vooral omdat het bij me navelstreek zeer doet, maar goed het hoort er allemaal bij.
Ik ga me klaarmaken om te gaan werken en ik zal er tegen de avond weer zijn, want het zou mooi weer worden en ik had joey beloofd dat we als hij bij de fysio vanmiddag terugkomt dat we daarna naar de speeltuin gingen, en daarna nog even langs ons huis even kijken hoe het stucwerk droogt met die droogkanonnen in huis

meiden fijne dag en tot later.

xxx linda

Goedemorgen!

Klaasje, goed te horen dat het goed met je gaat. het gaat nu echt opschieten voor je he! Probeer lekker je rust te pakken, je krijgt het dalijk nog druk zat!

Lin, werkse vandaag. en veel plezier in de speeltuin. het word echt prachtig weer!

Nou, ik ga me maar weer eens opsluiten op werk. vanaf morgen vakantie!!! jippie.

Was gister trouwens boos en verdrietig. Mijn jurk vermaken/ophalen is verplaatst naar dinsdag want de coupeuse is afwezig zaterdag. maar baal daar flink van, want vind dat veeeeeeel te kort dag! Tevens ga ik ze vandaag even opbellen, want zou stukje stof krijgen voor de bloemen, maar dat red ik nu dus niet. mogen ze als de sodemieter opsturen.....
En de ringenman krijgt vandaag ook met mijn hormonen te maken! Ben het zat. niemand houd zich aan de afspraken die zijn gemaakt!

Ga er vandoor!

x jacqy

Jacqy; balen dat alles niet loopt zoals je wilt. Je gaat toch vrijdags trouwen? Op zich voor t ophalen voor de jurk is dat vroeg genoeg dinsdag, maar als er wat vermaakt moet worden moet t weer zo haastig. En belachelijk dat die ringen er nog steeds niet zijn.
Go girl!!! laat ze van je horen!!!

Klaasje; toppie dat alles zo goed met je gaat, en nog maar 3 weekjes werken, dat gaat snel. En dat die kleine je lastig valt in je buik, vervelend af en toe maar ook wel weer grappig, toch?
Sja het huishouden, komt ook wel weer op zn pootjes terecht

Linda; is dat normaal pijn bij je navel? Of ben jij speciaal haha. Zie je wel, goed rusten helpt al heel veel.
En gaat flink door met de verbouwing, af en toe kijk ik s je fotos, leuk om   te zien

Is Bambi trouwens nu al met vakantie?

Enne dat van het werk was eigenlijk niet mijn idee, maar dat opperde de directie. Verder niets afgesproken maar toen kwam gister de office manager en die vroeg wanneer de makelaar mijn gesprekken overnam? Pardon, er is nog niets definitiefs besproken. Nu bij volgende afspraak moet ik t zo proberen te plannen dat er een makelaar bij komt zodat hij weet hoe t gesprek gaat. Maar dat vindt ik niet leuk! Klap ik helemaal dicht....niet om mij te controleren verder, maar zodat zij weten hoe hun t moeten doen....MIsschien toch anders, want bij mij lukt t niet helemaal haha

Ben nu ef aan t rusten. Net de ramen beneden binnen en buiten gelapt. Boven morgen maar. En de 'enge'ramen mag mijn mannetje doen.Wij hebben een lichtstraat in de gang. Binnen is sowieso te hoog voor mij en buiten moet ik t dak op. En laat ik daar nu even niet aan gaan beginnen......

Ik had 2 weken geleden buikfoto genomen en gister weer. En dan vindt ik t verschil ik grootte bijna niet uitmaken. Pff wordt ik weer onzeker van...Nouja, t zal wel goed zitten allemaal

Net scheen t zonnetje, nu weer weg, vanmiddag gaat ie flink schijnen.
Ga zo nog maar ef de normale huishoudelijke taakjes doen en dan denk beetje onkruid tussen tegels vandaan halen.....lekker in t zonnetje....hoop ik haha.
Velletje mag wel beetje kleurtje krijgen, zal voor zekerheid beetje insmeren. Iedereen waarschuwt voor vlekken....

vandaag gaat ex-collega/vriendin trouwen. Verder niet uitgenodigd hoor, spreken elkaar eigenlijk alleen per mail, en heb haar toen ook niet uitgenodigd. Ze heeft superweer vandaag. Ze is nu 13 weken zwanger ofzo, dus altijd speciaal

zo, ef thee opdrinken en dan beetje poetsen

Ha meisjes!

nou, helaas geen vrij kunnen krijgen vandaag, dus moet zo aan het werk.
Fons is met maudy naar zijn moeder, dus ik kon lekker uitslapen en dat heb ik dus ook gedaan. Gisteravond niet heel druk op het werk, gezellige club om mee te werken dus dat scheelt ook altijd een heleboel.

klaasje: fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Lekker genieten.

Lieve jacq: wat een toestanden, waarom moet het altijd zo lastig?? Kan niemand zich gewoon aan de afspraken houden?? Vreselijk irritant voor je................het komt allemaal goed hoor! Dikke knuffel voor jou en je grietje.

Bieb: echt meisje, die buik komt wel, ik stond rond de twintig weken ook een beetje snel, maar ineens kwam die buik! Terwijl ik al heel snel een klein buikje had, al bij 8 weken (darmen enzo) maar bij 20 weken en verder ging het echt ineens heel hard........komt goed!! Kun je lekker met je buikje gaan pronken! Ik wil wel eens een buik foto van je zien! Kan ik hem even vergelijken met die van mij toen!? Als dat je misschien geruststeld??

Lin: goeie nachten gehad, fijn. Jammer dat je er voor joey nog steeds uit moet, maar het joch is ook ziek...............

Nou, ik ga zo nog even van de zon genieten, als hij nog doorkomt.............is hier nog steeds bewolkt, onee! Ik zie dat het blauw wordt.
Ga dus snel even douchen en de zon in!
Lekker het rijk voor me alleen, hoop dat fons maudy goed heeft ingesmeerd. Ze heeft vandaag trouwens een t-shirtje met korte mouwtjes aan, zo'n schattig gezicht! Die spekarmen er onder vandaan................lekker vrouwtje van me!

Ha meisjes!

nou, helaas geen vrij kunnen krijgen vandaag, dus moet zo aan het werk.
Fons is met maudy naar zijn moeder, dus ik kon lekker uitslapen en dat heb ik dus ook gedaan. Gisteravond niet heel druk op het werk, gezellige club om mee te werken dus dat scheelt ook altijd een heleboel.

klaasje: fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Lekker genieten.

Lieve jacq: wat een toestanden, waarom moet het altijd zo lastig?? Kan niemand zich gewoon aan de afspraken houden?? Vreselijk irritant voor je................het komt allemaal goed hoor! Dikke knuffel voor jou en je grietje.

Bieb: echt meisje, die buik komt wel, ik stond rond de twintig weken ook een beetje snel, maar ineens kwam die buik! Terwijl ik al heel snel een klein buikje had, al bij 8 weken (darmen enzo) maar bij 20 weken en verder ging het echt ineens heel hard........komt goed!! Kun je lekker met je buikje gaan pronken! Ik wil wel eens een buik foto van je zien! Kan ik hem even vergelijken met die van mij toen!? Als dat je misschien geruststeld??

Lin: goeie nachten gehad, fijn. Jammer dat je er voor joey nog steeds uit moet, maar het joch is ook ziek...............

Nou, ik ga zo nog even van de zon genieten, als hij nog doorkomt.............is hier nog steeds bewolkt, onee! Ik zie dat het blauw wordt.
Ga dus snel even douchen en de zon in!
Lekker het rijk voor me alleen, hoop dat fons maudy goed heeft ingesmeerd. Ze heeft vandaag trouwens een t-shirtje met korte mouwtjes aan, zo'n schattig gezicht! Die spekarmen er onder vandaan................lekker vrouwtje van me!

Rimke; jammer dat je geen vrij hebt kunnen krijge, maar voor je t weet is die dag ook weer om...
Lijkt me wel leuk om te zien die spekarmpjes van Maudy haha. Ik heb zelf nog een foto van vroeger, lag ik naakt op de commode (weet niet hoeveel maanden ik was), en overal zie je spekrolletjes haha, grappige foto....en nu....nu hetzelfde verhaal...alleen wat jaartjes ouder whahahaha

Ach, die buik zal wel goed zitten. Zal snel hier een buikfoto plaatsen...geen zin om die snoer te pakken, beetje lui...

Vanmiddag ef lekker in t zonnetje gelegen, maar nu is t bewolkt en t onweert. Heb t eten al op staan, weet niet hoe laat mannetje komt, denk rond 17.15 uur. Heb lekker aard in oven gekruid met rozemarijn en zeezout, sla en braadworst (had ef niks anders). Wilde eerst zuurkool eten, maarja met warm weer heb ik daar echt geen zin in. En rond uur of 6 weer naar schoonmoeder.

We doen trouwens wel super lang over nr klusbabed 35, nog 55 berichtjes ofzo en dan kunnen we weer naar nr 36!!!

hoi meiden,

ben weer back in town...was een zalig en relaxt midweekje waarin we eigelijk vrij weinig en geen moer hebben uitgevoerd hahaha.behalve dan enorm veel van ons meisje hebben genoten..ben lekker met haar wezen babyzwemmen,heel leuk daar en met zijn alle in de jacuizie hahah.volgende dag nog gewoon wezen zwemmen maar das te druk hoor..Lois heeft voor het 1e de zee gezien en met het zand gespeeld..dat vond ze geweldig...helemaal graven enzo en voelen en door der vingers laten glijden..toen wilde ze het ook nog even proeven whahaha, toen was het wel klaar hahah.
verders moest ze erg wennen de 1e avond en was even overstuur, maar maakt het het niet te bond hoor..gewoon een uurtje later weer slapen en de rest van de dagen heeft ze het klokje rond geslapen.
we zijn dus lekker uitgerust, althans dat was ik, nu niet meer..want heb het hele huishouden kunnen doen en de was staat weer te draaien, die katten hadden een nest gemaakt op me bed ofzo ???? smerig...dus gelijk het beddengoed gedaan...gelijk maar de kamers boven gestoft en gezogen en beneden de hele boel.
ook zijn we nog even met Lois wezen fietsen...dus weer een drukke dag.

heb net ff alles vluchtig gelezen...

zag dat bieb en jacqy in de ik voel de babyfase komen, leuk leuk.
nog een paar dagen voor jacqy en dan trouwen.
heb de blogs van linda en rimke gelezen
klaasje en april weer gezien.
fijn dat het met iedereen goed gaat,
ga snel weer proberen wat uitgebreider te reageren, maar ga vanaag lekker genieten van x factor, morgen weer een boel te doen en na de pasen starten met werk zoeken enz....bleggg.

oh heb trouwens me haar geverfd en is niet helemaal gelukt, hoop dat het nog bijtrekt, maar vind het wat oranje whahahaha..soort blonde plukjes..ach en anders komt dat wel oke volgende week..mis nog ff wennen.

heb erg last van me buik, heb al een week niet ontlast...zucht...rot darmen..ga dus eens een bezoek aan toilet brengen..

tot snel.
xxx bambi

Terug
Bovenaan