Klusbabes 35!!!

Goedemorgen!

Wat een rust hier! haah ik ben er weer een keertje he!   hihi

Ga zo even de stad in. mooie kousen halen voor onder mijn jurk.

fijne dag allemaal!

x jacqy

Linda; hoest met pijn bij je naveltje? En heeft Joey nog koorts?

Jacqy; straks loop je met een papieren ring om!!! Ik zou er ook maar s achteraan bellen....
EN gefeliciteerd dat je je diploma hebt! joepie!

Rimke": hoop dat je dat dagje vrij nog hebt kunnen krijgen, heerlijk een weekje vrij.

Rimke en Jacqy voelen het ook zo vroeg en niet echt een vlindertje, nou dan moet ik gewoon zeggen dat ik die kleine toch heb gevoeld haha. Vk zei toen wel dat mijn placenta ook goed lag, dus dat ik t eerder kan voelen.
Soms heb ik wel een soort juik bij buik, maar die kan ik wel wegkrabben dus niet zoals bij Jacqy echt binnen. Nouja, gisteravond voelde ik weer die soort van beweging in buik, dus zal wel goed zijn haha

Heb ik trouwens al verteld dat ik het 1e stoeltje voor   de ukkepuk in huis heb! zondag waren we in een meubelzaak. Wij hebben zelf thuis een teakhouten tafel en 6 houten stoelen, en in die zaak stond zelfde stoeltje maar dan in mini uitvoering. Vonden we zo leuk, hebben we gelijk gekocht. Staat nu bij de grote mensen tafel haha

En waarsch wordt mannetje pas in juli/aug aan zn ogen geopereerd. Na de testen van vorige week gaan ze blijkbaar pas de lenzen bestellen, en dat duurt nog 13 weken. Het ziekenhuis in heerlen moet die testen van maastricht eerst afwachten, zullen ze nu wel ong binnen hebben. en dan belt Heerlen ons binnen 2 weken op om de afspraak voor de operatie te maken. Dus reken maar uit vanaf nu + 13 weken.
Dat wijf van vorige x verzekerde ons dat t echt eerder zou zijn, en wij waren in de veronderstelling dat lenzen allang besteld waren en dus ergens in mei die implantatie zou krijgen. Heb gezegd dat ik in sept uitgeteld ben, maarrrr dan zou de operatie allang gebeurd zijn. Nou dat wordt dus krapjes. We zien t wel. Wacht eerst wel ef wanneer Heerlen belt en dan weten we meer. Kunnen we waarsch toch nog in mei of juni effetjes ertussenuit....Ef eruit voor de drukte van een echt gezinsleven begint ;-)))

Ben nu trouwens lekker halve dag vrij. Heb WTV opgenomen, vanavond tot 8 uur werken en dan heerlijk 4 dagen vrij.
Mannetje had voor Pasen zn familie uitgenodigd, maar nu heeft hij t/m zondag storingsdienst, dus niet echt handig. Ef kijken of ze dan 2e paasdag komen, kan ik alleen niet naar familie....
En de helft van schoonbroers hebben nu ruzie met elkaar, ook niet echt handig. Van mij hoeft t ook niet meer dat ze hier komen, geen zin in. We zien t wel weer

Gister op t werk nieuwe ideeen ingediend om de 'crisis' aan te pakken. Dus ook over mijn afdeling gehad. Dat t misschien een idee is als de makelaar mijn gesprekken overneemt (omdat ik gewoon niet commercieel genoeg ben), en hopelijk de klanten binnenhaalt en ik doe t papier- en regelwerk. Vindt t prima hoor, maar aan de ene kant minder werk voor mij dus meer overbodig. Ach, stiekem hoop ik dat contract toch niet verlengd wordt, maar wil toch zogenaamd proberen mijn best te doen. beetje dubbelop.
Nog 2 weken dan is t alweer 1 mei, contract verloopt 1juni, dan zal ik wel meer weten....

Oja, over mijn schoonmonster ( nu mag t weer haha). Ze is niet meer verward hoor en ze weet heel goed wat er nu aan de hand is. En ze heeft weer genoeg noten op haar zang. Ze geeft ons elke keer een boodschappenlijstje wat ze nu weer nodig heeft, knutselwerk, koekjes dan weer een boekje....
Ach beter dit dan op sterven te liggen, toch?

Beetje raar weer vandaag. volgens mij zou t morgen weer beter worden
Ga deze ochtend lekker niet poetsen, heb nu heerlijk voor mezelf gereserveerd. beetje luieren beetje computeren en dan rustig aan naar werk. Vindt t nooit fijn om s morgens vrij te zijn. maar vanavond kan niet, want jaja, ik heb een afspraak staan......

dag meisjes, tot later

He Bieb,

Lekker 4 uurtjes vrij genomen! geniet ervan!
Leuk he dat je de kleine voelt bewegen! vind het zo bijzonder!
Wel balen dat je mannetje pas over 13 weken zijn ok krijgt. ze doen ook niet 2 ogen tegelijk mag ik hopen! dus dan zit er weer een paar weken tussen.
Snap ook niet waarom het zo lang duurt voordat de lenzen er zijn. wij hebben alles binnen een week in huis!!!
En je hebt je van je goede kant laten zien op het werk. haha, ben benieuwd! wel fijn als je straks wat meer weet, of je wel of niet blijft. weet je waar ja aan toe bent.

Nou, ik heb mooie kousen joh! haha, alles aan het afronden nu. moet nog best wel veel doen! hahah

x jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy: geslaag voor kousen onder de trouwjurk, heel belangrijk haha, en je vroeg hoe laat joey altijd op bed gaat, normaal om half 8 maar mijn pa heeft digitale tv en dan heb je om even voor half 8 dora en dat duurt tot kwart voor 8 en dan mag ie dat nog even kijken dus voordat ie dan ligt is het 8 uur.

bieb; dus toch die kleine gevoeld lekker, en je schoonmoeder heeft weer wat noten op haar zang inderdaad beter dan op sterven liggen. en zou je schoonfamilie komen en dan heeft je man storingsdienst dat is inderdaad niet handig en vooral omdat je zwagers ruzie hebben nou ik zou zeggen we zeggen het maar af.
en een leuk kinderstoeltje gekocht hahaha leuk gezicht he hahahaha.
En wat je werk betreft je hebt je best gedaan en het idee dat je hebt ingediend vind ik wel een goed idee eigenlijk,

Bij me navel doet het nog steeds zeer heel irritant vooral met bukken en gaan zitten en staan enz. maar goed ga vanmiddag weer even liggen.
Wat het weertje betreft het ziet er hier naar uit dat het gaat regenene maar volgens de weerberichten wordt het vooral morgen en zaterdag heel mooi weertje, we wachten het maar af.

Met joey gaat het weer beter gelukkig sinds gistern geen koorts meer maar gisteravond werd ie in ene weer kokend heet, maar vanmorgen heb ik zijn koorts weer gemeten en toen had ie niks dus ik heb hem vanmorgen lekker naar de chreche gebracht. knapt ie ook wel weer van op en hij heeft alweer praatjes voor 100

xxxx linda

wat een rust weer vandaag.

vanmiddag even bij me tante geweest en daarna nog even naar ons huis, de tegelzetter was al bijna klaar met de wc tegelen, en er zijn 2 warmte kanonnen gebracht om het   stucwerk sneller te laten drogen, de deuren hangen er ook in dus het wordt weer wat,
voor de rest geen nieuws, heb vanmiddag na de kapper nog even een uurtje op bed gelegen en daarna ging het met de pijn bij me navel ook wat beter. wat rust met je doet hahahaha,

fijne avond allemaal en morgen lees ik bij

xxxx linda

Hai ladies,

Tsja wat zal ik eens zeggen.. ? Ben hier echt al weer veel te lang niet geweest. Het is echt een beetje te druk in m'n leven en zo, maar ik ga echt weer proberen jullie niet weer te verwaarlozen, maar zo te lezen gaat het helemaal zonder mijn commentaar, hi hi
hoor, heb er 2 stages opzitten voor m'n opleiding, maar van de week zijn de hele -uitzet en onze nieuwe (2e hands) binnen gekomen en dan komt het ineens toch wel kortbij. Had vanmiddag ook intake van kraamzorg en dan kijk je al echt naar de na de bevalling en dan denk ik .. o , moet ook nog ff bevallen

Het gaat me dus helaas ook niet lukken om op iedereen te reageren, maar ga ff m'n best doen.
Lin: die verbouwing gaat prima volgens mij. Volg je wel op je hyves, maar
't ziet er erg goed uit! En met de zwangerschap gaat het ook wel lekker, mooi zo. Wel rustig aan doen, maar dat is bij tegen dovemansoren, hi hi !

Onze andere zwangeren, bieb en jacq: lekker he, als je je kindje voelt. Moet zeggen dat ik hem nu iets te vaak voel dan me lief is, maar 't blijf bijzonder. Op 't moment zie ik z'n knie/voet/hand/schouder/kontje van links naar rechts gaan over m'n buik, auwauw. Is volgens mij aan 't draaien of zo, gloeiende, gloeiende, fijn is anders hoor, kleine draak!

Hoef nog maar 3 weekjes van 3 dagen te werken, dus ben nu lekker aan 't afbouwen. Moet wel zeggen dat het huishouden wel een beetje gaat lijden onder de zwangerschap, kan niet zo makkelijk bukken en krijg snel last van bekken, heupen etc. Niet dat ik verga van de pijn, maar 's avonds merk ik wel of ik die dag veel of weinig heb gedaan. Gelukkig staat de van m'n mutti op de camping en daar probeer ik elk weekend heen te gaan en lekker te relaxen en niks te doen. Kan ik ook niet . hoor, heb nog helemaal geen poetsdrang of zo. Wel af en toe boze bui tegen manlief, maar , dat hoort er een beetje bij. Later voel ik me dan weer superschuldig...

Ik wil trouwens thuisbevallen en  vandaag keek die mw van de kraamzorg ook naar het bed en zo. Echt zo raar dat ik in dat bed gewoon m'n kindje op de wereld ga zetten (hoop ik dan) Ga echt al een beetje aan de bevalling. O , ben ondertussen ook begonnen met een cursus 'bewust bevallen' (pufles, gym of hoe je 't ook noemt) en ga in mei ook nog naar een avond over , leek me wel nuttig. 't Is voor ons tenslotte de 1e.
Ben afgelopen maandag nog goedgekeurd door de verlos, moet over 3 weken weer en dan alweer over 2 weken! Gaat snel! En ben verder nu in totaal 1kg aangekomen, rekening mee houdend dat ik die 1e maanden 10 ben kwijtgeraakt. Buikje is ook niet enorm, maar dat vind ik niet erg. Alles staat al zo strak soms. Zeker in de avond gaat alles me in de weg zitten, vooral bij m'n ribben rechts. Daar ligt het kontje dus steeds, dus lekker met z'n bipsje tegen mams d'r ribben, dankjewel kleine draak!! ha ha

Nou verder weet ik 't ff niet... m'n hersens zijn ook niet meer wat 't geweest is helaas.

Ga ff verder surfen, toedels!

Jeetje wat een raar lettertype.... Had ff stukje gekopieerd uit ander forum, maar dit ziet er wel raar uit....  Hoop dat jullie 't niet erg vinden. Wel leuke emoticons he?

Terug
Bovenaan