Hai ladies,
Tsja wat zal ik eens zeggen.. ? Ben hier echt al weer veel te lang niet geweest. Het is echt een beetje te druk in m'n leven en zo, maar ik ga echt weer proberen jullie niet weer te verwaarlozen, maar zo te lezen gaat het helemaal zonder mijn commentaar, hi hi
hoor, heb er 2 stages opzitten voor m'n opleiding, maar van de week zijn de hele -uitzet en onze nieuwe (2e hands) binnen gekomen en dan komt het ineens toch wel kortbij. Had vanmiddag ook intake van kraamzorg en dan kijk je al echt naar de na de bevalling en dan denk ik .. o , moet ook nog ff bevallen
Het gaat me dus helaas ook niet lukken om op iedereen te reageren, maar ga ff m'n best doen.
Lin: die verbouwing gaat prima volgens mij. Volg je wel op je hyves, maar
't ziet er erg goed uit! En met de zwangerschap gaat het ook wel lekker, mooi zo. Wel rustig aan doen, maar dat is bij tegen dovemansoren, hi hi !
Onze andere zwangeren, bieb en jacq: lekker he, als je je kindje voelt. Moet zeggen dat ik hem nu iets te vaak voel dan me lief is, maar 't blijf bijzonder. Op 't moment zie ik z'n knie/voet/hand/schouder/kontje van links naar rechts gaan over m'n buik, auwauw. Is volgens mij aan 't draaien of zo, gloeiende, gloeiende, fijn is anders hoor, kleine draak!
Hoef nog maar 3 weekjes van 3 dagen te werken, dus ben nu lekker aan 't afbouwen. Moet wel zeggen dat het huishouden wel een beetje gaat lijden onder de zwangerschap, kan niet zo makkelijk bukken en krijg snel last van bekken, heupen etc. Niet dat ik verga van de pijn, maar 's avonds merk ik wel of ik die dag veel of weinig heb gedaan. Gelukkig staat de van m'n mutti op de camping en daar probeer ik elk weekend heen te gaan en lekker te relaxen en niks te doen. Kan ik ook niet . hoor, heb nog helemaal geen poetsdrang of zo. Wel af en toe boze bui tegen manlief, maar , dat hoort er een beetje bij. Later voel ik me dan weer superschuldig...
Ik wil trouwens thuisbevallen en vandaag keek die mw van de kraamzorg ook naar het bed en zo. Echt zo raar dat ik in dat bed gewoon m'n kindje op de wereld ga zetten (hoop ik dan) Ga echt al een beetje aan de bevalling. O , ben ondertussen ook begonnen met een cursus 'bewust bevallen' (pufles, gym of hoe je 't ook noemt) en ga in mei ook nog naar een avond over , leek me wel nuttig. 't Is voor ons tenslotte de 1e.
Ben afgelopen maandag nog goedgekeurd door de verlos, moet over 3 weken weer en dan alweer over 2 weken! Gaat snel! En ben verder nu in totaal 1kg aangekomen, rekening mee houdend dat ik die 1e maanden 10 ben kwijtgeraakt. Buikje is ook niet enorm, maar dat vind ik niet erg. Alles staat al zo strak soms. Zeker in de avond gaat alles me in de weg zitten, vooral bij m'n ribben rechts. Daar ligt het kontje dus steeds, dus lekker met z'n bipsje tegen mams d'r ribben, dankjewel kleine draak!! ha ha
Nou verder weet ik 't ff niet... m'n hersens zijn ook niet meer wat 't geweest is helaas.
Ga ff verder surfen, toedels!