Klusbabes 35!!!

He!

Lin: fijn dat alles goed was, en weer geen groot kindje..........geloof me, 4200 gram is echt geen pretje, dus dan maar wat minder, als het maar gezond is en een goede start heeft! Fijn dat de gyn je ook   nog eens op de noodzakelijke rust wees........whahaha!
Vandaag dus lekker niets gedaan, was de nasi van je vader lekker??
En joey eet dus in ieder geval weer iets, arme ziel, zo ziekig...........

Nou, Maudy heeft vandaag haar dag niet, en ik dus ook niet.............schrok vanmorgen wakker omdat Fons me gedag kwam zeggen voordat hij weer naar Afrika vertrok........dat gebeurd me nooit, dat ik zo wakker wordt, ben altijd   al wakker zeg maar. Had het blijkbaar nodig, maar goed, werd dus wakker met enorme koppijn. Dus snel al mijn middeltjes in genomen en toen zakte het gelukkig weer.
Maudy is de hele dag aaan het jengelen geweest, vermaakt zich geen kwartier alleen, grijpt de hele dag naar haar oortjes, maar voel en zie nog steeds geen tand. Heb haar vroeg in bad gedaan en met een paracetamolletje op bed gegooid..............ze viel als een blok in slaap. Eten ging vandaag ook waardeloos maar wel goed gedronken tussen door en haar fruit ging ook prima, dus alleen haar broodje en warme hap waren zeer matig gegeten. Heb haar na de warme hap nog maar een kant-en-klare fruitsmoothie gegeven........die ging er aardig in dus al met al........
Hoop dat ze morgen een iets beter humeur heeft.
Ik heb gister pannenkoeken gebakken en daar is nog wat van over, dus ik ruim hier even op, gooi de vaatwasser aan, en dan ga ik effe eten........
Tot later!

Joehoe!??
Waar is iedereen??
Nou, ik heb net een appeltje voor maudy geraspt, ze ligt nu nog lekker te tukken.
Wilde even langs een vriendin zo maar die neemt de telefoon niet op.
Anders even boodschappen doen, maar ik heb het gevoel alsof ik lood in mijn benen heb.......pfffff.
Net een afspraak gemaakt om de echo van mijn borsten te laten maken, 24 april in het ziekenhuis hier in Velp, das mooi makkelijk.
Kom dan uit de nachtdienst en kan in een keer door...........daarna lekker slapen.......

Nou, kom hier vanmiddag nog wel even buurten.

Rimke; je hebt groot gelijk dat je af en toe s wat meer tijd voor jezelf nodig hebt. Je zegt dat je liever maudy dan niet naar oppas brengt, maar misschien je ouders of andere familie die s op kan letten? Ja, en anders Fons meer tijd vrijmaken. Zal hij toch wel begrip voor hebben?
En 24-4 een borstfoto, altijd goed om te doen vooral als het in familie zit.

Jacqy; nog steeds last van hoofdpijn, balen zeg. Kan je wel paracetamol nemen? maarja, doe je natuurlijk liever niet te vaak. Ik dacht dat mijn vermoeidheid ook wel over zou zijn, maar ben toch nog regelmatig moe.
En ja, wij willen ook graag weten wat het wordt. Wil t dan geheim houden, maar of dat lukt???? ;-)))
Hoe was het met je eindpresentatie??

Linda; Kindje ligt iets onder de groeicurve, maar dat wist je eigenlijk al....En toch maar wat rustiger aan doen hoor, de gyn zegt t ook al.

Heb vanmiddag beetje last bij onderbuik, soort steekjes, moet ook de hele tijd plassen....Maak me niet ongerust hoor, doet geen pijn, zal wel met plassen te maken hebben. Vandaag een normale broek aan, sowieso maatje groter, had ik nog liggen van de 'dikkere' periode, maar een zw.broek zit nu toch beter.....

Heb nu ook hoofdpijn, nog 3 kwartier en dan naar huis...

Oja, maandag heeft schoonmoe t gehoord dat ze niet meer thuis komt, en ze was eerst even stil, maar ze pakte t goed op. gelukkig geen hartaanval haha. Ziekenhuis regelt nu traject maar eerst moet ze misschien revalideren in hoensbroek, pff weer een end rijden. maar dat horen we nog definitief. Een vriend van ons werkt bij zo een organisatie van zorginstellingen en die probeert nu te regelen dat ze terecht kan waar ze graag heen wil, en evt sneller....
Misschien sneller dan t ziekenhuis t regelt, we zien wel

Wat een kloteweer opeens!!!

heb verse broodjes gehaald voor avondeten maar sinds ik zwanger ben vindt ik die lucht vreselijk...En vindt de laatste tijd zoete dranken zoals cassis en bepaalde sappen ook vies, blijft zo hangen.

Vandaag moesten we weer plannen inleveren op t werk om de kosten te besparen en opbrengst te verhogen. Is in december ook al gedaan, maar de hoge bazen vinden dat t nog niet goed genoeg gaat en willen niet de crisis hiervan de schuld geven. Nee, wat dan!! pfff sukkels. Er zullen wel weer mensen uitmoeten....

wanneer voel ik nou de baby bewegen? ben nu 18 weken en iedereen vraagt of ik al wat voel, wordt er helemaal onzeker van. Heb wel s dat ik savonds als ik rustig zit een soort van beweging voel, maar of dat de baby is? en voel dat toch al een maand ofzo, beetje vroeg misschien. Het vlindertje waar iedereen t over heeft, heb ik nog niet gevoeld....

jacqy; heb jij al wat gevoeld?

zo, ga weer ef verder met niks doen, groetjesssss

hey meiden

ben ik weer.

rimke; wat vervelend is dat zeg dat je wakker schrikt dan ben je inderdaad gelijk de hele dag van slag, en maudy had er gisteren ook al last van.
En ze grijpt steeds naar haar oortjes, misschien een beginnende oorontsteking effe aankijken en anders naar de huisarts toe.
en 24 april de borstfoto, je hebt groot gelijk dat je dat laat doen.

bieb; dus je schoonmoeder vatte het goed op gelukkig dat ze niet naar haar eigen huis terugkeert, hoe is hetmet de warrigheid van haar? en hopelijk kan die vriend van jullie regelen dat het in de zorgstellingen allemaal wat vlotter voor je schoonmeoder gaat lopen.
En je weet zometeen snel genoeg of je de kleine voelt, probeer anders op je buik te drukken en kijken of je weerwoord terugkrijgt, is ook wel grappig als dat eenmaal lukt hahah,
en jullie moeten weer dingen inleveren op het werk, en je baas zegt dat het niet van de crisis komt, laat maar lullen hahahaha.
en last van bepaalde dingen eten en drinken dat is vervelend, ik heb het ook af en toe nog steeds hoor.

Zo vanmorgen gewerkt, en vanmiddag met die kloteregen de spaarzegels gedaan, en de was draait nu, ben al bij de fysio geweest, en ik moet nog afstoffen en de wc doen maar dat doe ik straks wel, Heb pijn bij me navel dus moet weer effe rustig zitten, wnat ik zie het niet zitten om straks weer in het ziekenhuis te liggen hahha.
voor de rest geen nieuws, ik heb wel heerlijk geslapen vannachtn, en joey had vanmorgen nog koorts en vanmiddag nog wat verhoging, en straks ga ik nog een keertje temperaturen bij hem, arme schat vind eht altijd zo zielig als die ukkies ziek zijn.

xxx linda

Ha meisjes!

Bieb: gelukkig vatte je schoonmoeder het redelijk goed op, zou ze het echt beseffen of heb je het idee van niet?
Die baby ga je echt voelen hoor, ik vond het trouwens helemaal niets met vlinders te maken hebben, lijkt op gerommel van je darmen maar dan ook een beetje kietelend. Ik voelde maudy dus al vrij vroeg, met 15 weken, maar mijn placenta lag gunstig. Misschien ligt die van jou wel tegen je navel aan en dan voel je je kindje gewoon wat later. 18 weken is echt niet laat hoor, ga nou maar eens ontspannen op de bank liggen als je een drukke dag hebt gehad, dat gevoel wat je hebt kan het al best zijn. Ik voelde het dus ook al vrij vroeg, nogmaals............geen zorgen overmaken.
Heb je het nog een beetje overleefd op het werk vandaag??

Lin: je had inderdaad takkeweer om de zegeltjes te doen zeg! En nu klaart het hier ook op, klote zooi, ik heb vanmiddag ook in de regen gewandeld met Maudy...........
Toch weer een drukke dag voor jou vandaag........lekker vroeg op bed ofzo. Hoop dat Joey snel opknapt zeg........zielig, arm joch!

Jacq: hoe is je eindpresentatie gegaan???

Phoebs: hoe is het bij jou, tijd niets gehoord??

Anoeska...........meisje, hoe is het bij jullie!! Waar in je cyclus zit je ongeveer??

Bambi: hoop dat jullie het lekker hebben/hebben gehad??

Nou, ik ben vanmorgen even bij een vriendin op de koffie geweest, en vanmiddag even met Maud gewandeld, door de regen dus.
Verder het huis gedaan, ga morgen nog een wasje draaien, en dan kan fons het huis weer schoon overnemen. Ik heb morgen een avonddienst, en vrijdag ook, maar ben bezig om een vakantiedag op te kunnen nemen...........dan ben ik namelijk een week vrij! Ik hoef pas volgende week vrijdag weer te werken, heb alleen woensdag een reanimatie-cursus-update............
Hoop dat het lukt, had het hoofd een mailtje gestuurd maar hoor maar niets van haar.
Van het weekend op zaterdag naar mijn schoonzus in Apeldoorn en zondag ws naar mijn ouders om te gourmetten, moet nog even zien, denk wel dat we gaan, is ook wel eens leuk om mijn zus en broertje weer te zien.......je moet het wel een beetje bij houden he?
Zo, had wat teveel sambal door de bami gedaan, mijn oren gloeien nog na.............whahahaha!
Fijne avond allemaal!!

He meiden,

Bieb, kan best zijn dat het je kindje is hoor. Ik had al weken dat ik iets dacht te voelen, maar wat het precies was... en sinds zaterdag voel ik het "echt". Lijkt echt niet meer op mijn darmen! zondag gister en eergister niets gevoeld, maar had het ook erg druk. en nu sinds vnamiddag duidelijk!!! aanwezig. Soort plopje en jeuk gevoel. Krabbelen helpt alleen niet, want het zit binnen! haha En mijn placenta ligt heel gunstig, dus dat scheelt. Meestal voel je het echt met 20 weken geloof ik.
Fijn dat je schoonmonster het goed opvatte. geen hartinfarct! En weer ideeen inleveren op werk. zal inderdaad wel zo zijn dat er mensen uit moeten, dat is altijd de makkelijkste weg he!

Rimke, nachtdienst gehad las ik. moet er niet aan denken! dat je dat kan, maarja hoort er nu ook eenmaal bij. Krijg je snachts nu hele andere dingen op de seh dan overdag?
Zag je foto's op hyves, geweldig! wat een lekker grietje is het toch!

Lin, de uk iets achter op de groeicurve, wist je eigenlijk toch al een beetje? en dus weer een echo. kun je weer even naar binnen gluren! haha
En met dit k*t weer de zegeltjes doen... moet er niet aan denken!!!! hahaha

Hoe is het verder met iedereen?

Gister mijn eindpresentatie gehad en ging heel goed. We hebben allemaal ons diploma! jippie!! haha

Vind het zo bijzonder dat ik ons   meisje nu voel! is nu echt! hhaha en ik wil alleen maar meeeeeeerrrrrrr. Morgen lekker vrij. Gaan dan op visite bij collega met kindje van 7 maanden. Kan tom even oefenenen want hij had laatst stress. Hij heeft nog nooit een baby van dichtbij gezien. Dus gaan we daar even langs, en is echt een schatje! word je meteen verliefd op, dus dat zit wel goed! haha
Verder morgen even kousen kopen voor in mijn schoenen! En mijn ringen heb ik nog steeds niet terug! moet nu echt gaan opschieten hoor. want over 8 dagen ben ik al een getrouwd vrouw! hihi

ik ga er weer vandoor!

x jacqy

rimke; hopelijk krijg je vrij wel lekke reen weekje vrij, en fons komt morgen weer in een schoon huis terecht, en   2avond diensten, Zondag lekker bij je ouders gourmetten, heerlijk net wat je zegt zie je je zus en broer ook nog eens. en met maudy in de regen gewandeld hahaha het was echt klote weer en nu is het het mooiste weertje van de wereld hahaah.
en zijn je oren alweer op temperatuur na de vele sambal ? hahaahha

jacqy: gefelciteerd met je diploma meid, scheelt weer weer een zorg minder. En je hebt de trouwringen nog niet terug, ik zal nog maar eens gaan bellen als ik jouw was, dat duurt ook lang zeg. en je voelt de kleine heerlijk haha laat maar goed schoppen.
en tom kan morgen oefenen op een kindje van 7 maanden, ik toch alweer groter dan een pasgeborene hahaah

zo joey ligt op bed en me buik bij me navel doet zeer, dus ik ga lekker rustig zitten, tom en me pa zitten aan tafel maar ik blijf even in de bank zitten zit lekkerder.

zou bambi nog lekker aan het genietne zijn.

meiden fijne avond en morgenochtend dan lees ik bij

he lin,

doe lekker rustig aan hoor! lekker op de bank. Hoe laat gaat joey altijd slapen?
Ben benieuwd hoe tom het morgen vind. Hij was een paar weken geleden helemaal overstuurd. en binnenkort gaan we op kraamvisite bij collega, dus dan ziet ie echt een ukkie! hahaha

alvast truste!

x jacqy

Terug
Bovenaan