Klusbabes 35!!!

hey meiden

rimke; lekker met maudy wezen wandelen, en ze groeit goed zeg, enwat die vitamine d betreft dat krijgt joey ook nog steeds tegen mij was toen gezegd dat ie dat elke dag tot zijn 4de jaar moest hebben, maar ik vergeet het ook wel eens een dag te geven haha
en heb je vanmiddag evengoed nog even in het zonnetje kunnen zitten?

bambi; dat is ook balen zeg dat je een hele ochtend op de maker van de ketel moet wachten   half 11 dan is de dag om, maar je huisje ws wel lekker aan kant dat is weer het voordeel hahaha, en lois wilde niet slapen want ze had een poepbroek hahahaha

beib; jeetje zeg je hebt gelijk datje het ziekenhuis bent uitgelopen waar zit zijn verstand om ruzie te gaan maken waar zijn moeder bij zit pfff sommige mensen.
en binnenkort gaan jullie aan de babykamer beginnen heerlijk.
En wat joey betreft, die wil nu heel graag naar zijn eigen huisje toe, dat kan je gewoon echt merken nu zit de keuken erin en hij ziet ons huis ook klaar worden zeg maar, en danis ie op de buurt aan het spelen maar na een uur dan moet ie weer weg omdat ik dan weer ga en dat is heel zielig voor hem maar hij moet nog effe volhouden, hij vraagt ook elke dag of de vloerbedekking al komt.

Hier was het raar weer vandaag, de ene keer zon en dan weer wat frisser, ik ben vanmiddag even met joey naar de s peeltuin geweest en daarna naar ons huis toe. de keuken staat, alleen de deurtjes er nog niet in want dat doen we na de schilder, en ik heb de wc effe schoongemaakt die hebben ze geplaatst vandaag, dus we gaan goed.

vanavond niet kaarten en lekker vroeg me bedje opzoeken heerlijk ik ben moe.

xxxx linda

Ik dacht plots aan jacqy en aan de trouwdatum donderdag. Ik dacht ik MOET even reageren. Lieverd geniet van jullie dag!!!!

@april: en al getest? Ik wist helemaal niet dat jullie bezig waren.

Hier is alles goed. De kleine loopt aan 1 hand, nog even en ze loopt los. Ze kruipt, trekt zich op en loopt langs de kasten en achter haar "rollator" door de kamer. Ze stopt dan bij de katten en gaat tegen ze praten. Ze draagt maat 80-86, maar op een gegeven moment gaat t wat langzamer met die maten. Dan kunnen ze ze even langer dragen. Haar 1e kies is door aan het komen. Verder begint ze de wereld om zich heen steeds meer te begrijpen. Als je bepaalde dingen benoemt dan kijkt ze er naar.
Laatst zijn we voor het eerst met haar gaan fietsen. Heerlijk om te zien hoe ze groeit.
Op het werk gaat het beter. Er zijn een paar goede gesprekken geweest die de lucht weer geklaard hebben. Gelukkig, want die cursus die ik wilde doen, tja het komt er echt niet van. Ik vind het al druk genoeg  met kind, werk, huishouden en sociale contacten. Na een dag ben ik bekaf en wil ik alleen nog op de bank zitten. Vandaar dat ik niet vaak meer online ben.

Hoe is het met Happy?
En met anous?

En linda hoe vordert de verbouwing of zijn jullie al helemaal klaar?
En bambi, hoe staat het ervoor qua werk, al iets nieuws gevonden?
En bieb, bij jouw op kantoor zal het ook nog wel rustig zijn, nietwaar?
En rimke lekker met de kleine gewandeld met dat prachtige weer?

effe snel gelezen.

@bambi: ik hoop ook dat je lang ww krijgt. Zo heb je misschien de tijd om rustig voor een ander huis te kijken en ivm verhuizen enzo.

Dus april was laatst aan het vissen, hahaha. Maar goed ik kan me voorstellen dat ze vroeg begint. De laatste keer duurde het 10 rondes. Ik zou eigenlijk ook al in februari aan het foliumzuur gaan, maar heb ik niet gedaan. Heel raar, maar ik voel me een beetje schuldig dat ik dan niet alle aandacht meer voor de kleine heb. Daarnaast speelt mee dat ik het nu al druk genoeg vind. Misschien als ze loopt. wie weet.

@rimke: maat 74 ging hier ook vrij snel. Ze was nog geen 74 cm toen er al kledingstukken waren die haar niet meer pasten in die maat.  maat 80 is geloof ik ook 3 maanden en maat 86 6 maanden, als ik me niet vergis.

Afgelopen week hadden we logees, was wel heel gezellig, maar ook druk.

Dames, dikke kus en tot gauw.
Woont er trouwens iemand in de buurt van de apenheul?

Ha meisjes!!

Nou, lig al lekker op bed, laptop op schoot en even gechat met fons.

Sterretje: o, dus bij jullie gingen die kleren ook zo hard! Gelukkig, heb ik leuke spullen voor haar, past ze er maar even in. Zo zonde!
Maar goed, maat 80 heb ik niet zoveel van...........maar wel allemaal leuke dingen, zomerkleertjes.
Hebben jullie trouwens veel rokjes en jurkjes? Vind het zooooo onhandig, en absoluut niet charmant bij maudy..........
En toch ook al wel serieus over   een tweede aan het nadenken, kan me voorstellen dat je het druk vind hoor. Ik wil eigenlijk ook wel weer, ben je over 4 jaar uit de luiers en veel vrijer om te gaan en staan waar je wil..............gaan ze al naar school, zijn veel mobieler, kunnen zichzelf wat vermaken............dus van mij mag die tweede al wel komen, maar fons wil wachten totdat ik een vast contract heb. Stop in het najaar met de pil en dan zien we het wel.............hopen maar weer dat het lukt........

Lin: kan me voorstellen dat joey zijn eigen straat mist! Is ook wat voor zo'njochie..........een hele lange vakantie, wel bij opa maar tocch...........

Bieb: wat een toestand nou weer in dat ziekenhuis, wat is dat voor een absurd gedrag van je zwager? Kan me goed voorstellen dat je naar buiten bent gegaan............

Bambi: succes morgen met werken...................denk aan je, jij ook aan mij?? wahahaaha! Wil niet!! Wil van de zon genieten.............maar helaas.

Nou ik ga zo lekker maffen, had in de tuin ook al geslapen vanmiddag, was in slaap gesukkeld en schrok wakker omdat de post op de mat viel. Schrok me de pleuris, was bang dat ik maudy niet gehoord had,   maar die lag nog lekker te slapen!
Meisjes, tot morgen!

O, en sterretje, als de apenheul in Apeldoorn is woon ik daar vlakbij ja.
In Velp wonen wij, vlakbij Arnhem. 20 kilometer bij Apeldoorn vandaan......ga je er heen??

he meiden,

sterretje leuk om te lezen dat bij jullie alles goed gaat..wat vliegt de tijd he, nog een maandje en ze is al weer 1..en loopt al aan 1 hand joh..is dat een goede stimulans zon rollator ? hahah

rimke denk ook aan jou hoor..morgen binnen zitten blegg...

linda fijn de keuken erin en de wc, schiet wel op zo..lekker vroeg je bed in.,

bieb aan de babykamer beginnen, fijn he...
wat stom van je zwager...wat een gedoe weer.

jacqy meid als ik morgen geen tijd zie om te komen...wil je alvast een hele mooie en fijne dag wensen..ga volop genieten..laat alles over je heen komen en geniet geniet geniet van 1 van de mooiste dagen van je leven.

nou ga me bed in, morgen arbeiten...heb nog 2 leuke jurkjes gescoord vanmiddag met een 3/4 legging eronder...voel me toch nog wat onwennig..blote armen en geen vestje om alles te verdoezelen...lang leve me corrigerend topje...tip van april geweest...bij de hema..die maken al een boel strak, maar dunner ben ik niet...dus moeten andere maar de andere kant op kijken of naar me decolete...die is groot zat whahahah.
nou see ya
xxx bambi

goeiemorgen meiden

rimke; lekker vroeg je bed ingegaan gisteren en nog evenmet fons gechat, lang leve de computer in dit geval, en gistermiddag ook even geslapen haaha erg is dat he dat je dan wakker schiet door iets onbenulligs als de post en maudy lagnog lekker heerlijk

jacqy: nog 1 dagje meid kan je de zenuwen nog een beetje aan???

bambi: werkse vandaag hopelijk draait de dag een beetje voor je,en je hebt lekker wezen shoppen en je hebt gelijk hoor als mensen het niet bevalt hoe je eruit ziet kijken ze maar ergens anders heen haha

sterretje; fijn weer eens wat van je te horen en met dekleine gaat het zo te lezen super en loopt al mee aan je hand nu gaat het snel, tenminste dat vond ik en joey wordt alweer bijna 4 jaar,
en gelukkig gaat het op je werk ook weer wat beter dat is ook goed nieuws, en ook al een een tweede aan het denken, heel leuk allemaal.

zo heb weer een roerige nacht achter de rug maar ja ik dacht ik blijf op bed want me hele lijf doet al zeer maar goed zometeen werken en vanmiddag me spaarzegeltjes, en hetwordt mooi weertje dus we zien wel wat de dag ons brengt.

fijne dag allemaal en tot later vandaag

xxxx linda

Goedemorgen!

Lin: werkze meid, het is in ieder geval droog! En weer een kutnacht, zucht.............wou dat ik wat voor je kon doen, ik weet hoe erg het is om slecht te slapen!

bambi: sterkte vandaag, hierna nog maar 5 te gaan en ik hoop op een hele lange ww voor jou...............zeker in de zomer/lente is het heerlijk en voorbereiden voor de verhuizing is ook wat, weten jullie al waar jullie heen gaan??

Nou, maudy had vannacht nachtmerries, lag te huilen in haar slaap, zo zielig. Dus om 12 uur vannacht heb ik haar er even uit gehaald, getroost, ze sliep gewoon verder........zielig!
Nu weer heel lief..........denk dat ze nachtmerries had over haar nieuwe loopstoeltje..........ben eigenlijk niet zo voor loopstoeltjes maar heb het idee dat ze zich verveelt dus dacht dat er maar eens wat verandering voor haar moest komen.
Los zitten gaat steeds beter maar dat doet ze inenen zo wild dat ze weer omvalt............whahaha! Wildebrasje.
Ik breng haar om half 11 weg naar gastmoeder, ik moet om 12 uur in het ziekenhuis zijn...............geen zin!!!

Terug
Bovenaan