Klusbabes 36 !!!

Kan ik morgen die legging terug brengen. Dacht dat ik 86 had, blijk ik 68 vast te hebben. Snel, snel gekeken in de winkel.

@rimke: alleen komende week nog werken en dan gaan we, heerlijk. Jij goedgekeurd, waarvoor?
@phoebe: 16 weken, maar ze gaan ook kijken voor het geslacht? Normaal is dat met 20 weken.
@bieb: ik heb eerlijk gezegd zelf niets gehaald bij miss etam, dus weet t niet. En manlief ziet t niet. Ach ja, bekend verhaal. Wij zien dingen te snel, mannen zijn makkelijker. Ik zou ook weleens een dag man willen zijn. Ervaren hoe ze denken.
@bambi: Wat stom dat ze het over die sollicitanten hebben tegen jou. En ach, is hun probleem, he.

Zo, meisje op bed   met fles achter haar nog niet verschenen kiesjes..........
Fons is naar die vriend waar ik een pleurishekel aan heb, op onze enige vrije avond samen..............ga er lekker vroeg op en hoop dat hij zich heel schuldig voelt........whahaha!
Heeft wel keurig de tuin zaai klaar gemaakt, dus wat dat betreft mag ik niet mopperen maar dan kom ik bij dat opleidingsgesprek vandaan en dan is meisje al wakker, ligt al in de box en dan heeft ze nog geen fruithap gehad...........zucht!! Die krijgt ze al maanden om 15 uur...........kan me daar zo aan irriteren!
En dan met die blubberpoten door mijn pas gezogen huis..............en ga zo maar door, dus bieb..........ik herken je verhaal meis.............zo irritant............

Bambi: sukkels, goed dat je er in meegegaan bent, stoer van je hoor.....nog 4 keer.

Sterretje: Hihihih, iets te kleine leggings gekocht!

Lin: leef je nog??

Ik kruip zo mijn bedje in!! Tot morgen!!

hey meiden

ik ben weer in het land der levenden.
gisteren moest ik werken en ik was dus al voor half 8 aan het werk want ik moest eerst koffie brengen bleek dat ook later gebracht kunnen worden, ik was woest maar goed,
Om 9 uur heben wiij pauze op het werk en ik heb toen heerlijk mijn liga opgegeten en daarna toen ik weer op mijn afdeling was ben ik me toch een partij ziek of beroerd geworden, ik stond te tollen op   me benen en was kots en kots misselijk me buik deed zeer en had last van de diaree maar ook weer niet echt diaree haha, dus ik ben tot kwart voor 11 doorgegaan met werken evengoed en toen kon ik niet meer, ik ben naar me baas gegaan en gezegd dat ik wegging en die zei ga maar snel want je ziet er verschrikkelijk uit, (en bedankt hahaha) ik lag om 11 uur op bed en heb toen evengoed nog om half 1 gegeten en ben daarna weer me bed ingedoken met joey naast me dieuiteraard niet ging slapen en om kwart over 3 ben ik er weer afgkomen en toen ging het weer een stuk beter dan in de ochtend, en tegen de avond gingen me darmen weer heel erg raar doen dus moest toen weer rennen naar de pot en werd weer beroerd maar nu gaat het weer goed gelukkig,

effe kijken of er wat is blijven hangen

rimke; ook niet gezellig zeg dat fons op jullie enige vrije avond naar die vriend toe gaat waar jij niet graag heen gaat, zou ik ook niet leuk vinden. en je hebt het gesprek op je werk weer overleefd en je bent goedgekeurd haha gelukkig maar

bieb; weer geprobeerd zwangerschapskleding te kopen, en vervelend dat je steeds verder weg moet om daarvoor te kijken dat dat niet bij jullie in de buurt is. en dat was een fijne thuiskomst dat je man niks in huis had gedaan, pfff mannen ze leren het volgens mij nooit, heel irritant
en je schoonmoeder kan voor 6 weken in een verzorgingstehuis en vanuit daar kijken ze verder ikhoop voor jullie dat het snel geregeld kan worden scheelt een hoop ellende

phoebe; alweer 16 weken gaat snel, ik zou ook niet zo'n ketting omdoen maar je moet het natuurlijk zelf weten hahah, en jullie krijgen een dakopbouw dat is ook een lekker klusje zeg hahaha.

bambi: echt niet leuk dat ze steeds op je werk gaan zeggen hoeveel sollicitanten er hebben gereageerd, ach meid nog een paar keer werken en dan ben je er vanaf, en er had iemand voor een functie gebeld maar daar schiet je inderdaad niks mee op als die functie het liefst over 3 dagen vervuld moet worden had je inderdaad daar kunnen blijven. hou je rustig en het komt goed.

jacqy; hoe was je trouwdag meid, ben je alweeer wat bijgekomen?

zo ik ga de was buiten hangen, en maandag dan komt de schilder ons huis afschilderen en de behanger komt ook een maandag al, en 29 april zou de vloerbedekking worden gelegd en nou hebben we gisteravond gevraagd   of dat ook al volgende week ,mogelijk is maar heleaas zitten ze dan vol en mocht er eentje uitvallen dan zijn wij aan de beurt dus ik zit al te duimen dat er iemand uitvalt hahaah,
morgen gaan me schoonmoeder en schoonzus boven alles schoonmaken en ik dekasten inrichten, en vanaf woensdag kan ik mijn keuken weer indelen heerlijk heerlijk,
Meiden ik ben er vandoor ik ga me was ophangen en dan naar ons huis toe, ik ben ervamiddag weer eventjes

xxx linda

wow zeg wat een rust hier weer vandaag zeg,
iedereen van het mooie weertje aan het genieten, hier wel een hele harde wind maar ik heb daardoor wel lekker heel veel was kunnen drogen buiten.

Bij mijn huis heb ik de trap en overloop even gestofzuigd morgen gaan ze boven schoonmaken en die vloerbedekking gaat eruit hoor maar al het puin moest er even uit.

bij me pa alles effe schoongemaakt en net even boodschappen gedaan, en zometeen effe naar me schoonouders toe en morgen een verjaardag

xxx linda

@rimke: Zoiets als het hapje van de kleine vergeten daar kan ik   me ook aan ergeren.
Oh ja, was maar 1 legging. Zo leuk, vandaag had ik haar een kort broekje aan gedaan, waarze lekker mee door het huis kroop. Het stond zo schattig.
@linda: druk, druk, druk, wer. Nou ik had het wel gelezen allemaal, maar was druk bezig met de was. Lekker met dat zonnetje. Helaas ging het vervolgens regenen. Alles op tijd naar binnen gebracht, maar niet eens kunnen genieten van het weer

Ik ben bekaf en zou het liefst willen gaan slapen. De kleine wordt echter zo wakker, er moet gekookt worden én ik zou eigenlijk nog weggaan vanavond. bah géén zin.

He meiden!

Heb helemaal niets bijgelezen, maar nummer 35 is volgekletst!! haha

We hebben donderdag echt een geweldige dag gehad! Het weer zat ons onwijs mee, mijn jurk zat goed, en Tom zag er ook prachtig uit!
We hebben daarna eerst foto's in de efteling zelf gemaakt. Helemaal leuk, zitten echt super foto's bij! We krijgen als het goed is maandag of dinsdag de foto's al, dus dan verschijnen ze op hyves! Het was echt geweldig om daar als bruid rond te lopen. Aan alle kanten felicitaties en hulp! haha Mijn zusje en haar vriend waren mee om te helpen echt super!
Daarna even naar de bruidssuite gegaan, wat een geweldige kamer zeg! Om onszelf op te tutten, deo enz.enz...
Toen werden we gehaald door de lakei (zo'n homo in een pakje) en naar de trouwzaal gebracht. De gasten waren al binnen en eerst werd de muziek gestart en ging tom naar binnen. Vervolgens ging ik er met mijn vader achteraan. Want hij gaf mij weg.
De ceremonie was leuk, we hadden een leuke ambtenaar! We hebben JA!!! gezegd! haha
Vervolgens opende de lakei de deur naar de taart en naar het terras (want de zon scheen). De taart was prachtig en we hebben m samen aangesneden.
Er is nog voor ons gezongen en toen met zijn allen groepsfoto's gemaakt! Helemaal geweldig. De lakei heeft er ook een gemaakt, en direct uitgeprint en die hebben we gekregen, wel super anders moet je zo lang op de 1e foto wachten!
Hierna naar de bar, daar lekker wat gedronken en gegeten, en toen ging de 1e helft vna de gasten naar huis.
Met de rest naar het diner gegaan in het restaurant. Daar heerlijk gegeten. Mijn vader heeft nog een speach gedaan, echt schattig! En nog een hoop cadeau's gekregen.
Na het eten nog wat aan de bar gedronken en rond 22.30 uur lekker naar de kamer. En wat daar gebeurd is vertel ik lekker niet!!!!
Was wel gesloopt! haha
De volgende morgen ontbijd op de kamer, ook weer super en toen het park in!
Lange vermeoiende dag volgde. Had al last van mijn bekken, en kreeg ook steeds harde buiken, dat was iets minder. Was echt gesloopt. 's avonds nog naar de sound of music (cadeua vna tom zijn ouders) en we waren om 00.00 uur thuis vannacht!!! Echt in coma gelegen en ben nu een beetje de troep aan het opruimen, en de cadeau's aan het uitpakken. Super leuk!

Meiden, ga even eten maken. kom morgen weer buurten!!!

dikke kus Jacqy!

sterretje; bij jullie regen vandaag, hier gelukkig niet zeg, en je hebt het ook druk gehad en jammer dat er van slapen niks terecht is gekomen vanmiddag,

jacqy; wat een ontzettend mooie dag zeg jullie trouwdag en de dag erna ook nog zo;n drukke dag gehad kan erin komen dat je helemaal gesloopt bent en het is al een vermoeiende dag als je al niet zwanger bent dus laat staan van wel, dus nu ben je een getrouwde vrouw geniet ermaar van.

zo effe bij me schoonouoders geweest en joey mag even dora kijken en dan gaat ie douchen en op bed, morgenochtend vroeg naar ons huis want ze gaan dan schoonmaken en ikmorgenmiddag de kasten weer inrichten.
meiden fijne avond en morgen lees ik weer bij.

xxx linda

goedemorgen,

nou nof ie goed is dat weet ik eigelijk niet...veeeeeeel te vroeg.
soms kan ik behoorlijk geiriteerd raken van Lois, zoals vanmorgen dus..
Heel de nacht ben ik al in weer, omdat mevr. steeds wakker word op der buik..denk dat ik al 4x eruit be geweest...dat niet bevordelijk voor me nachtrust..en nu besluit ze ook nog eens vroeg wakker te zijn...dus ons ontbijt zit er al in...
Dat vroege wakker worden heeft ze van me man, maar laat die nou weer lekker zielig te liggen zijn..voelt zich weer ziek..das al de miljoenste keer in de afgelopen maanden..
Natuurlijk kan me meisje en me man er niks aan doen....maar voel me er wel klote door, want ook als ik me ziek voel word er gewoon van me verwacht te doen wat ik allemaal wel niet moet.
Had er gisteren nog een beetje ruzie over met me man...hij vond het onredelijk dat ik boos op hem was omdat ie zich ziek voelde, nou daarom was niet boos, dat gaf de doorslag..
Ik ben ff met Lois naar het winkelcentrum geweest...heerlijk weer...zeeman leeggekocht, en er was een groot terras neer gezet en er draaide een dj een paar heerlijke platen waar Lois en ik vrolijk van werden...Toen ik goed keek zag ik dat me ex de dj was, maar dat ff terzijde hahah.. Had gewoon zin om ff op het terras te zitten met me man...maar die lag voor pampus op de bank...ach en daar word ik soms echt verdrietig van...er moest nog gezogen worden en ik moest soep maken, want we kregen visite en ik had al alle boodschappen in me uppie gedaan, 2 wassen gedraaid...en wat doet hij ??
Ohja is wezen trainen met de hond, dat ging dan wel...
Ik wil helemaal niet afgeven op me man, maar het is soms echt een watje..laat alles maar van mij afhangen en heeft af en toe echt een schop onder zijn reet nodig....en als ik dan boos word dan word hij dat ook en is het net een klein jong zo koppig...zucht...mannen....

jammer van het mooie weer, maar als Lois zo weer naar bed ga, ga ik ook en is ze lekker van me man, als ze weer wakker word, dan blijf ik tot de middag slapen...heb er krap 5 uur gehad en das te weinig, moet morgen ook gewoon werken dus..

zag alleen linda voorbij komen gisteren geloof ik..wel rustig..
als er meer waren, ben het helemaal kwijt.....wil slapen...maar Lois voorlopig nog niet..

xx bambi

Terug
Bovenaan