hey meiden
ik ben weer in het land der levenden.
gisteren moest ik werken en ik was dus al voor half 8 aan het werk want ik moest eerst koffie brengen bleek dat ook later gebracht kunnen worden, ik was woest maar goed,
Om 9 uur heben wiij pauze op het werk en ik heb toen heerlijk mijn liga opgegeten en daarna toen ik weer op mijn afdeling was ben ik me toch een partij ziek of beroerd geworden, ik stond te tollen op me benen en was kots en kots misselijk me buik deed zeer en had last van de diaree maar ook weer niet echt diaree haha, dus ik ben tot kwart voor 11 doorgegaan met werken evengoed en toen kon ik niet meer, ik ben naar me baas gegaan en gezegd dat ik wegging en die zei ga maar snel want je ziet er verschrikkelijk uit, (en bedankt hahaha) ik lag om 11 uur op bed en heb toen evengoed nog om half 1 gegeten en ben daarna weer me bed ingedoken met joey naast me dieuiteraard niet ging slapen en om kwart over 3 ben ik er weer afgkomen en toen ging het weer een stuk beter dan in de ochtend, en tegen de avond gingen me darmen weer heel erg raar doen dus moest toen weer rennen naar de pot en werd weer beroerd maar nu gaat het weer goed gelukkig,
effe kijken of er wat is blijven hangen
rimke; ook niet gezellig zeg dat fons op jullie enige vrije avond naar die vriend toe gaat waar jij niet graag heen gaat, zou ik ook niet leuk vinden. en je hebt het gesprek op je werk weer overleefd en je bent goedgekeurd haha gelukkig maar
bieb; weer geprobeerd zwangerschapskleding te kopen, en vervelend dat je steeds verder weg moet om daarvoor te kijken dat dat niet bij jullie in de buurt is. en dat was een fijne thuiskomst dat je man niks in huis had gedaan, pfff mannen ze leren het volgens mij nooit, heel irritant
en je schoonmoeder kan voor 6 weken in een verzorgingstehuis en vanuit daar kijken ze verder ikhoop voor jullie dat het snel geregeld kan worden scheelt een hoop ellende
phoebe; alweer 16 weken gaat snel, ik zou ook niet zo'n ketting omdoen maar je moet het natuurlijk zelf weten hahah, en jullie krijgen een dakopbouw dat is ook een lekker klusje zeg hahaha.
bambi: echt niet leuk dat ze steeds op je werk gaan zeggen hoeveel sollicitanten er hebben gereageerd, ach meid nog een paar keer werken en dan ben je er vanaf, en er had iemand voor een functie gebeld maar daar schiet je inderdaad niks mee op als die functie het liefst over 3 dagen vervuld moet worden had je inderdaad daar kunnen blijven. hou je rustig en het komt goed.
jacqy; hoe was je trouwdag meid, ben je alweeer wat bijgekomen?
zo ik ga de was buiten hangen, en maandag dan komt de schilder ons huis afschilderen en de behanger komt ook een maandag al, en 29 april zou de vloerbedekking worden gelegd en nou hebben we gisteravond gevraagd of dat ook al volgende week ,mogelijk is maar heleaas zitten ze dan vol en mocht er eentje uitvallen dan zijn wij aan de beurt dus ik zit al te duimen dat er iemand uitvalt hahaah,
morgen gaan me schoonmoeder en schoonzus boven alles schoonmaken en ik dekasten inrichten, en vanaf woensdag kan ik mijn keuken weer indelen heerlijk heerlijk,
Meiden ik ben er vandoor ik ga me was ophangen en dan naar ons huis toe, ik ben ervamiddag weer eventjes
xxx linda