Klusbabes 36 !!!

He meiden!

rimke, wat een goed nieuws zeg! Wat zul jij in spanning hebben gezeten. Nu maar laten weghalen toch? Is t maar weg...
En wat kut dat je opeens avond dienst hebt! 4 achter elkaar.. moet er niet aan denken!

Lin, joey stout geweest. maar goed dat je laat zien wie de baas is! haha
en wat balen van die lekkage. daar zit je nu echt niet op te wachten! Toch niet ook in de aanbouw he?

Bieb, wat moeier dan eerst, nou ik ook hoor! Alhoewel ik vandaag een goede dag heb.

Zo, ben heel actief vandaag! Heb eerst de babykamer verder opgeruimd, en een hoop naar grofvuil gebracht. Is nubijna leeg, moeten allene nog wat spullen naar de kelder gebracht worden, maar dat is te zwaar voor mij alleen...
Verder het achterbalkon opgeruimd, en geloof mij, dat was een zooi! nog gipsbetonblokken die er lagen, en nog meer troep. dus kan er nu weer lekker zitten.
Verder even bij de ha mijn hb laten prikken, omdat ik me zo moe voel de hele tijd. was netjes, 6.9. bijmij is ie altijd rond de ondergrens... dus voor mij prima!
Straks nog ff 5!!!! wassen vouwen, en dan de kleding kast opruimen. lekker bezig! haha

x jacqy

hey meiden

bieb; tot 8 uuur vanavond werken jakkes, en morgenavond trakteer je je schoonmoeder op een sorbet datis wel lief van jullie, en je bent wat vermoeider kan ook door de verkoudenis komen maar ook gewoon omdat je verder in je zwangerschap zit en toch de zenuwen van weer solliciteren enz. dat merk je gewoon

jacqy: zo jij lekker een actief dagje vandaag zeg, en je kan weer op je achterbalkon zitten hahha, en de babykamer ook helemaal ruim bijna dat is lekker zeg. en ook jij bent vermoeider dan anders neem je rust.

Zo tom zijn oom die zou komen voor die lekkage te bekijken maar die is er dus nog steeds niet, ik zei al tegen tom dat ie moest bellen want hij geeft voor vanavond en morgen weer een hoop regen op en anders slaap ik ook niet vannacht. Ik heb ook al de hele middag pijn in me hoofd niet normaal meer, en ik heb nu net een asperine genomen, Vanmiddag heb ik effe 3 kwartier in bad gelegen en daarna ben ik lekker naast joey op bed gekropen die lag op ons bed dvd te kijken
ga nu effe een broodje eten, lekker aardbeien op brood jammie hahhah

Ik ben er vanavond waarschijnlijk niet want de kapster komt tom en joey knippen, ik sla deze keer even over, misschien tot vananvodn en anders lees ik morgen weer bij

xxx linda

goeiemorgen meiden.

zo heb weer lekker geslapen vannacht wel kort haha, we lagen er om 11 uur in gisteravond we hadden visite.
Me schoonouders kwamen en tom zijn oom is uiteindelijknog wezen kijken wat de oorzaak kan zijn van de lekkage en toch het lood, dus hopelijk wordt dat vanmiddag verholpen.
daarna kwam tom zijn nicht en haar vriend nog op visite ach wel even gezellig.
Ga nu effe een broodje eten en boodschappen doen en bij me pa effe de wc's schoonmaken de rest mag ie zelf doen.

xxx linda

hoi meiden,

blegg wat een vies weer zeg..word daar altijd een beetje sago van..

lin lekker geslapen maar wel wat kort...elk uur dat goed is is meegenomen he..

had gisteren nog wat gelezen, zit te denken wat bieb, jacqy en rimke schreven...hahah heb ze gezien..maar wat..

ohja rimke was in alle vroegte opgestaan en de hele reutemeteut,,,had je avond dienst..das ff een domper op je vroege opstaan..

bieb moest tot laat werken geloof ik en mocht bedenken wat ze gingen eten ahah

jacqy was heel goed bezig met de komende babykamer en kledingkasten en balkon hahah..van die goede dagen kan je nu indd goed gebruik maken..

gisteren me vriendin op viste gehad...gezellig...op de achtergrond vriendjes politiek kijken, eurovisie.....echt we hadden het kunnen weten..
vanacht beroerd geslapen...bleef maar dromen over brand in de wijk...dat ik nog net tijd had om wat tassen te vullen..en wat ik dan mee moest nemen...brrrrr

vandaag weer niet zon zin..net gezogen en de was gevouwen...meisje ligt weer te slapen..als het straks droog is wil ik om half 12 ff kijken bij het gemeentehuis voor een trouwerij..was een paar jaar terug een vriendin van me...maar nu wil ze weer contact..ze heeft al weer contact met mijn vriendin die gaat vanaaf ook naar de bruiloft enzo...en ze is momenteel een week of 12 zwanger geloof ik...en ach het is aan het eind van de straat, dus als het droog is heb ik meteen ff een wandeling..

denk dat ik zo foto's ga plakken...als het lukt zo met lois als ze wakker is..
vanmiddag breng ik Lois bij me ouders..wij gaan vanaaf eten met Len zijn werk, dus ze passen op..ik doe dat al voor haar eten, dan kan ik op me gemak douchen en tutten enzo..

xx bambi

hallo dametjes,

hier een berichtje van iemand die lekker gaat relaxen vandaag

Net als jacqy moet hier ook de babykamer nog gedaan worden. er staan nog wat spullen in die weg moeten of verplaatst, maar kan ik ook niet alleen, en dan verven. Maar dat doen we volgend weekend, toch lang weekend. Mannetje gaat nu eerst de kast afverven.

Net beetje gestofd en gezuigd maar nergens anders zin in.Misschien dat ik vanmiddag wel even de auto van binnen ga zuigen, smerige zooi. Heb volgens mij vorige week de ramen beneden gelapt, omdat ze zo vies waren van de kozijnen schuren, maar nu weer een teringzooi. Nou, volgende week maar hoor

Hier is t wel redelijk weer. ZOnnetje komt af en toe voorbij. Ga alleen de deur uit om even lasagna te halen, verder niets. Heerlijk. En als vriendin belt ofzo, ga ik ook nergens heen, lekker puh (hoezo dwars???)

gister nog op tig sites van uitzendbureaus gekeken, maar geen werk te vinden

hmm wie had t hier over aardbeien? ga ik zo ook maar op brood eten, lekkerrrrr

vraag me eigenlijk af hoe t met Anouschka enzo is...

irriteer me  zo he  Vorige week flink onkruid tussen de stenen weggehaald(met een mesje!!) en nu alweer terug. Die onkruidverdelgers helpen ook nooit. Iemand nog tips??? wel beetje milieuvriendelijk graag....

kom vanmiddag nog wel ef buurten

hey meiden

wat een rust weer hier vandaag zeg,

bambi: ben je nog naar het stadhuis geweest vandaag? en een lekker rustig dagje gehad, moet kunnen

bieb; Ook je kinderkamer nog niet in orde, je hebt nog tijd zat hoor. en nergens zin in vandaag hahaha zal wel aan het weertje liggen, hier is het tenminste nu weer flink aan het regenen,   Ik ben ook heel benieuwd hoe het met anoeska is enz. dat vroeg ik van de week ook al ze is er al een tijd niet meer geweest wel jammer.
En geen geschikte vacatures kunnen vinden op het internet dat is wel balen

Zo me tante en me nicht zijn net weg die waren effe op visite, Morgenavond gaan we uiteten met me schoonouders en me pa, om me schoonvader en me pa te bedanken voor alle hulp met de verbouwing, hoe moeten we ze anders bedanken.
Voor de rest geen nieuws, ikhad vanmiddag flinke buikpijn maar ik heb weinig tijd gehad om te rusten dus heb toch een uurtje even kunne liggen op de bank en toen zakte het weer, maar goed vanavond weer liggen.

xxx linda

goeiemorgen meiden

zo heb heerlijk geslapen vannacht af en toe wakker om te plasseen, en me hele lijf doet zeer, ook me liezen als ik me omdraai enz. in bed, maar goed hoort erbij moet ik maar denken.
We hebben een aantal wolkbreuken gehad nog gisteren pffff wat kwam daar een regen uit niet normaal meer, maar geen lekkage meer gehad, want er stond ook geen wind en de regen viel loodrecht naar beneden. Nu is het prachtig weertje en als je het moet geloven kan je vanaf woensdag je bikini weer aan.
Tom gaat zometeen effe kijken hoe de lekkage verholpen kan worden. ik ben benieuwd

xxx linda

Terug
Bovenaan