Klusbabes 36 !!!

ja linda ik las net ook de mail over het forum..die gaat maandag en dinsdag ofline en dan woensdag helemaal vernieuwd, maar of de Klusbabes nog bestaan dan   ???
er staat dat de mama en de aankomende mama's gesheiden gaan worden, wie bepaald dat ???

Meid ik wil je heel veel succes wensen morgen, dat het een voorspoedige bevalling mag worden..zo rond de middag lijkt me lang zat, je 2e ventje ....sterkte en tot snel.

jacqy een goeie groei echo dat mooi..doe rustig aan , niet te druk, omdat het druk is op je werk he.

bieb veel succes met al die spullen vanaaf.

ben alleen vanaaf, Len moet verder met zijn auto..die stomme apk..en zijn claxon werkt niet en das een rot klus..
Lois was stront vervelend..ik was na het eten de over aan het schoonmaken en Lois zat alleen maar te janken..toen ik klaar was en ze uit de box mocht was het over..toch om 19.15 gaan wassen en toen hebben we nog 10 minuten bumba gekeken, ze vind dat zo leuk he..zat ze op schoot met der knuffel lap van phoo en der speen, kwart voor 8 lag ze..heb toen snel even gedoucht en toen moest ik haar nog een keer neerleggen en toedekken want ze had phootje uit bed gegooid..daarna niet meer gehoord..de hitte maakt der moe..het is 29 gr op der kamertje niet normaal meer..smorgens ik het daar lekker koel, maar vanaf een uur of 3 tot savonds laat staat de zon er vol op..gelukkig nog maar een 1.5 maand a 2 maanden dat ze daar ligt.

heb net een heerlijk bakkie chappaccino op, of hoe je dat ook schrijft. jammie
en ga nu lekker tv kijken.

xx bambi

jezus klote forum, had een heel bericht voor rimke, maar alles weer weg omdat ik een emoticon wilde plaatsen.
ff kort..leuk de reactie op je werk. klote van je migraine, spanning ? per wanneer nu ander werk ?
maudy zonder slaapzak. met Lois niet raadzaam, dan klimt ( lees valt) ze uit bed..ik heb een kleine houdini,die komt soms ook uit der slaapzak zonder de rits open te maken, is gewoon iets te ruim hoor hahah

nou ga ik tv kijken.heb lamme vingers van het typen.
xxx bambi

Goedemorgen meiden!

Lin, ik wil je heeeeel veel succes wensen vandaag. Als het even meezit heb je vandaag je kleine man in je handen! Ik denk aan je!

Verder niets gelezen, sorry!!

Ga aan t werk.

kus jacqy

Linnie, lieverd, succes vandaag he! Ik denk aan je, heb zelf een avonddienst dus zal in de loop van de dag even komen kijken op het forum of je al wat hebt laten weten!
Nogmaals, ik denk aan je, hou je goed. Vanmiddag lekker je mannetje in je armen!

Linnie; heel veel sterkte en succes vandaag, hopelijk jullie nieuwe mannetje in je armen en anders zeker morgen!!!!

Rimke; of ik heb er heel erg over heen gelezen of ik heb zwangerschapsdementie;nieuwe baan????

Bambi; ik denk dat ze onze forums bij de niet zwangeren zetten, misschien is het nu de tijd om een nieuwe forum bij de zwangeren/mamas te zetten? er zijn een aantal die nog niet zwanger zijn, maar die komen ook niet zo veel meer buurten (niet negatief bedoeld)

nou lekker dan. zouden tussen 10.15 en 2.15 lamp bezorgen, komen ze ten 1e half uur eerder, was maar net gedoucht, en weer de verkeerde lamp!!!! is de 2e x. Nu gaan ze opnieuw bestellen, maar weet niet of ik t nog wel via hun wel, en ze geven maar korting of een kortingsbon ofzo

nu ga ik ef de badkamer schoonmaken, doe ik normaal voor t douchen (ook niet logisch eigenlijk haha), maar wilde gedoucht zijn voordat die bezorgers kwamen.
Heb wel al vaatwasser leeggehaald, en 3 wassen opgeruimd + rest van rondslingerende kleding.

Gisteren wagen en maxicosi gekocht, zag er goed uit, totaal 65 euries. Alleen thuis kreeg ik spijt haha, vond t toch maar smerig van een ander en vond de kleur van zak van buggy niet mooi (geel), rest zwart/grijs.maar goed, heb alles losgehaald wat los kan en gewassen, dus nu weer lekker frisjes, en die zak kan ik verwisselen, dus geen probleem.

gordijnen niet besteld, wilden eigenlijk bij Leenbakker, maar gingen toch eerst naar Hema, had ook mooie gezien, maar twijfelden. Wil wit, maar leek beetje grijs, Ga vandaag bij andere Hema staaltje lenen om te kijken of het nu echt wit of grijzig is (staat op dat t wit is), en dan bestel ik t morgen definitief. Wel gaan we vanavond nog even naar Leenbakker om daar nog te kijken.
En gingen voor bed kijken, is die zaak dicht!! terwijl echt op de folder staat dat ze donderdag tot 9 uur open zijn! irritant, nu gaan we maandag of dinsdag., Dus uiteindelijk nog niet veel gehaald. Oja, wel schattig zwemluierbroekje voor 3 euries en 10 hydrofieldoeken voor 3 euries

Zo, ga snel badkamertje doen, daarna even snel naar Hema, en dan lekker niksen vandaag.

goedemorgen meiden,

Linda volop aan het bevallen momenteel.

Rimke een avonddienstje en toch al vroeg op ?

jacqy werkste vandaag.

Bieb toch de wagen gekocht.,joh nu ie gewassen is ie vast schoon toch. das een slotje hoor 10 hydrodoeken voor 3 euro. sopse he

nou ben hier helemaal uit me ritme, me meissie besloot uit te slapen, want ik werd half 10 wakker, schrok helemaal en kon me nog aankleden en opmaken voordat ik Lois hoorde, we zitten nu aan het ontbijt...ben er echt ff van slag van..
Straks maar de boodschappen doen, normaal had ik die al binnen en lag Lois weer op bed voor der slaapje hahaha..het zal wel, deze dagen zijn zeldzaam, en moet zeggen dat ik brakker ben dan normaal..

gisteren kreeg ik onverwacht nog een vriendin op viste, die is pas weer vriendin met me geworden, ze is nu 18 wk zwanger..maar die kwam ff een babbeldje halen en over het vrijgezellenfeest van zaterdag van mijn vriendin, ook haar vriendin hahah.. snappie hem nog. alleen ik zat gedoucht in een top en een flubber broek en zonder make-up hahaha, dat zien maar weinig mensen van me . ach was wel ff gezellie, lekker buiten gezeten.

nou ga me yoghurt opeten en dan een lijstje maken..

xxx bambi

Hey allemaal,
lang geleden dat ik hier was. Maar zag op linda haar hyves dat ze bevallen is van een zoontje. Op hyves kunnen jullie zijn naam lezen. Ik weet niet of ze dat bekend wil hebben. Berichtje was al van vanochtend 8uur.
Groetjes, Linda

heb net ff een bericht op der hyves geplaatst..zou het dan toch vanacht gebeurd zijn..Wel fijn dat het dan uit zich zelf is gegaan, dat inleiden is toch vervelend...i know hellaas..

ben verrot...zweet me een otter en ben helemaal slappies..voel me gewoon niet fit..de boodschappen zijn binnen maar verder doe ik vandaag maar niks..geen zin om te soppen..heb net de zwabber en een dweil door de kamer gegooid, het is best..Lois zit aan der boterham en ik heb net een heerlijke koude macciato op...vind dat zo lekker.. nw verslaving net als ice thea ligt met een ijsklontje en een schijffie citroen, jammie...

straks de hond uitlaten en dan Lois naar bed...we schuiven een beetje..en dan ga ik denk ff lekker op de bank een filmpie kijken ofzo..

xxx bambi

Terug
Bovenaan