KLUSBABES 6 !!!

hier een berichtje van suusje van vorige week

Hoi meiden nr 5 alweer!!

Hoe is het met jullie? Jullie zullen vast wel gemerkt hebben dat ik een tijdje afwezig was op dit forum....Had even wat tijd voor mezelf nodig om mn gedachte ergens anders op te zetten. Maar dat is natuurlijk niet gelukt! We zijn onder tussen heerlijk op vakantie geweest. En lekker de tijd gehad om van elkaar te genieten. Helaas hadden ze ook op grancanaria geen vruchtbare grond want ik ben alweer ongi geworden en zit nu alweer in de 6e ronde. Ik ga deze maand beginnen met ovulatietesten. Ook weer erg spannend allemaal! Ik hoop dat jullie het me niet kwadelijk nemen dat ik opeens niets meer van me liet horen.

x suuz  

zoals je kan lezen is ze pas geweest, weet alleen niet wanneer ze ongie is geworden we zetten haar maar op rood

zo zijn we goed, of zijn we goed whihihihi.
nou nu dit is opgelost ga ik lekker naar me bedje (op de grond hihihi)
nog 2 nachtes dan lekker op me nieuwe bedje.

slaap lekker meiden

xxxx Bambi

Volgens mij heeft ze nu ook zelf een topic geopend of is dat een andere suuzje? Er staat zoiets als rond de 20 en moeder willen worden ....

We zijn super !!!!!!! whahaha. Slaap lekker meisje en tot morgen ......

Dikke  happy

Lieve meiden, ga ook mn mandje zo opzoeken .... tot morgen

xxxxxxxxxxx happy

zo meiden

had weer een boel bij te lezen zeg, en nr 6 alweer super hahaha

Bezig bijtje : ook er weer gezellig meid, en jeetje een blaasontsteking net na een nierbekontsteking, het zit je wat dat aan gaat niet echt mee meid, beterschap

Linda; gelukkig dat je weer wat bent opgeknapt, hopelijk blijft dat zo

Bieb: ik heb ook die testen in huis die jij ook hebt besteld, ik wil morgen beginnen zal mij benieuwen

Happy: 3 baiylies (ik weet niet hoe je dat schrijft ahah) over 3 dagen dat is netjes

Bambi: ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, en dat afwachten is gewoon verschrikkelijk, maar probeer er ook in ieder geval rekening mee te houden dat je lichaam je voor de gek kan houden, ik wil je niet ontmoedigen meid maar dan is de klap hopelijk niet zo erg als je wel ongi wordt, ik duim voor je meid

en iedereen die ik vergeten ben, sorry maar het was wel wat om bij te lezen
Zo ik ga boodschappen doen en lekker goulash maken,
Iedereen een fijne dag en tot vanmiddag, vanavond ben ik er niet want we gaan weer eens met alle vriendinnen bij elkaar ergens een koppie thee drinken

xxx linda

Terug
Bovenaan