KLUSBABES 6 !!!

ha meiden,

wat leuk zeg nummer zes ik ben er niet overal bij geweest maar laat af en toe wat van me horen hoop niet dat julllie het erg vinden

groet knuf marianne

hoi, hoi..

nou zieke allemaal heeeel veeel beterschap!!!

gisteren zei ik dat ik ongi klachten had, maar dat heeft maar een paar uur geduurd, en savonds was het over..
en nu is er ook niets meer aan de hand..
gisteren als ik moest plassen kwam er soms wel nog een heeeeel klein beetje oud bloed mee, maar echt heeeel erg weinig maar..
Ik hoop echt dat het wat betekend, ik hoop gewoon dat alle meiden van dit topic nu gewoon zwanger mogen worden,,

weten jullie soms of je een innesteling kunt voelen, ik heb gegoogled en soms zeggen ze dat je het voelt en soms ook weer van niet.. dus ik weet het ook niet meer~!!

kus XXXXXXXXXXX

hey kleintje

ik heb effe op de roze wolk gekeken maar voor jouw wordt het inderdaad spannend een zondag is je nod, ik hoop voor je dat ie niet komt, en wat die innesteling betreft, ik kan je ook niet helpen, ik weet niet of je dat voelt

xx xlinda

Goeiemorgen meiden,

Zo lekker vandaag en morgen nog vrij. Ga proberen  een beetje rustig aan te doen want, het weekend heeft er aardig ingehakt  Toen mn mannetje vanmorgen weg ging zei hij ook al  ..... springding doe je een beetje rustig vandaag whahaha.

Linda; gezellig hoor een avondje met meiden onder elkaar. Klets je toch over andere dingen he ........ Kan ik trouwens vanmiddaag aanschuiven, vind goulash echt heerlijk

Kleintje; wordt idd spannend voor je he meid. Laten we het hopen ..... op dit moment zitten de klusbabes volgens mij op vruchtbare grond  Zal voor je duimen

Bezig bijtje; geeft toch niet als je maar af en toe langs komt, het is geen verplichting. We zien je af en toe wel voorbij schuiven haha

liefs happy

Hey bezig bijtje,

Zie nu pas dat je ook vlak bij je nod zit !!!!! Succes meid, zal ook voor jou duimen. Het mag nu wel eens raak zijn he, zag dat dit al je 15e ronde  is. Succes.......

kus happy

ha meiden

was gisteren wat grieperig vandaag nergens meer last van
best apart.
 vandaag moet ik weer naar het ziekenhuis voor die vervelende ontsteking
woensdag is mijn nod maar ik heb een best wel raar gevoel in m'n benen bij m'n liezen
hoop dat het nu raak is
ik ga er trouwens maar niet vanuit want anders is het weer zo'n teleurstelling
ga vandaag maar blijven plakken hier denk ik

knuf m

ha happy

goede morgen
bedankt voor je opbeurende bericht

ik hoop het ook dat het snel raak is

grt m

Hoi bezig bijtje,

Gelukkig voel je je weer wat beter !!!!! Je zit de laatste tijd wel in de hoek waar de klappen vallen he. Laten we hopen dat er voor jou na regen, zonneschijn komt !!!!!!!!!

liefs happy

Terug
Bovenaan