KLUSBABES 6 !!!

hey happy

schuif maar aan met de goulash er is genoeg haha

bezig bijtje:  inderdaad weer spannend voor jouw een woensdag, en ronde 15 al jeetje he dat gaat ook niet in je kouwe kleren zitten meid, ik hoop het zo voor je

xxx linda

Meiden, ga er vandoor, ff boodschappen doen!!!! Tot vanmiddag .......
Ik hoef niet zo veel te halen want, vanmiddag eet ik bij lin whahahaha
Je bent wel gastvrij hoor lin..........

liefs happy

dit gaat niet over zwanger worden maar ik lees net op de site van de telegraaf dat volendam weer in het nieuws is met het drugsgebruik daar wordt je ook doodziek van hoor, net of iedereen in volendam gebruikt, nou ik dus niet ik ben anti drugs, maar ze doen nou net of er ergens anders niet wordt gebruikt,
Moest ik effe kwijt haha

xxx

ha happy succes met boodschappen doen en nee het zit me allemaal niet mee misschien heeft het wel een bedoeling allemaal

ha linda het begint zo inder hand voor mij bijna normaal te worden iedere keer ongi te zijn tewijl je het liever niet wilt gek he

ga zo m'n ma maar eens bellen om gezellig boodschappen te doen x

hey happy

iedereen mag bij mij eten dat vind ik gezellig het is hier gewoon altijd de zoete inval, maar soms heb ik wel eens zoiets van nu even niet, maar ja

bezig bijtje: ik vind je toch wel positief hoor meid, ik heb voor mijn eerste ook een jaar werk gehad voordat ik zwanger was, maar op een gegeven moment werd ik er wel moedeloos van , ik hoop echt voor je dat het dit keer raak is

xx linda

hoi meiden,

word net pas wakker en ja hoor pijn in me buik. En ik ben zon gammel persoon sóchtends niet   normaal meer. moet straks ff het strijkijzer pakken om die kreukels uit me gezicht te vouwen. pffff.

linda en dan begin jij over goulasch op de vroege morgen . bbbmmmoooeggg.  moet bijna kotsen.hihihi

bezig bijtje, hopen dat het raak iis hoor. en veel succes in het ziekenhuis.

ik moet vandaag schoonmaken en heel veel strijken grrrr. en heb helemaal geen zin. pfff

xxx Bambi

bezig bijtje: veel plezier samen met je moeder vandaag

ik ga stoppen want mijn pa komt zometeen even op de koffie, ik kom vanmiddag nog eventjes buurten enne happy de goulash komt eraan haha

xxx linda

goeiemorgen bambi

Ik zou echt haast denken dat raak is bij meid ik hoop het zo..
en vooral bij het denken aan goulash en je wordt al misselijk .hhahahah
Ik moet ook een berg strijken vandaag maar dat doe ik wel als joey op zijn bedje ligt, dan kan het in alle stilte haha

meid sterkte nog een paar daagjes en dan heb je zekerheid

xxx linda

Terug
Bovenaan