KLUSBABES 6 !!!

he linda, ik hoop het ook zooooo erg! hihi.. maar zoals gewoonlijk.. ik ga nog nergens van uit! Gelukkig gaat de laatste week tot nod best snel want ik sta helemaal volgeboekt! haha

Liefs Jacqy

renee : inderdaad we willen in deze maand zo min mogelijk  zien en zoveel mogelijk  zien

jacqy : dat scheelt wel hoor als je er gewoon de hele week niet bent, heb je in ieder geval een afleiding

xxx linda

omdat ik vanmorgen 4 uur lang niet mocht plassen ben ik dat sinds vanmiddag goed aan het inhalen haha ik moet nu alweer ben er net af haha

xxx

Wat fijn, heb het idee dat jullie behoorlijk optimistisch zijn, dat helpt!

hey april

als je je hart wilt luchten omdat je er doorheen zit of boos bent of wat dan ook dan mag dat hier natuurlijk ook, want wij kunnen ook af entoe effe lekker klagen al is het over onze mannen hahaha, en we proberen natuurlijk wat het zwanger worden betreft zo positief mogelijk te blijven maar dat gaat natuurlijk niet altijd

xxx linda

ha meiden nog steeds geen  dus maar hopen dat het dan  is nog maar weer een paar dagen wachten

zullen ze bij de consumenten bond geen lijst hebben voor de beste zw test????????
ik ga zo eens kijken o ja gtst begint zo ga ik eerst nog even kijken

allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes echt super gaaf

wij wachten hier ook heel erg duimend af

ik bid zelfs of het mag van god.

groet knuf marianne.

ha meiden nog steeds geen  dus maar hopen dat het dan  is nog maar weer een paar dagen wachten

zullen ze bij de consumenten bond geen lijst hebben voor de beste zw test????????
ik ga zo eens kijken o ja gtst begint zo ga ik eerst nog even kijken

allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes echt super gaaf

wij wachten hier ook heel erg duimend af

ik bid zelfs of het mag van god.

groet knuf marianne.

Hey Linda,

Thanks, het ging eigenlijk best goed. Een paar weken geleden op vakantie geweest en dat heeft wel goed gedaan. Deze week zat ik er inderdaad wel weer doorheen, door het nieuws van die vriendin.
Nu maar eens even GTST kijken!
Groetjes

Terug
Bovenaan