KLUSBABES 6 !!!

jeetje meiden,

jullie kunnen kletsen, sorry heb niet alles kinnen lezen het was gewoon te veel , heb er de tijd niet voor hellaas.

Maar bezig bijtje jammer van je nega test. laten we hopen dat je gewoon te vroeg was oke.

rimke, jij met dat eten hahaha. was erg grappig en lekker. hihih

April welkom in ons midden, zie dat je al aardig ingeburgerd ben hihih.

jacqy veel plezier met die loop van het weekend als ik je niet meer spreek een super goed doel trouwens.

pip vanvond je nieuwe bed jeeee.

sorry andere meiden, maar ben er gewoon niet goed bij met me hoofd. ik denk aan jullie allemaal, maar weet het gewoon niet meer, volgende keer maak ik aantekeningen .hihih

vanavond krijg ik visite, dus niet teveel kletsen (gattver visite, ga liever slapen.

mieden ga ff een bakkie doen en werken. miss tot vanmiddag, ben ik weer in me remie hier.

xxxx Bambi

Goeimorgen lieve meiden,

Bezig bijtje en april , succes vandaag, hopen dat de rd s wegblijven he meiden ...... zal voor jullie duimen !!!!!

Bambi; wat klote dat je je zo rot voelt zeg !!!!! Zou het idd komen door het stoppen met roken of zou het iets anders zijn Wel een beetje lief zijn voor je hondje hoor .... het is tovh dierendag !!!!! Sterkte meisje ....

Pip; joehoe, lekker je nieuwe bed vandaag !!!!! Slaapt niet he met je matras op de grond .....

liefs happy

hallo daar

alles verder ok??

he bambi missschien word het wel super gezellig vanavond maak er wat van he meis zal aan je denken vandaag

ik kan trouwens bijna niet wachten om nog een test te doen maar ze zijn zo duur om ze   zomaar even tussen door te doen en m'n ochtend urine is natuurlijk al weg nou gezellige dag allemaal en tot gauw weeer

grt m

goeimorgen meiden

haha ik zie dat het woord sinterklaas en volendam bij mij al zegt waar ik werk haha ik vond het wel grappig de reacties nadat ik had gezegd dat ik bij bart smit werk haha

Bezig bijtje: misselijk ???? zou het misschien toch raak zijn ooo ik hoop het zo voor je meid, en die test wat jij zei daar heb ik nog nooit van gehoord, ik teste met clearblue of een goedkoper merk, predictor of net wat de drogist had liggen, hopelijk test je van het weeekend positief , succes meid

April: spannend spannend meid, ook voor jouw hoop ik echt dat de rd's wegblijven en dat je positief test

Bambi: je kan je zo voelen door het stoppen met roken, maar ik hoop natuurlijk dat het door wat anders komt

Sterretje: gelukkig dat je misselijkheid een beetje onder controle is   hopelijk blijft dat zo

Happy: werkse meid

Meiden ik ga weer verder, ben bij mijn pa aan het schoonmaken, ben er vanmiddag weer eventjes

xxx linda

He meiden,

Bambi: wat akelig dat je je zo rot voelt, hoop voor je dat het voor een heel goed doel is.....
Pip: hoop dat je vannacht wat beter slaapt in je nieuwe bedje, hoera!!!
Sterretje: Heb ik ook! mijn darmen zijn zo opgezet dat ik eigenlijk mijn broeken niet meer aan kan, zit echt niet lekker meer, alles doet me zeer, dus........heb ik gisteren bij de wehkamp twee positie broeken besteld.............met 5 weken en het kan me geen moer schelen, ik wil me gewoon lekker voelen en niet in een broek geperst!

Ik heb een nogal beroerde nacht achter de rug, zeer slecht geslapen, hele gevoelige buik en een beetje krampjes en steekjes. Ach, het hoort er allemaal bij maar een beetje slapen vind ik wel fijn. Gelukkig ben ik vandaag vrij, ga ook helemaal niets doen, beetje op de bank hangen en hopelijk nog een beetje bijslapen..........
Ik ga zo eventjes douchen en dan hoop ik dat zo mijn nieuwe broeken komen, en dat die een beetje passen.
Ik ga eerst nog even een crackertje naar binnen werken, ben misselijk, heb helemaal geen honger!!! Maar goed, even de tanden op elkaar!!1

Oef!!! IK KAN WEER ADEMHALEN!!!
Wat een opluchting die broeken zeg.............voor iedereen dus een aanrader, al ben je 1 dag overtijd en je broeken zitten voor geen meter.............koop een zwangerschapsbroek!
Heb nu een spijkerbroek en een piratenbroek, hartstikke leuk, laarzen eronder, hatsjikidee!!!

zo meiden

ik had steeds geen internet bij mezelf thuis  had ik alle stekkers er al uitgehaald, maar weer niet, heb ik net multikabel gebeld en alles deed het zei hij, dus nog een keertje alle stekkers eruit getrokken en gelukkig alles doet het weer, ik begon nl. al afkickverschijnselen te krijgen haha

Rimke: wat maakt het uit dat je met 5 weken al positiebroeken aan hebt, en als ze lekker zitten waarom niet, je kan ze toch niet onderscheiden van echte broeken, ik heb heel lang na me bevalling nog positiebroeken gedragen omdat ik ze zo erg lekker vond zitten
Hopelijk slaap je vannacht wel lekker meid, het is natuurlijk ook zo dat je nu je net zwanger bent, ook alle steekjes en pijntjes voelt en bang bent van oo zo meteen gaat het fout, maar het gaat vanzelf over hoor en dan heb je zoiets van het hoort erbij

Bezig bijtje en April: nog steeds geen rd'ss???? ik hoop het voor jullie

xxx linda

Terug
Bovenaan