KLUSBABES 6 !!!

Hey bezig bijtje, heb jij last van buikpijn? Ik namelijk wel, snik snik.....

Hallo,
Ik had niet op nod buikpijn, wel ervoor en erna, zoals vannacht. Een zeurderige, niet heel erg krampende maar wel en beetje, steekjes achtige buikpijn.
En ja, jeukende tieten had/heb ik ook.............
Ik had wel het gevoel dat ik zwanger was, daarom heb ik ook zo vroeg een test gedaan!
Ik ga nog effe proberen te slapen, voel me uitermate beroerd. Koppijn................

Pff.... ik hou het echt niet meer bij. Begin nu wel stukken over te slaan met lezen anders kan ik over een uur nog niet reageren.

Jacqy, wat goed van je dat je met die loop mee doet!!! Heel erg veel succes ermee.

Bambi, gaat het al wat beter? Hoop voor je dat je zo emotioneel bent doordat je zwanger bent. Nog twee dagen en we weten meer!

Rimke, Wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt. Maar een paar uur goed slapen doet wonderen, hoop dat het ermee over gaat.

Sterretje, wat minder misselijk? Kei goed! Houden zo.

Linda, flink  klussen he!

Bieb, eindelijk, weer ongi! En je bent nu een stuk vruchtbaarder toch, dus.... klussen!!

Hey meiden,

Ik heb gelukkige bijna weekend, heerlijk! Bieb, ik wil je kat wel lenen, schijnt inderdaad dat katten het ook aanvoelen als je zwanger bent  ; een vriendin van me heeft een kat dus misschien moet ik die maar opzoeken, iets goedkoper dan een test ha ha...
En bezig bijtje hoe is het met je konijn? Hebben jullie verder nog plannen voor het weekend?
Vanavond maar eens sporten!
x

Bambi, gaat het eigenlijk al wat beter met je, ik hoop het wel! Zijn jullie eigenlijk al lang bezig? Ik zag je niet op de kalander, of kijk ik niet goed? Sorry hoor, maar ik kan jullie allemaal nog niet zo heel goed uit elkaar houden.

X

Dag meiden,
ik ben halverwege met lezen, dus ik ga alvast reageren, voordat ik het verget.
@pip: na een paar nachten in je nieuwe bed ben je vannacht vergeten.
@bambi: schreeuw, vloek, wees boos, je hebt er alle recht toe en zeker als je omgeving weet dat je gestopt bent. het is alleen niet leuk voor jezelf natuurlijk.
@linda: het was de combinatie sinterklaas, druk, extra werken en je man. Dus toen ging het belletje: speelgoed!!!
@bezig bijtje: de predictor is op zich goed en ik geloof dat je ook een doos met 3 stuks kunt kopen die zijn in verhouding goedkoper. Was jij al aan t temperaturen?
@rimke: whahaha, ik zie het al voor me: een worst in een broek. Ik had dus vandaag zo'n broek. Ik heb gelukkig nog linnen broeken met een koordje en die zitten heerlijk. Daarnaast heb ik enkele rokken waar ik nog even in kan groeien en laatst kwam mijn zusje langs met wat broeken en zij is wat breder. Dus ik kan nog even vooruit, maar ik kan ook met rap tempo eeb heleboel broeken al weg gaan leggen.

@bieb: fijn dat je eindelijk wat meer zekerheid hebt.
@rimke: ik ben direct naar de huisarts gegaan en in week 10 wordt dat overgedragen aan de vk. Balen die hoofdpijn meid. Ik hoop dat hij heel snel voorbij is.

Terug
Bovenaan