KLUSBABES 6 !!!

Hey Sterretje, ook al klaar met werken? Ik lees dat je zwanger bent, super leuk zeg, voel je je goed? Ik ben pas sinds kort op dit forum, maar raak al redelijk verslaafd....

Hey Sterretje, hoe is het eigenlijk met het buikslapen? Ben je het al een beetje afgeleerd?
Ik wilde pas geleden mijn broeken opruimen die te groot waren, maar dacht, hmmm... zal daar nog even mee wachten.
Ben vandaag trouwens bijna uit mijn broek gescheurd , gelukkig was het bijna en niet helemaal, dus die gaat straks weg

@april; hoeveelste ronde ben je nu in? ik neem aan voor je 1e kindje. ik zie je niet staan in de roze wolk

Hey sterretje, wij zijn nu bijna 1 jaar bezig! Kan ik mezelf eigenlijk in de roze wolk zetten?

Heyhey,
natuurlijk niet kunnen slapen................bleh. Net wel een paracetamolletje genomen, had vriendin gebeld en die zei dat ik dat idd gerust kon doen, had de vk ook tegen haar gezegd.........die vriendin komt trouwens van het weekend methaar tas met zwangerschapskleding, joehoe!!!
Nou, ik ga doen of ik gek ben en heel erge honger heb: ga mijn curry maken...........moet toch wat eten he? Vanavond om half acht komt die mevrouw van moeders voor moeders dus dan moet ik er toch enigzins acceptabel bij zitten, anders belt die meteen de kinderbescherming................
Heb laptop beneden dus.........tot zo!!

@linda84: uit je broek gescheurd? je bent niet de enige in nederland. vandaag hoorde ik dat al eerder, hihihi
Nou, hier gaat het eigenlijk best goed. Ik kan al niet meer goed op mijn buik liggen. het voelt irritant voor mijn darmen. ik lig nu op de rug of zij, maar t kost me veel meer moeite om zo in slaap te vallen. de misselijkheid is nu ook draaglijk. het is even opletten met tanden poetsen en de eerste maaltijd, maar het ebt gedurende de ochtend alweer weg.
gelukkig, want zoals eerst had ik het echt niet volgehouden.

Als de combi vergeetachtig en dom zijn zwangerschapsverschijnselen zijn, dan ben ik vast zwanger. Ik was vanmorgen vergeten een prakje uit de vriezer te halen, moet nl vanavond alleen eten. Aangezien we nog geen magnetron hebben dacht ik; dan zet ik het wel gewoon bevroren in de oven, het was tenslotte lasagne! Heb het dus even snel op een bord in de oven gezet, ik dacht als het begint te ontdooien doe ik het wel in een kleine ovenschaal (past niet in bevroren toestand). Maar ik zit natuurlijk te druk met jullie te kletsen, dus lasagne te lang in de oven, dus is het bord kapot gesprongen......
Wat een goede huisvrouw ben ik toch weer....................

Sterretje, is wel een stuk beter dan, dat je nu nog zo 'kort' misselijk bent. Hopen dat het zo blijft of zelfs nog meer verminderd
April, tuurlijk kan je je zelf in de roze wolk zetten. De uitleg hoe je het moet doen staat onder aan de roze wolk.

Terug
Bovenaan