Hela dames,
ik geloof dat mijn rd-tjes zijn gekomen!!!! Ik kan mezelf eindelijk weer eens op de lijst vermelden, cuyclus weer op gang gekomen. En het frappante is, precies 3 maanden geleden ben ik voor t laatst ong geweest. Ik zou ook precies vandaag ong moeten worden als ik in de tussentijd niet zwanger was geweest, precies op tijd dus. Dus nu hoop ik dat mijn eisprong ook gewoon over 2 weken is.
Straks ga ik mijzelf dus even op de lijst toevoegen, en ik ga er nu gewoon maar even vanuit dat mijn cylus nu ook 28 dagen weer is, zoals voorheen
Gisteravond echte zeurderige rugpijn, last van buik. Vannacht bij t plassen nog niets te zien, maar vanmorgen bloed in maandverbandje.
Laatst schreef ik toch dat ik al dacht dat ik ong zou worden, omdat mijn kat bij me ging slapen s nachts. Enja, hoor het klopt ook. Ik heb een kat die kan aanvoelen wanneer mijn ong nadert!! Wil iemand hem misschien inhuren??? 100,- per dag hahaha
Jullie zullen wel denken, waar slaat dat op. Maar is echt hoor, de kat komt altijd bij me ligem in de week dat ik ong moet worden, en nu klopt t dus ook!!!