KLUSBABES 6 !!!

vergeet ik helemaal te vertellen ik had me plas vandaag tot kwart voor 12 kunnen ophouden in plaats van 12 uur hahaha, ik plofte bijna uit elkaar haha, en na 10 minuten zag ik een heeeeeel licht streepje, moest wel de test bij het buitenlicht houden hoor, of ik wil dat streepje graag zien, maar dat merk ik morgen dan weer watn misschien is ie dan donkerder
x
xxx linda

Oe Linda! Spannend! Ik zeg klussen voor je leven!!! En wie weet is hij morgen donkerder, dan overmorgen nog een keer klussen en na je eisprong nog effe!
Wij hebben op de dag van een licht streepje geklust, de dag van het donkere streepje en toen nog een keer twee dagen er na............en zie het resultaat!
Irritant he, als je computer het niet doet, word er zelf altijd zeer chagerijnig van!!!
Je hebt gelijk hoor, trek me er ook niet vanaan dat ik die broeken nu al draag, het leven moet wel leuk blijven en dat was het niet, als ik mezelf in mijn eigen broeken moet proppen!

hey rimke

vanavond wordt het in ieder geval niks met klussen omdat manlief weer laat thuis is en dan geen fut meer heeft, maar zaterdag moet ie er in ieder geval aan geloven, en dan hoop ik dat het streepje net zo donker is als die andere, maar ik verwacht er nog niks van hoor, aan de andere kant heb ik zoiets van als de strepen allebei donker zijn, kan ik in ieder geval er van uitgaan dat er een cyclus op gang komt, en dan ben ik al super blij, maar als ik dan nog zwanger mag zijn is het natuurlijk helemaal compleet

xxx linda

ik ben er weer vantussen, ik ga nog even in mijn bankje liggen hahahaha, ik ben een beetje moe, ik ben er vanaovnd weer

xxx linda

Hela dames,

ik geloof dat mijn rd-tjes zijn gekomen!!!! Ik kan mezelf eindelijk weer eens op de lijst vermelden, cuyclus weer op gang gekomen. En het frappante is, precies 3 maanden geleden ben ik voor t laatst ong geweest. Ik zou ook precies vandaag ong moeten worden als ik in de tussentijd niet zwanger was geweest, precies op tijd dus. Dus nu hoop ik dat mijn eisprong ook gewoon over 2 weken is.
Straks ga ik mijzelf dus even op de lijst toevoegen, en ik ga er nu gewoon maar even vanuit dat mijn cylus nu ook 28 dagen weer is, zoals voorheen
Gisteravond echte zeurderige rugpijn, last van buik. Vannacht bij t plassen nog niets te zien, maar vanmorgen bloed in maandverbandje.

Laatst schreef ik toch dat ik al dacht dat ik ong zou worden, omdat mijn kat bij me ging slapen s nachts. Enja, hoor het klopt ook. Ik heb een kat die kan aanvoelen wanneer mijn ong nadert!! Wil iemand hem misschien inhuren??? 100,- per dag hahaha
Jullie zullen wel denken, waar slaat dat op. Maar is echt hoor, de kat komt altijd bij me ligem   in de week dat ik ong moet worden, en nu klopt t dus ook!!!

tuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in! Ik was toch ook zo blij met mijn ongi en eitje?
Weet je in ieder geval dat je lijf het nog doet!
Ik heb net de huisarts gebeld om te vragen wat ik bij hoofdpijn, die heb ik nu door het beroerde slapen, mag innemen: NIETS!!!!!
das wel effe balen! Ze wilde ook dat ik even langskwam morgen? Wist niet dat dat nog hoefde maar ik ga dus morgen, ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!!!

He bieb, dat is super zeg!!!
Ik vind het niet raar hoor, dat hoor je vaker dat huisdieren reageren als je ongi bent of zwanger ofzo!
Fijn voor je!!! Geniet ervan.................broehahahahaha!!!! Flauw................

quote: Linda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-10-2007 19:36:55'));

DE ROZE WOLK

SEPTEMBER

15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)Bieb 1e rdt-jes na mk
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Terug
Bovenaan