KLUSBABES 6 !!!

hoi meiden,

ff snel tussen het werken door, ben namelijk alleen   en val bijna in slaap, heb zat te doen maar kan me slecht concentreren. bijna weekend. voel me al iets minder rot, maar nog steeds rot. blegg.

Rimke, is toch helemaal niet erg van die broeken als jij het lekker vind gewoon doen hihih.

bieb ongie. ole je lijf werkt nog, nu kan je indd. weer aan de slag.

linda laten we indd hopen dat de ovu test van het weekend mooi donker kleurt en dan hup aan de klus.

happy ook lekker aan het werk, voel je je ei al, want theoreties zeg jij morgen, maar kan natuurlijk al geweest zijn, maar merk je dan niks ??? ben iet nieuwschierig ofzo hahah. maar we horen je er nooit over hahaha.

ga weer ff wat doen. miss straks nog ff.

xxx Bambi

Jacqy Dat is echt een heel goed doel!!
heel veel succes met de loop en natuurlijk het opzetten van de tent.

Rimke Leuke namen!!Ik vind van die korte Hollandse  namen ook leuk. Vriendjelief vond ze niet leuk voor een kind, en toen hebben we de honden maar zo genoemd. Guus en Fleur! En die van mn moeder heten Teun, Gijs en Juul. Nou moet ik alleen hard gaan denken  welke namen  ik de kindjes zou willen geven.
Mag je ook geen paracetamol nemen? Ik gebruik normaal altijd neurofen 400 werkt super bij míj. Maar daar zit ibubrofen in en ik heb gehoord dat dat voorkomt dat het vruchtje zich kan  inestelen. Heb ik maar snel paracetamol gehaald!  

Pip zo ben ik ook op het forum terecht gekomen. Nu spendeer ik ook vaak meer tijd (lees: veel te veel tijd) aan het forum! Ik ben altijd nieuwsgierig hoe het met iedereen is!

Sterretje gelukkig dat je al minder misselijk bent en dat zonder pilletjes!!!

Bambi toen ik gestopt was was ik ook zo erg. Het kunnen ook spanningen zijn vanwege de naderende NOD. Ik hoop voor je (en je mannetje) dat het minder wordt na het weekend...

Linda wat goed dat je al een licht streepje hebt!! wordt druk klussen!

Bieb Jippie!!! Gelukkig sta je ook weer op de wolk!

Bezig bijte nog steeds geen Rd ´s???

Ben alweer druk aan het poetsen. Heb de oven maar eens een goede beurt gegeven. Lang leven Dasty!! wat een wondermiddeltje!
Ik moet dadelijk nog stofzuigen, het bed overtrekken en de zolder prepareren voor morgen. Als ik het red dan ga ik morgen de zoldermuur eens verven   (BAH).

Ik ging ´even ´ op het forum kijken zit alweer een uur erop!! niet normaal wat jullie kunnen kletsen!

Hé meiden,

Ben weer terug van een weekje Barcelona! Viel precies in de klusperiode dus hoop dat de Spaanse grond vruchtbaar is.

Ik moet een heleboel teruglezen dus dat wordt een hele klus!

Miekje

Hey meiden,

Hier nog geen nieuws! Heb wel het idee dat ik ong moet worden. RImke, had jij zelf al het gevoel dat je zwanger was, of had je ook wel wat ong buikpijn?

Bezig bijtje, bij jou al nieuws?

x

Hey meiden,
Is er nog iemand, ik word nl een beetje gek van mezelf. Ergens voel ik gewoon dat ik ong ga worden, maar ja, je blijft toch hoop houden tot het tegendeel is bewezen he!
Aangezien ik mijn man dit weekend niet zie twijfel ik wanneer ik zal testen............

hoi april,

jeetje wat moeilijk als je mannetje er niet is, maar in principe kan je nu al testen. op je nod of na je nod moet een test de waarheid spreken.
hoeveel dagen cyclus heb jij ?

succes ermee.

xxx bambi

was ff snel ben nog op werk hihi

ha april

mijn rd's zijn nog niet gekomen hoop voor jou ook dat ze wegblijven
dus we  weer verder

is er trouwens iemand die last heeft gehad van jeukende borsten????????????

knuf marianne

mijn cyclus schommelt tussen de 25 en 28 dagen, vandaag is dag 28! Tja, ik weet dat ik eigenlijk wel moet testen, maar om eerlijk te zijn vind ik het wel prettig om nog even te denken dat ik misschien wel zwanger ben............... heb nl al best vaak getest. En ik weet van een aantal mensen dat je test op de NOD dag negetief kan zijn en dat je toch zwanger bent.
Ik heb wel buikpijn.................

Terug
Bovenaan