KLUSBABES 6 !!!

hmm... heb ik misschien niet alles mee gekopieerd. Maja, iedereen weet nu wel hoe het werkt. Af en toe de bovenste en onderste lagen deleten en dan komt alles goed

's ochtends moet ik me dwingen. Je bent misselijk en moet iets eten zodat het weggaat maar dat gaat moeizaam. En de rest van de tijd ben ik heel moeilijk. Sommige hebben een produkt wat ze plots lekker vinden. Ik vind opeens veel vies en het wisselt van dag tot dag. Dus ook moeilijk met het avondeten. ik eet dingen die niet te sterk ruiken en waar ik op dat moment zin in heb. Ik heb trouwens wel veel broodjes gehaald de laatste tijd. raar, maar die kan ik wel eten en ik voel me meteen en stuk beter als ik dit rond de lunch of rond 1600 uur eet.

@linda84: nee hoor, je hebt alles meegekopieerd. volgens mij heeft de uitleg er nooit bij gestaan

Oh, ik moet zo gaan sporten, maar heb niet echt veel zin eerlijk gezegd...........
Maar ja ik zal maar gaan anders moet ik nu al zwangerschapsbroeken aan hi hi

Heb even terug gezocht. Bij klusbabes 5 stond de uitleg er nog bij. Maar maakt verder niet uit. Als iemand het wil weten vertellen we ze het wel

Terug
Bovenaan