KLUSBABES 6 !!!

April! Ik zit net een betoog te houden voor zwangerschapsbroeken................!!!!
IS NIETS MIS MEE!!! hihihihi!!!
Sterretje, ja heb het wel koud, vooral vandaag, maar kan het inenen ook heel heet hebben. Mijn handen zijn veel minder koud dan voorheen, maar dat kan ook komen door het gebrek aan sigaretten!? Vooral snachts heb ik het heel heet, slapen weer met de ventilator aan............whahaha! We hebben alweer bijna nachtvorst en ik heb het heet!
Ben jij ook zo bang dat het niet goed gaat? ik wel nl. ik zie het al helemaal voor me dat ik op de 10 weken echo kom en dat er niets meer is.......of dat het hartje niet meer klopt ofzoiets............doemdenken dus, weet ik,maar kan er niets aan doen!!!
Ik heb net een enorme pan met curry gemaakt, maar het smaakt nergens naar.
Ik had zondag eters, enorme pan lasagna gemaakt, 4 tenen knoflook, lekker citroensap, sambal enzo en ik vond het echt nergens naar smaken...........whahaha, de rest zat met tranen in zijn ogen, zo scherp...........whahahah!!!

O, en vooral savonds last van krampjes en snachts ook, daarom sliep ik vannacht zo slecht............heb jij ook een bepaald moment van de dag dat dat erger is???

Rimke jij ben toch ok bij IZZ?
heb je al een kraampakket aangevraagd. Als je Regeling aanvullende vergoedingen (pakket 1 en 2) hebt dan krijg je deze gratis!!

O echt Renee!? Dat wist ik niet! Dat is wel leuk en ga ik meteen aanvragen, hihihi!!!

Hey Rimke, je moet je idd niet druk maken of het niet goed zal gaan. Maar ja... makkelijker gezegd dan gedaan. Staat er al een datum vast voor de 10 weken echo?

hey meiden

pfff wat hebben jullie gekletst

Rimke: je mag wel paracetomolletjes hebben, want toen ik nog zwanger was van joey heb ik in het ziekenhuis gelegen en kreeg ik elke dag 2 paracetomol dus dat kan geen kwaad

Bambi: ik vind het zo rot voor je dat je je nog steeds zo ellendig voelt

Bezig bijtje en april: ik hoop het zo voor jullie dat het raak is

en de rest die ik ben vergeten sorry

Joey is denk ik zo goed als zindelijk vanaf vorige week woensdag heeft ie geen pampers meer om alleen als ie op bed gaat dan, en hij geeft heel goed aan als ie moet plassen, en vanaf gisteren poept ie ook op het potje , dus jullie raden het al ik ben mega trots op mijn veel te snel groot wordende kabouter

xxx linda

Bieb: wat goed dat je ongi bent geworden en wel toevallig op de dag dat je het dan eigenlijk zou moeten worden kan je ook weeer verder

xxx linda

aahhh, Linda, wat heb je toch een lief kaboutertje!!! Geef je hem nu wel een heel mooi cadeautje?

Terug
Bovenaan