KLUSBABES 7!!!

wihihihi, ik pies ook allweer bijna in m'n broek tijdens geeeeer en goooor. Gordon is idd top! En ze zijn in de dierentuin waar ik vlakbij woon....

Is je buik echt al zo dik rimke dat zelfs je collega's denken "WOW"? Misschien zitten er echt wel 2 in!!!

Sterkte vanacht met werken!

X

he same here, na idols overzappen  met geer en goor hilarisch hihihi
pip nee geen ongie te bekennen  ook geen afscheiding. is maar 1 veeg geweest. vaag he.

Jee Rimke zat ook al te denken aan twee ofzo, als je nu al zoveel ziet, mmhhh ben benieuwd hoor, je moet zeker nog wat weekjes wachten voor je naar VK mag.

ga zo met me mannetje ene filmpje kijken. geloof dat we shrek 3 nog moeten kijken, kunnen we lachen hoop ik.

xxx Bambi

dag dames,
vanavond gaan uit eten. Het voorgerecht was erg vet en daar heb ik niet veel van gehad, want ik voelde me misselijk. Het hoofdgerecht was heerlijk, maar ook daar kreeg ik niet alles van op. Het nagerecht was ook lekker. Toen nam nog iedereen koffie en er werd bij voorbaat al gevraagd: jij neemt zeker thee. Nou, kruimel toen dacht ik wel dat diegene het doorhad. Er is niets gezegd over het roken, dus ik weet het niet zeker. Er zijn wel mensen die onlangs waren aan t suggereren, maar ja als je net getrouwd bent zit dat erin.
Rimke, ik fixeer me er niet op, was het maar zo. ik kwam na het etentje thuis en moest kokhalzen van de geur. Mijn man rook niks. Nou, ik rook gewoon het avondeten dat hij gekookt had. en ben via mijn mond gaan inademen. Jij ruikt dus niets? dat is rot, alsof je een verstopte neus hebt zeg maar. Zo'n buik al? nee, ik zie het wel, omdat ik het weet. Maar het valt voor anderen niet op. Misscien een tweeling?

@pip: ik hoop dat mijn nieuwe bed ook zo lekker ligt.
@bambi: ik onthou het normaal ook al vaak. Maar het wordt nog erger.
@linda: nou, wat een leuke droom had je nicht. Dan heb ik liever het gevoel dat ik altijd op mijn werk ben
@rimke: joling en gordon samen zijn idd leuk.
liefs,
          sterretje

Hee!
Sterretje, bedoelde dat fixeren ook niet lullig hoor. Maar merk bij mezelf wel eens dat ik dan denk, oef dit stinkt, dit stinkt dit stinkt, als ik maar niet hoef te kotsen, en dan ja hoor! Kotsen!
Ik zit nu op mijn werk, merk dat ik vreselijk geirriteerd ben! Twee collega's voerden gisteren niets uit buiten hun eigen werkzaamheden, en vandaag ook weer, kan ik de rest gaan helpen. Nou, bij mij is het ook wel een keertje klaar.
Dus...........heb zin om even vreselijk te gaan schelden!
Anyway, hoop dat jullie allemaal lekker slapen!

goeiemorgen meiden

Bambi: ik hoop zo voor je dat als je van deweek gaat testen dat het zo positief is, en toen ik zwanger was droomde ik ook de meest raarste dromen, het hoort er een beetje bij zeggen ze dan

Sterretje: jammer dat het eten gisteren niet zo smaakte en dat je misslijk werd, het kan zijn dat je er zo volgende week vanaf bent hoor hou nog effe vol hahaha

Rimke: haha misschien een tweeling nee hoor, ik had ook al vroeg dat ik geen gewone kleren meer aan kon

Zo wij lagen gisteravond om kwart over 9 op bed, en van klussen kwam niets want mijn man was kapot, hij had gisteren ook gewerkt en de hele week vroeg beginnen en laat thuis, maar ja dan vandaag hahaha
We hebben om 11 uur een verjaardag want mijn man zijn nichtje is vandaag jarig, en ik heb vannacht gigantisch slecht geslapen, ben zo erg aan het dromen geweest over me moeder en bijna iedereen had kanker en ging dood, ik had het erg benauwd in mijn droom, ik werd ook steeds van schrik wakker,   en daarna droomde ik gewoon verder echt erg, Ik ben nu een beetje brak, maar goed dat gaat wel weer over

xxx linda

goeiemorgen meiden

Bambi: ik hoop zo voor je dat als je van deweek gaat testen dat het zo positief is, en toen ik zwanger was droomde ik ook de meest raarste dromen, het hoort er een beetje bij zeggen ze dan

Sterretje: jammer dat het eten gisteren niet zo smaakte en dat je misslijk werd, het kan zijn dat je er zo volgende week vanaf bent hoor hou nog effe vol hahaha

Rimke: haha misschien een tweeling nee hoor, ik had ook al vroeg dat ik geen gewone kleren meer aan kon

Zo wij lagen gisteravond om kwart over 9 op bed, en van klussen kwam niets want mijn man was kapot, hij had gisteren ook gewerkt en de hele week vroeg beginnen en laat thuis, maar ja dan vandaag hahaha
We hebben om 11 uur een verjaardag want mijn man zijn nichtje is vandaag jarig, en ik heb vannacht gigantisch slecht geslapen, ben zo erg aan het dromen geweest over me moeder en bijna iedereen had kanker en ging dood, ik had het erg benauwd in mijn droom, ik werd ook steeds van schrik wakker,   en daarna droomde ik gewoon verder echt erg, Ik ben nu een beetje brak, maar goed dat gaat wel weer over

xxx linda

Terug
Bovenaan