goeiemorgen meiden
Bambi: ik hoop zo voor je dat als je van deweek gaat testen dat het zo positief is, en toen ik zwanger was droomde ik ook de meest raarste dromen, het hoort er een beetje bij zeggen ze dan
Sterretje: jammer dat het eten gisteren niet zo smaakte en dat je misslijk werd, het kan zijn dat je er zo volgende week vanaf bent hoor hou nog effe vol hahaha
Rimke: haha misschien een tweeling nee hoor, ik had ook al vroeg dat ik geen gewone kleren meer aan kon
Zo wij lagen gisteravond om kwart over 9 op bed, en van klussen kwam niets want mijn man was kapot, hij had gisteren ook gewerkt en de hele week vroeg beginnen en laat thuis, maar ja dan vandaag hahaha
We hebben om 11 uur een verjaardag want mijn man zijn nichtje is vandaag jarig, en ik heb vannacht gigantisch slecht geslapen, ben zo erg aan het dromen geweest over me moeder en bijna iedereen had kanker en ging dood, ik had het erg benauwd in mijn droom, ik werd ook steeds van schrik wakker, en daarna droomde ik gewoon verder echt erg, Ik ben nu een beetje brak, maar goed dat gaat wel weer over
xxx linda