bambi, wat kloten voor je meid. Je voelde het zelf al een beetje aankomen, maar toch is het altijd weer een teleurstelling.
Sterretje, je bent vast wel opgelucht dat je dat etentje weer achter de rug hebt, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is als je je beroerd voelt om dan met je neus boven eten te hangen, bah.
Ik denk dat het allemaal meer voor je gevoel is hoor dat je denkt dat anderen het weten van je zwangerschap. en wat dan nog, over een poosje mag je het van de daken schreeuwen
Meiden, ik voel me zo rot, moet het even kwijt hoor, heb gister mijn haar laten knippen en kleuren en heb er zo'n spijt van.
Ik had half lang haar tot over mijn schouders, bruin van kleur en allemaal op 1 lengte.
Ik wou al heel lang een keer een soort pony hebben, maar durfde nooit.
Nou heb ik gisteren in een onbesuiste bui een pony laten knippen,(mijn vaders vriendin is kapster) en donkerbruin laten kleuren.
Ik vind het wel heel donker geworden en ik vind de pony ook niet zo mooi.
Mijn vriendje zegd dat hij het wel mooi vind, maar ik moet er echt ontzettend aan wennen.
Ben vanacht ook nog ziek geworden, vanochtend overgeven.
Of dat weer te maken heeft met mijn haar weet ik niet, ik ben ontzettend gevoelig typje en voelde me vanacht helemaal bang.
Baalde zo van mijn haar en ik kan mezelf soms erg ziek praten.
Maar ja dat ik de hele ochtend al aan het kotsen ben dat zal er toch niet bij horen?
Is er iemand van jullie die ook dit gevoel kent? dat je jezelf ziek kan praten?
Ik baal er zo van en vind mezelf zo zwak dan.
We zouden vanmiddag gaan gourmetten met z'n 6 en maar ik denk dat ik dat maar af moet zeggen, ik heb helemaal geen zin zo.
Heb nog niet eens fatsoenlijk ontbeten.
Al met al, ik voel me k*t!!!!!
Sorry hoor dat ik zo zeur.
liefs kruimels