KLUSBABES 7!!!

@bambi: ik rook niet meer, daar zouden mensen het aan kunnen merken (al is dat al bijna 6 mnd zo). Maar ik heb niemand echt gezegd dat ik gestopt ben. Ik weet dus niet of ze het door hadden. We kregen ook een toetje en daar zat ijsschaafsel bij van gintonic. Ik heb na een mini-hapje gezegd dat ik het niet lustte. En toen de rest koffie bestelde vroeg een vrouw mij: jij neemt zeker thee, hé. Maar ik weet niet waarom ze het precies zei.
Bambi, ik zou er nog even van profiteren en alle dingen doen die je niet mag als je zwanger bent. Nu kan het nog.

Klote Bambi. Nouja, dan gaan we er samen voor voor de volgende ronde. Kunnen we elkaar beetje oppeppen tijdens de volgende NOD dagen.

Ach ja, mijn oma zal t ook allemaal niet zo bedoelen, en kan er goed tegen hoor als iemand dat vraagt wanneer t s gaat gebeuren,maar niet tig x in een uur!!!!
Naderhand zei ze, niet meer zo boos op oma hoor. Misschien heeft ze t nu eindelijk door...

Ga nu even naar katje kijken. dacht dat ik gisteren haar vacht goed had schoongemaakt na de rondvliegende resten van t spuitvoer, maar voelde vanmorgen nog wat hards onder kinnetje. Al gedeelte weggehaald maar toen ging ze weg, en wil niet opdringen. Dus nu nog maar s wat boenen. Vindt ze op zich wel fijn als ik r haar vacht help onderhouden als ze ziek is. Dus mama gaat weer eens haar kattenkindje boenen! tot straksies. Ga nu de boel afsluiten en ben r later weer. Fijne zondag!

Goedemorgen!!

Bieb, goed dat jullie toch naar de dierenarts zijn geweest. Hopelijk wordt ze snel weer beter. Onze kat is ook 2x zo ziek geweest dat ze het bijna niet heeft gehaald maar ze kunnen heel veel hebben hoor!

Sterretje, denk dat de mensen het gister wel doorhadden hoor maar niks zeggen. Toen mijn vriendin 2 jaar geleden zei dat ze gestopt was met roken kon ze net zo goed zeggen "ik ben zwanger". Maar ik heb er toen niks over gezegd. Pas toen ze een paar weken later vertelde dat ze zwanger was heb ik het gezegd. Maar ach wat maakt het uit, is toch wel grappig eigenlijk.

Bambi, dus toch ongesteld. Jammer, maar je kan wel gelijk door naar de volgende ronde en je cyclus is mooi regelmatig.

Bieb, de dag dat jij thuis kan testen (30 oktober) is mijn verjaardag! Als ik deze maand ook een regelmatige cyclus heb zit ik ook rond die periode voor mijn NOD! (maar daar ga ik nog niet echt vanuit hoor).

Linda, dat zijn echt nare dromen....brrrrr. Succes straks met de ovulatietest op de verjaardag hihi!! Niet te opvallend in je tas koekeloeren he!

X

bambi, wat kloten voor je meid. Je voelde het zelf al een beetje aankomen, maar toch is het altijd weer een teleurstelling.

Sterretje, je bent vast wel opgelucht dat je dat etentje weer achter de rug hebt, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is als je je beroerd voelt om dan met je neus boven eten te hangen, bah.
Ik denk dat het allemaal meer voor je gevoel is hoor dat je denkt dat anderen het weten van je zwangerschap. en wat dan nog, over een poosje mag je het van de daken schreeuwen

Meiden, ik voel me zo rot,  moet het even kwijt hoor, heb gister mijn haar laten knippen en kleuren en heb er zo'n spijt van.
Ik had half lang haar tot over mijn schouders, bruin van kleur en allemaal op 1 lengte.
Ik wou al heel lang een keer een soort pony hebben, maar durfde nooit.
Nou heb ik gisteren in een onbesuiste bui een pony laten knippen,(mijn vaders vriendin is kapster) en donkerbruin laten kleuren.
Ik vind het wel heel donker geworden en ik vind de pony ook niet zo mooi.
Mijn vriendje zegd dat hij het wel mooi vind, maar ik moet er echt ontzettend aan wennen.
Ben vanacht ook nog ziek geworden, vanochtend overgeven.
Of dat weer te maken heeft met mijn haar weet ik niet, ik ben ontzettend gevoelig typje en voelde me vanacht helemaal bang.
Baalde zo van mijn haar en ik kan mezelf soms erg ziek praten.
Maar ja dat ik de hele ochtend al aan het kotsen ben dat zal er toch niet bij horen?
Is er iemand van jullie die ook dit gevoel kent? dat je jezelf ziek kan praten?
Ik baal er zo van en vind mezelf zo zwak dan.
We zouden vanmiddag gaan gourmetten met z'n 6 en maar ik denk dat ik dat maar af moet zeggen, ik heb helemaal geen zin zo.
Heb nog niet eens fatsoenlijk ontbeten.
Al met al, ik voel me k*t!!!!!
Sorry hoor dat ik zo zeur.
liefs kruimels

Trouwens bieb, veel mensen zeggen zoveel dingen die ze eigenlijk niet zouden moeten zeggen maar vaak zeggen ze het zonder beter te weten. Rot dat je oma er zo over doorging waar iedereen bij was.

Wij zijn trouwens ook failliet nu ons bed betaald is...wihihihihihih maar ik kan wel lekker slapen!!

Hebben jullie trouwens ook zo het idee dat als er straks een baby komt jullie veel geld moeten "inleveren". Door minder te werken zal er bij ons zeker minder geld binnenkomen. Nu komt er zo'n 3000,- per maand binnen, daar gaat zeker de helft van op aan vaste lasten en de rest blijft over voor boodschappen, kleren, leuke dingen en sparen. Straks zal er door minder te werken zo'n 400 minder binnenkomen en dan moet er ook nog kinderopvang betaalt worden. Niet dat we niet kunnen rondkomen dan maar je moet toch wel beter opletten met wat je uit zal geven denk ik. Hoe zit dat bij jullie?

X

Kruimels,

Wat kut dat je je zo voelt dat je er echt ziek van bent. Als je je niet goed genoeg voelt om te gourmetten vandaag dan zou ik afzeggen en even wat tijd voor jezelf nemen.

Ik vind een pony zelf altijd heeeeel mooi. Misschien moet je eraan wennen? Ook als vind je het niet mooi, ik zou niet als oplossing meer van je haar laten knippen. Heb dat zelf eens gehad en vond het na iedere knipbeurt stommer. En haar groeit snel hoor dus mocht je er niet aan wennen dan zit het zo weer ander omdat het zo snel groeit.

Dikke X Pip

Terug
Bovenaan