KLUSBABES 7!!!

he sterretje, ja ik vind het ook een beetje raar, maar ja ik ben natuurlijk 29 jaar en mijn biologische klok gaat wel tikken en dat zien anderen misschien ook wel.
Maar ik heb mijn vader wel wat dingetjes verteld, misschien dat hij met ina heeft gepraat, hoop het niet want ik heb dat echt in vertrouwen gedaan.
Voor zover ik weet is ze niet helderziend, maar zde weet wel veel dingen op verschillende gebieden.
Ik heb de laatste tijd zoiezo vaker het gevoel dat mensen het aan je kunnen zien, dat je graag een kindje wilt of er mee bezig bent.
Heb jij ook wel eens het gevoel dat iemand in je omgeving al weet dat je zwanger bent?

hier Bob de bouwer  haha vind het wel een goeie, die houden we erin.
Nou Essy, mijn vader is een gepensioneerde bouwvakker en ik kan hem natuurlijk niet afvallen he als bouwvakkers dochter whawha.
Ik doe mijn best, maar ben nu wel kapot trouwens,pppffffff.
We moeten ook nog eten, honger!!!!!!!!!!!
De jongens halen patatje, mjam mjam.

Wie vroeg mij over of ik alweer in mijn klustijd zit, sorry ik weet het niet meer.
In ieder geval duurd dat nog een weekje, maar heb er weer helemaal zin in, het idee dat het dan weer zo spannend wordt allemaal, rrrrrrrrrr

Ik leef allemaal met jullie mee hoor, Nodjes, super spannend.
Ik kijk elke dag zeker 4 keer, vooral nu er weer zoveel op de roze wolk staan rond deze tijd.
Toi toi toi meiden

Essy, wat een leuk origineel cadeau voor de beste vriendinnetje.
Als ik jouw beste vriendinnetje was dan zou ik het helemaal TOP vinden!!!!
Veel plezier

hey kruimels

ik vind het echt top dat je zelf de voegen voegt, wij huren daar iemand voor in hahahah
veel plezier met gourmetten   meid

Essy: ja er is een hoop gekletst hoor gisteren

Sterretje en Rimke: als je zwanger bent dan droom je veel meer en veel gekker dan dat je normaal doet, hoe dat kan weten ze ook niet, zo droomde mijn nicht dat ze zwanger was, bijna elke nacht dat ze werd doodgeschoten in een bank,

xxx linda

hey kruimels mag ik een brutale vraag stellen, zijn jouw ouders gescheiden??

Ik weet niet meer wat er verteld is... ben vergeetachtig aan het worden...
Sorry!!!

We zijn de hele dag weer bezig geweest... Hebben nu de verf voor de trap gehaald, kan vriendjelief zich in de herfstvakantie mee gaan amuseren .
We zijn lekker met de hondjes gaan wandelen in het bos! Was echt genieten!!
Ben nu wel bekaf. Zit op babybrabbel wat bevallingsverhale te lezen (brr..) en val bijna in slaap.

Misschien tot dadelijk

X

hey renee

ook al actief geweest in huis net als kruimels, haha weltrusten meid

xx xlinda

meiden ik ben er weer vantussen, ik ga vanavond effe gezellig naast manlief in de bank liggen, want ik heb hem ook zowat al de hele week niet gezien
iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan